Joonas pov
Kun näin ikkunan olevan auki, juoksin äkkiä alas, laitoin kengät jalkaani ja juoksin autolle. Oon menettäny mulle tärkeän ihmisen joskus ennenkin tällaiseen. En aio menettää ynniä. Mietin.
Käynnistin auton ja lähdin ajamaan kohti läheistä metsää, koska se olisi ainut "rauhallinen" paikka missä yn haluaisi olla. Tiedän sen koska tunnen ynnin ja hänen ahdistuksensa kohteet.
Yn ahdistuu helposti ihmisjoukon keskellä ja julkisilla paikoilla, joten metsä olisi paras paikka piiloutua.
Laitoin auton parkkiin uimarantaa ympäröivän metsän parkkipaikalle.
Lähdin kävelemään kohti uimarantaa, klo oli 21.47. Olin todella huolissani Ynnistä enkä nähnyt häntä missään. Tuotapikaa näen mustan hahmon istumassa laiturilla samalla kun uittaa jalkojaan järvessä. Juoksin kohti hahmoa. Se oli yn huppu päässään. Tyttö itki eikä saanut sanojaan suusta kun näki minut. Halasin tuota niin tiukasti kun pystyin ja aloin siinä sitten itsekkin hieman itkemään. Nostin ynnin syliini prinsessa tyylillä, enkä ruvennut kyselemään häneltä mitään koska tiedän kuinka rikki hän on jo valmiiksi ja ymmärrän että hän halusin vähän omaa rauhaa. Kun olin saanut ynnin autoon, hän nukkui jo sikeitä. Hän oli varmasti väsynyt, rankka päivä takana. Ensin Rommi ja Niko, sitten tämä. Voi tyttö parkaa, hän ansaitsee parempaa.Yn pov aamulla:
Heräsin tuon blondin poikaystäväni sängystä. Minulla oli hiukan outo olo ja tuotapikaa kyyneleet valuivat poskiani pitkin, kun muistin mitä yöllä tapahtui. Joonas astui huoneeseen ja huomasin minun itkevän, hän kiiruhti luokseni ja halasi minua. "Onks kaikki okei?" Tuo blondi kiharapää kysyi minulta. "Joo kai, aloin vaa miettii yöllistä.... Anteeks en ois saanu karata sillee" sanoin ja purskahdin itkuun. Joonas vain halasi minua ja pyyhki peukalollaan kyyneleeni poies. "Ei se mitää rakas, tiiän mitä käyt läpi ja halusit rauhaa. Mutta sovitaanko ens kerralla, että kerrot mihin meet ja miten sä voit? Etkä vaan jätä kertomatta, mm- mä oi-kees-ti huol-es-tuin suu-ssta.." tuo blondi poika sanoo änkyttäen ja näyttää siltä että purskahtaisi kohta itkuun. "Lupaan, anteeks ei ollu tarkotus huolestuttaa..." Sanoin ja halasin tuota poikaa. Joonas suuteli minua ja otin sen vastaan. Meidän pitäisi mennä tänään studiolle, koska jätkät ovat duunaamassa uutta albumia. Olen innoissani, koska pidän heidän musastaan. Istuin Joonaksen syliin hajareisin ja aloin imemään tuon kaulaa. Joonas virnisti. "Onks joku vähä puuttees?" Tuo sanoi virnistäen. "Oo vaa hiljaa" sanoin nolostuen. Olin saanut pari fritsua Joonaksen kaulaan aikaiseksi. Nousin hänen sylistään, mutta tämä ottaa minun ranteestani kiinni ja vetää takaisin syliinsä. "Sä et oo kuule lähös mihinkäänn nuori nainen" blondi poika sanoi hymyillen tuota maailman söpöintä hymyään. "Jaaha ja miksikäs en?" Sanoin kiusaten tuota. "Nä vietät ny mun kans aikaa" blondi poika tokaisi naurahtaen. Aloin hiukan itsekkin nauramaan, otin tuon pojan kädestä kiinni ja kävelytin alakertaan sohvalle kanssani. Istuuduin tuon syliin, suutelin ja kysyin "haluisiks kattoo mun kans jotai leffaa enennku lähetää studiol?". "Joo, mut mieluummin kattoisin vaa sua" kiharapää vastasi ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan.
Time skip leffan loppuun ja siihen kun yn ja Joonas pääsee studiolle.
Joonas pov:
Istuimme ynnin kanssa sohvalla samalla kun jätkät kinastelivat kuka keittää kahvit seuraavalla viikolla. "Hei mä voin keittää! Lopettakaa kinastelu ja tulkaa tänne vitun simpanssit!!" Tuo mustatukkainen kaunotar huusi vieressäni jätkille. A/n en muista mikä ynnin hiusten väri on.
Jätkät tulivat keittiöstä ja katsoivat vieressäni istuvaa tyttöä koiranpentu ilmeellä ja kiittivät. "Mennääks totee?" Allu ehdotti. Kaikki suostuivat ehdotukseen. "To vai te Olli" Tommi kysyi. "To" Olli vastasi. "Ooks homo?", "En, oon umpi hetero" Olli vastasi naurahtaen. Katsoin Allua ja näin, kuinka tuon silmät alkoivat kostua. An en muista oonks tehny tähä kirjaa viel Olli x Aleksi ni en muista oonks sanonu onks Olli hetero vai homo mut nyt se on hetero.
Nousin ylös sohvalta "mä ja Allu tullaan koht takas, venatkaa. Voitte pelaa hetken ilman meitä." Sanoin ja otin Allun ranteesta kiinni ja vedin mukanani keittiöön. "Eli et oo vieläkään kertonu Ollille et pidät siitä?" Kysyin oudoksuvasti päätä lyhyemmältä pojalta edessäni. "En, ku ei oo tullu sellasta hetkee..." Poika sanoi ja melkein purskahti itkuun. Halasin poikaa ja rauhoittelin, en tosin sanonut mitään etten pahentaisi musta hiuksisen pojan oloa. Hetken päästä lähdimme takaisin olohuoneeseen ja yn juoksi halaamaan minua. "Mul oli ikävä" tuo sanoi ja hymyili "mulki sua" sanoin ja suutelin naista edessäni.<-------------------------------------->
En tän enempää jaksanu ny kirjottaa tätä, mut täs taas ois. Anteeks et ei oo ollu motii kirjottaa mut kyl mä tuun tätä ain välil jatkaa❤️
§~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~§
704 sanaa
YOU ARE READING
Joonas & Y/N
RandomTämä kertoo nuoresta tytöstä (23v) Y/N:nistä ja Joonaksesta jotka palavasti iahstuvat toisiinsa. Y/N:illä kumminkin on vakava masennus ja matkalla tulee paljon vaikeuksia masennuksen kanssa.