hello,first i nak ckp sorry kalau penulisan i tak seberapa bagus,sbbkan ni first book harap fhm laa yerk,and enjoy read
So mcam biasa aku kene intrduce my self,nama aku ayden mikael,umur aku ni dh 18,and aku ada abg sorang umur 19,rayyan mikael, beza setahun jek,aku ada dua beradik .
so macam biasa laa mak ayah aku kerja,tak selalu kat rumah mmg dlm sebulan tu dalam berpa kali je jumpa ngan papa n mama.
maklumlaa kerja kat london,keluarga aku boleh tahan kaya jgk laa.mama asal korean n papa plk asal swiz and skrg kitaorng ddk swiz.sng keje.
"Rayyan cepatlaaa,mama n papa dh nak naik flight tuhh,nanti tak sempat plk"kataku dgn tergesa gesa mana tak ye parents dh nak pergi kot takkan tak nak jumpa.
"iye iye sabrlaa,abg baru nak siap ni takkan nak keluar berbogel plk!"balas Rayyan yg baru siap mandi dgn nada geram.
Sebaik shaja Rayyan siap kami terus bertolak ke lapangan terbang ,"nanti masa mama takde abg tgk tgk kan si ayde tu fhmm.."arah mama.
"alaa mama ni adik dh besar kan pandai laa jga diri abg pun satu tak yah sibuk nak jaga org jaga diri lagi bagus"jawabku dgn nada agak marah tapi... Kene sabr.
"betul tu apa yg mama kata mmg kamu dh besar tapi kamu reti masak ke reti buat keje rumah ke,takkan?"jwb papa yg asyik nak backup mama je kerja" humph..."
Rayyan yg dari tadi termenung ntah fikir ape maybe takut rindu ke ntah laa malas aku fikir tiba tiba"dhlatu mama papa dh lewat kan dah,
nanti pandai pandai laa rayyan jaga dia nih,kang karang tertinggal flight plk"tegur rayyan yg selamba badak je halau org.
tapi ada betul ye jgk mmg dh lewat,"oky laa kalu macm tu kami pergi dulu elok elok ddk rumah tu ye".
diorang pun pergi naik flght lepas dh habis brckp semua tuh.ape benda sedar sdr diorang dh pergi,kalau korang tanya tak sedih ke ntah laa nak jwb macm mana,tak sedih pun,sbb aku dh terbiasa macm ni kot,hihi
Selesai semua aku ngn rayyan pun balik laa dlm kerta tuh agk awkward skit sbb tak tahu nk ckp ape.
balik tu aku terus masuk bilik untuk tukar pakaian rayyan mcm biasa laa ddk dpn tv dulu "PEMALASSS",aku pon turun lps sudh salin pakaian untuk tgk tv sekali.
"woy rayyan pergi laa mandi dulu tak hilang ye tv tu kalau kau pergi mandi"
"kau ni pun takyah sibok laa asyik bising je kang aku rogol kau nanti tak pepasal lak"tengking Rayyan dengan malasss.
macmni laa rutin harian kitorang gaduh je kerja tak pernah nak berbaik,klu berbaik gaduh balik hmm.....
"ape ape R.O.G.O.L? Cuba kau ckp balik ikut kau laa bang nk ckp ape pun bukan berani pun nak buat,ACAH² JE LEBIH!!"kataku saja menaikkan suara(acah je lebih)
"Kau cabar aku ke hah ayden mikael?"abg yg kedengaran tak berpuas hati,mula mendekat dgn ku sehingga kan aku jatuh ke sofa yg berada di hadapan dinding,muka ku dngn mukanya mmg sgt sgt dekat sampaikan aku boleh rasa nafas dia.
"eh b.. bang kau jgn me...main benda canni pergi laa aku t...tak suka bodo..."kataku ketakutan dgn suara agak gagap.
aku cuba menolak tetapi rayyan telah menahan badan ku terlebih dahulu dgn tangannya,abg lagi sado dari adik ni ssh klu time canni.
"tadi kau bukan main nak cabar aku sekrg kau takut plk"ejek abg sambil senyum senget.
tiba tiba.............
YOU ARE READING
My Brother Is My First BF
RandomKisah adik beradik yg bermula dgn sex,percintaan dan berakhir dgn pernikahan 🔞Scene Sebelum baca aku dh warning‼️ BL [ boylove]