Tibatiba.....
"Cupp..."rayyan memberiku satu kucupan di dahi heh tak sampai situ je rayyan mula turun mendapatkan bibirku"rayyan stoplaaa aku tak suka gila please ,hikss ...hiks...stoooppp!!" kataku meminta belas kasihan
air mata ku mula menitis.
aku mendapatkan beberapa ciuman di muka ku,aku mula merasa ksedapan dlm ciuman,aku pun mula merelakan apa yg rayyan lakukan padaku.
lama kelamaan aku membals ciumannya,kami mula bermain lidah,kami membuka baju dan seluar dan kini hanya berboxer.
Rayyan lihat amat nikmat meniliti badanku satu persatu."nak sambung ke sayang??"kata rayyan sambil tersenyum seakan tak percaya aku dh terpedaya.macamtu kot maybe laa.
"Rayyan pleasee aku nk"aku mula menggodanya dgn menggosok gosok kemaluannya sehingga tegang.
"oky sayang, everything for you babeh"jwb rayyan.kami juga membuka boxer dn kini tidak ada seurat benang ape pon,dan yg paling dasyat kitorang buat kat ruang tamu nasib rumah kaya ni takde cctv klu tidak tak ke merana.
Rayyan mencium ku dan aku membalas ye,rayyan mula menjilat and gigit leherku"ahhh.."desahku.
Rayyan menurunkan lagi ke puting,dan menjilat sambil menggigit dgn nikmat
"Ahh.... ahhhh ...ah ...ah"desahanku agak kuat tapi rumah aku kalis bunyi,so dont worry.lalu turun menjilat ke pusat dan ke "junior", rayyan mula memasukkan mulutnya kedepan dan belakang ia mengulang langkahnya,"ray... ah...yan aku dh,ahh tak ahh tahan"desahku, lalu rayyan berhentikan langkah.
"Rayyan kenapa stop tak best laa"marahku.
dia pun duduk diatas ku sambil memusingkan badanya kebelakang.rayyan masukkan "junior" ku pada lubangnya
,dia mula menghenjut henjut punggungnya pada "junior"ku "ahh ahh ahh ahh"desahan kami dh tak terkawal boleh pecah rumah klu canni.
"Baby doggy please"ucap rayyan yg memintaku untuk duduk dlm posisi doggy.
Aku hanya ikut sahaja arahanny,dia mula memasukkan "junior"nya ke dalam jubo ku dari belakang"pap..pap..pap..."bunyi henjutan antara kemaluan and kemaluan.
Sambil rayyan menjolok jubo ku dgn nikmat,aku mengusap batangku yg tegang menggunakan tangan kananku."ahh...ah.ahh....ahhh se..dap"
Semakin lama semakin pantas rayyan menjolok jubo ku,
dan klimakss,aku dapat merasakan cecair hangat dlm juboku "huhhhh letihnya dah laa kau, aku nk tido"kataku sesudah melakukan sex.
"thanks baby nanti kalu aku nk lagi kau boleh bagi kan"kata rayyan,but rupanya dia bercakap sorang sorang.
"huh letih sagt agaknya,ceh"bisik rayyan,lalu pergi ke bilik untuk ambil selimut dan dtg kembali ke ruang tamu,
mcm tulaa abg yg baik tolong selimutkan adik dia.Dia pun tertidur sekali dgn aku.
"Baik leer sagt klu dh rogol adik tu"author.hehe saje nk masuk jgk kan.
Klu tak best boleh coment tau,jgn lupa vote tau thanks sheilaa😘.Korg rasa best ke??🤔🤔
YOU ARE READING
My Brother Is My First BF
RandomKisah adik beradik yg bermula dgn sex,percintaan dan berakhir dgn pernikahan 🔞Scene Sebelum baca aku dh warning‼️ BL [ boylove]