part 3 : GELABAH

3K 44 0
                                    


Kring....kring.....kring.....

Bunyi jam mengejutkan mereka "syg dh bangun?"tanya rayyan dengn serak basahnya yg sexy,biasalaa laki baru lepas bangun tido hihi,"hmm,dah"jawab ku.

Aku yg baru sedar apa yg berlaku trrus mendiamkan diri,dlm beberapa minit suasana terasa agak tegang.

"Weyh rayyan,aku naik dulu ah"tegurku dan lekas bangun menuju ke bilik untuk membersihkan diri,rayyan juga bangun unutuk ke biliknya.

SKIP......[ 9:45 AM ]

RAYYAN POV

"Ayden,meh turun makan aku ada masak spaghetti ni"panggilku.dlm beberapa minit,ayden tidak menyahut panggilanku.

"Ayden.....ayden??...babe??"panggil ku untuk kali ke dua.aku mula mengangkat punggung dari kerusi dan berlalu ke bilik ayden.

Sesampai di depan bilik aku melihatnya tidur hanya dengan tuala di pinggangnya,"saja je nk naikkan aku punya nafsu,aku unboxing plk kang"bisikku yg sdg meneliti badan sasa ayden.

Terbuak buak nafsu aku dibuatnya."ayden....bangunlaa pergi mandi dhlaa tidur dgn tuala canni...bangunnn!!"kejutku sambil menggoncang tubuhnya."ihhhh,iye iye aku dh bangun saba bolehtak hmpph!"marahnya tengah mamai.

AYDEN POV

aku bangun dari katil dan sebaik sahaja  bangun tuala biru yg dipakaiku meluncut ke lantai."eyh ayden kau saja an nak goda aku"tanya rayyan dgn senyum nak sesuatu.

"Eyh m...mana ....de kau ingat aku murah sgt ke!"tergesa gesa aku mengangkat tuala dan menutup sebahagian badanku dgn riak wajah yg ketakuatan.

Rayyan mula mendekat ke aku dan menolakku hingga jatuh ke katil kembali.

Rayyan mula membuka ikatan tuala di pinggangku,dia mula mengusap perut ku membuatkan aku menggeliat geli,dia mula bermain dgn "junior" belum sempat rayyan memasukkan "junior"ku ke dlm mulutnya.

"Ayya...ayya..im your little butterfly"deringan telefonku berbunyi.menndakan ada call.

Aku mengambil telefon ku dan tentera"MY LOVELY MAMA"gelabah teruk aku cari tuala biru,selepas selesai aku membalut separuh tubuhku aku terus mengangkat vc dan berada di atas katil.

Rayyan berada di depan badanku."hello my lovely son,buat apetu knp tk pakai baju?"soal mama.
"Emm...mama nanti ayden call balik eyh,nak mandi dulu,byee!"aku terus menutup panggilan.

"Kau la ni nasib mama tak nampak,dhla pergi kuar aku nk mandi"arahku dgn nada marah.aku bangun dan terus menuju ke bilik air untuk membersihkan diri.

Rayyan dgn segera trun dan menungguku di bawah.

Skip... [ 12:00pm ]

NO ONE POV

"Weyh lunch ni kita makan spaghetti je eyh,sape suh kau lambat sgt"ujar rayyan yg melihat baru melihat kelibat ayden turun dari tangga."hmm..ikutlaa,dah jom aku nk call mama"jwb ayden dgn malas.

Mereka menuju ke ruang tamu untuk membuat vc dgn mama.

Tip...tip...tip...(memanggil)

"Hah adepun,lama betul kamu mandi ayden"mama

"Hehe takdela tadi ayden termenung skit dlm bilik tu"ayden

"Mama n papa kat sana oky ke?,sihat??"tanya rayyan

"Ha, kami kat sini oky je,kamu berdua macam mana oky ke?"tanya mama

"Jgn gaduh je keje cubalahh.. berbaik fhmm!"sampuk papa

"Manaade kitorg gaduh,kitorang rapat ttt sgt, kan ayden?"tanya rayyan.

"Betulla tu terlampau rapat"jwb ayden sambil menjeling rayyan.

"Kalau mcmtu oky la,mama n papa ada nk grk ni ade keje skit bye my love son,muah"mama memberi satu kucupan di tlfn.

"Oky bye ma,pa"balas mereka berdua.

S

orry tau readers klu tak dpt puaskan hati korang macam yg korang tahu ni first book so...hmmm..buruk skit.

And jgn lupa vote tau thankyou sbb sudi baca🤗

My Brother Is My First BFWhere stories live. Discover now