RAYYAN POV
"ayden....hiks...aku minta maaf,aku janji aku x buat cantu lagi dh, please ,knpa sanggup lukakan diri kau? dh stop cry...hiks ...im sorry ayden!" aku merayu gile kat dia time ni, aku lap air mata dia dengan dua ibu jari aku,aku perhatikan je setiap luka and goresan yg ade kat badan dia.
"knpa hiks...hikss...knpa? buat aku mcmni ?its hurt me so much !!!! aku takut org lain benci kita just sbb ape yg kita buat !! lagi lagi papa and mama."blasnya sambil menangis lebih teruk dari tadi, aku fhm ape yang dia rasa sbb aku pun terfikir jgk benda mcm tu.
TIBA TIBA!!!
"Ayden??? ayden bangun,adik knpa ni AYDENN BANGUNN!!"kejut ku sambil menggoncangkan badannya yang sdg terbaringgg "MAMA PAPA AYDEN PINGSANNNN CPTTT MA PA"jeritku mmggil mereka.
DI HOSPITAL
sebaik sahja mereka sampai di hospital ayden diletakkan ke wad emergency,dgn keadaan dirinya yg mmbawa maut. parents nya dan rayyan hanya dapat melihat dari luar wad kecemasan.Hanya tangisan so young yg terdengar .
"doc mcmmane keadaan anak kami?"tanya so young dgn tergesa gesa.
"ayden dh ok skit but buat masa ni dia dlm keadaan kritikal lagi,tu pun nasib cpt bwk dia dtg hos ,klu lambat pihak hospital minta maaf bnyk bnyk,sbb dia kehilangan byk drah tadi."kata doc
so young terduduk lega mendengar berita tersebut,tangan rayyan berada di bahu mamanya sambil mengusapnya." doc kami dh boleh masuk ke?'tanya iskandar."maaf ,mungkin selepas keadaan dia oky lagi baru kita boleh bgi masuk,saya minta diri dulu,"balas doc. iskandar hanya sekadar menganggukkan kepala.
satu hari berlalu, tapi ayden masih lagi dlm keadaan koma.ayden ditempatkan di bilik yang agak luas.rayyan sentiasa berada di sampingnya."ayden,bangun aku tak sanggup tgk kau mcm ni,"tangis rayyan memecahkan kesunyian bilik itu.
"hi baby,ayden mcmmna? knpa boleh jadi mcmni? mana auntie ngn uncle....?bertubi tubi soalan daripd hakim, sebaik sahaja dia tiba di hospital tempat ayden berada."huffff hmm....."rayyan melepaskan satu keluhan berat."mcm u tgk dia still tak sdrkan diri,bdn dia mmg banyak luka,uncle ngn auntie i suh diorang balik sbb auntie demam teruk semalam menangis punya pasal."jwb rayyan sambil menitiskan sedikit airmata.
"its okay baby,nanti dia akan sdr jgk oky,dont worry"ucp hakim sambil memeluk badan rayyan , rayyan membalas pelukan nya."u ada buat something ke kt dia sampai jadi canni,lgipun masa dia mabuk dia asyik maki u je?" soal hakim."xde ape pun, maybe dia stress je kot."tipu rayyan sbb xnak la hubngan dia ngn hakim ni terjejas hanya sbb ape yg dia buat kat ayden.
hakim hanya percaya ape yg diucapnya,dia mendekat ke arah ayden dan memegang tangannya."hakim,mana yg lain?"
ape yg akan jadi lepas ni???
jgn lupa vote tauu
YOU ARE READING
My Brother Is My First BF
RandomKisah adik beradik yg bermula dgn sex,percintaan dan berakhir dgn pernikahan 🔞Scene Sebelum baca aku dh warning‼️ BL [ boylove]