PART 4:AKU BENCI KAU‼️

2.5K 30 0
                                    

AYDEN POV

Seusai kami makan,aku berusaha melarikan diri dari rayyan.aku hanya berada di bilik.

SKIP....[ 6:45 PM ]

"Rayyan,aku nk keluar jp ngan hakim"kataku namun tiada jawapan jadi aku kluar cantu je.hakim ni kawan aku dh 3 tahun kitorang berkawan.bff la kiranya.

RAYYAN POV

"Aik,mana ayden?kuar ke?tak ckp pun!bla....bla...blaa"bebel ku sambil mencari kelibat ayden.

"Tip....tip.....tip.... X angkat la plk"beberapa  kali aku call x jwb jwb hmm...risau aku.

NO ONE POV

"Dh knpa plk call ni!malas aku angkat,cam siallaa kacau ey"bisik ayden yg sdg berada di kedai makan."

"Weyh den,kau mmg tknak angkat ke fon tu,abg ko kan?"tanya hakim.

"Abg lahanat mcmtu buat ape nk layan"bals ayden dgn geram."knpa dia ada buat pape ke kat kau?"tanya hakim yg masih keliru.

"Takde pape pun,dh makn cpt nk pergi club plk kan"arah ayden.hakim menggeleng kpla dgn tingkah kwannya.

Skip.....

Sesudah mereka makan,mereka menuju ke club malam untuk tenagkan diri dgn bernyanyi n minum alkohol.

Ayden agak mabuk pada malam tu,jadi ayden balik rumah agak larut,tupun hakim yg hantar.

Kalau tak mmg tinggal tepi jalan je,nasiblaa kawan ni x suka minum.hakim memandu keretanya dan pergi menuju ke rumah ayden agak larut hampir pukul 4 merka pulang.sesampai di rumah hakim menekan loceng beberapa kali dan melihat rayyan masih belum tidur,rayyan keluar dari rumah dan mengangkat ayden masuk ke rumah."thanks babe!"ucap rayyan.hakim hanya melemparkan senyuman menandakan tak kisah.

Di dlm rumah ayden dimarah dan ditengking dgn teruk sehinggakan ayden menangis teresak esak"DH LA KAU,XYAH LAA SENTUH SENTUH AKU,AKU TAU AKU SALAH MMG KAU JE YG BETUL,AKU BENCI KAU SIAL,AKU TKNK TGK MUKA KAU,CIBAI AHH!!"tengking ayden yg menahan rasa skitnya dari tadi dlm keadaan sdr x sedr.

"X bukan tu yg aku maksudkan,ayden sorry,sorry"merayu rayu rayyan minta maaf lepas sedar yg dia dh melampau,ayden x mengindahkan rayuan rayyan dn terus menuju ke biliknya.

[ Di bilik ayden]

Ayden menangis sekuat kuatnya sehingga tersedu sedan,ttpi mulutnya ditekup dgn bantal.di tepi katil ayden terdapat pisau kecil .tanpa ayden sedar dia tlh melukakan dirinya sendiri.drah yg keluar dari luka mengalir di badan ayden dan mengenakan cadarnya.rayyan beberapa kali mengetuk pintu bilik ayden,namun tidak diendahkan sehingga rayyan tertidur di dpn pintu bilik ayden.

SO-YOUNG POV

"Ihhh macam mana laa diorang kat sana,awak saya x sedap hati laa"ucap so-young yg merupakan mama kepda ayden dan rayyan.kegelisahan so-young menyebabkan dia tidur agk larut.

"Dhla tu awak tido je,kan diorg kata yg diorang oky je, xyah risau la ,lagipun ni bkn first time kita tinggal diorang ,dh meh tidur"pujuk iskandar suami kpd so-young.
      
                     NO ONE POV

Semalaman ayden x dpt tidur menyebabkan badannya melemah."knpa benda ni semua jadi kat aku?knpa benda ni jadi kat aku?"soal ayden pada dirinya.ayden meneruskan tangisan dan melukakan diri nya sehingga ke pagi.

Skip.....[8.00 am]

"Ayden,im sorry,bukak pintu ni please,aku x sengaja,sorry ayden,aku risau ni"keluh rayyan di dpn bilik adiknya,namun seperti biasa tidak diendahkan.

"Dh 2 hari ayden x keluar bilik,ma pa"kata rayyan yg sdg membuat panggilan dgn ibubapanya."hah,biar betul kamu ni rayyan"tanya soyoung dgn gelisah."Iye ma pa,rayyan takut apa apa jadi kat ayden!rayyan x tahu nk buat ape dh skrg ni,rayyan takut!!" .mama n papanya buat keputusan untuk balik ke swiz.

"Ma,pa pergilaa tgk si ayden tu dh 2 hari tk kluar bilik,hmmm"kata rayyan apabila melihat mama n papanya sdh pulang,soyoung n iskandar dgn pantas menuju ke bilik ayden."ayden buka pintu ni mama"ucap soyoung dgn tenang dan pintu terus terbuka.soyoung menangis melihat keadaan anak nya , iskandar trus mencapai badan ayden yg sdg lemah.

Rayyan yg berada di bawah terus menuju ke bilik adiknya."KAU PERGI SIAL,AKU DH CKP AKU TKNAK TGK MUKA KAU KAN,BERAMBUS LAA!!!"tengking ayden.mama n papanya terkejut dgn amarah anaknya,sebelum ni mereka x pernah tgk ayden marah sampai macm ni skali!.papanya cuba memujuk ayden n rayyan untk cerita apa yg terjadi.namun mereka berdua mendiamkan diri.

Rayyan berasa amat bersalah dgn tindakannya dan trus pergi memeluk ayden.ayden yg cuba melepaskan diri sdh tidk berdaya dgn badan yg lemah,ayden hanya mampu pasrah dgn pelukan tersebut walau benci dlm hatinya belum hilang.rayyan menyuruh parentsnya untk keluar skjp.sbb diorang nk ckap something .awalnya soyoung tak yakin nk tinggalkan diorang tapi slpas beberapakali dipujuk oleh sang suami mereka berlalu keluar bilik dan menuju ke bawah.

My Brother Is My First BFWhere stories live. Discover now