1

1.2K 131 484
                                    

Sadece gece gece izlediği bir filmden dolayı geç yatmış ve şuan uyanamıyordu küçük çocuk. Annesi odaya baskın yapar gibi girip bağırmaya başlamıştı.

"Lee Felix! Kalk okula geç kalıyorsun."

"Ahh cidden, bugünlük gitmesem! Hm? Lütfen~!"

"Hayır kalk bakalım. Sınav haftan yaklaşıyor, sıkı çalışman gerek."

"Sınavları sikeyim!"

"Sus bakayım! Küfür edeceğine kalk ve hazırlan."

"Ahh peki!"

Annesi odadan çıkana kadar yatakta oturur pozisyonda durdu. Annesi odadan çıktıktan sonra bedenini yatağa geri bırakmıştı.

"Lee Felix! Geri yatma!"

"Anne odama kamera mı taktırdın!"

Sızlanarak da olsa kalkmış ve odasından çıkıp banyoya gitmişti.

Yüzüne iki avuç soğuk su çarpmış ve dişlerini fırçalayıp odadan çıkıp aşağıya inmişti.

"Good morning my family!"

Kahvaltı masasının en başında oturan babası ve babasının çaprazlarında oturan ablası Rachel ve kız kardeşi Olivia, onun bu sevimli haline gülümseyerek karşılık vermişlerdi.

_

"Felix, nasılım?"

"Güzelsin güzel de, ne iş?"

"Yaklaşık 2 hafta önce yeni bir matematik hocası geldi ya, adı Hyunjin. 1 hafta önce onunla tanıştım, çok kibar ve yakışıklıydı. Arkadaş gibiyiz şuan"

"Kaç yaşında?"

"26 Yaşındaymış."

"Olivia sence biraz büyük değil mi?"

"Alt tarafı arkadaşız, en fazla ne olabilir ki?"

"Öyle olsun."

Okula geldiklerinde direkt sınıflarına çıkmışlardı. Olivia lise 1. sınıf, Felix'te lise 2. sınıftı.

"Günaydın çocuklar."

Sınıfa ilk defa giren ve uzaktan bakılınca öğretmen olduğu çok bariz bir şekilde belli olan adam ile bütün sınıf ayaklanmıştı.

"Oturabilirsiniz."

Elindeki bilgisayar çantasını masasına bırakmış ve tahtanın önüne geçip konuşmaya başlamıştı.

"Öncelikle merhaba, ben Hwang Hyunjin, bundan sonra matematik dersinizi beraber işleyeceğiz. Sormak istediğiniz sorular varsa sorun, ardından derse geçeceğim."

"Önceki hocamıza ne oldu?"

"Önceki hocanız başka bir okulda görevine devam ediyor."

Bir kaç kişinin daha sorusunu cevapladıktan sonra derse geçmişti.

Fakat görünüşe göre bu hoca da bir anormallik var gibiydi.

Kehribar rengi gözleri.

Konuşurken gözüken, diğer insanlara göre fazlasıyla sivri olan köpek dişleri.

Morgtan çıkmış gibi gözüken soluk ten rengi.

Ve sanki susamış ve suya ihtiyacı var gibi sürekli yutkunması.

Çok garipti.

Bu adamda kesinlikle bir anormallik vardı.

Teneffüs zili çaldığında bir kişi anlamadığı yerleri sormak için hocanın yanına gelmişlerdi. Adam eşyalarını toplamayı bırakıp gelen öğrencisine anlamadığı yeri anlatmaya başlamıştı.

Warm Heartbeats | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin