...
"B-bay Hwang? Burada ne yapıyorsunuz?"
"Sorumun cevabı bu değil."
"Oh ş-sey, yürüyüşe çıkmıştım ve malesef ki kayboldum. Karanlık çökünce kurtlara yem olmamak için burayı boş gördüm, girdim. Ama sizin burada olduğunuzu bilmiyordum."
"Hmm, peki. Kal o zaman burada."
"Şey, rahatsız olur musunuz?"
"Rahatsız olsam ne yapacaksın? Dışarıya mı çıkacaksın?"
Sessiz kalmayı tercih ederek kafasını aşağıya eğmişti küçük çocuk.
"Gel, sana bir oda vereyim."
"Peki."
Gergin adımlar ile kızıl saçlıyı takip etmeye başladı küçük çocuk. İkinci kata çıktıklarında direkt karşılarına çıkan odaya girmişlerdi.
"İhtiyacın olursa seslen."
Çocuk kafasıyla onayladığında adam direkt odadan çıkmıştı.
Kızıl saçlı adam aşağı inip kendini koltuğa bırakmıştı. Kulağını dolduran düzensiz kalp ritimleri ile bir nefes vererek gülmüştü. Çocuk hâlen fazlasıyla gergindi. Bu yüzden kalp ritimleri düzensizdi.
Sıcak kalp atışları, kulağını şenlendiriyordu âdeta.
Ama aklından geçenler fazlasıyla garipti.
Neden adamın dudakları aklına geliyordu?
Gereksiz stresten dolayı tırnaklarını eliyle mahvediyordu.
Karnı guruldadı.
Adam küçük bir kahkaha atmış ve cüzdanını alıp dışarıya çıkmıştı. Merkeze gidip yemek alacaktı.
Bir kaç saatlik yolu 5 dakika da gidip herhangi bir açık restorandan Ramen ile Hamburger alıp tekrar 5 dakika da eve dönmüştü. Vampirlerin özelliklerinden biri normal insanlara göre kat ve kat hızlı koşmalarıydı sonuçta.
Sıcak yemekleri tabaklara koyup ardından masaya servis etmişti. Tekrar yukarı çıkıp çocuğa verdiği odaya girmişti.
"Aşağıya gel, açsındır."
"Peki, geliyorum."
Aşağıya indiklerinde, çocuk yemek masasına oturmuş ve önündekilere bakmıştı. Adam tekrar mutfağa gidip bir bardak şarap ile dönmüştü.
"Siz, yemiyor musunuz?"
"Hayır, aç değilim. Karnını iyi doyur."
Elindeki bardaklar beraber bahçeye çıkmıştı. Çimenlerin üzerine oturmuş, elindeki bardağı dudaklarına götürüp şaraptan bir yudum almıştı. Yutunca kafasını yukarı kaldırıp yıldızlara bakmıştı.
Boş bardağını alıp içeri geçmişti. Bardağı mutfağa bırakıp salona dönmüş ve koltuğa oturmuştu. Önündeki sehpanın üzerindeki ders ile alakalı dosyalardan birini eline alıp incelemeye başladı. Yarınki derse hazırlanmıydı.
_
Geç olduğundan dolayı çocuk, adamın ona verdiği odada uyuyordu. Adam ise odasında, kitap okuyordu.
Gecenin bir vakti çilli çocuk mutfağa inmişti. Susamıştı.
Tezgâhın üzerindeki sürahiyi alıp bir bardağa su doldurmuştu. Bardaktaki suyu yavaşça yudumlarken bir eşya kırılma sesi ile bardağı tezgâha bıraktı. Sesin geldiği yöne doğru ilerliyordu. Merdivenlerin yanına gelip, bir kaç saniye öylece durmuştu. Bir yukarı doğru çıkan, bir de aşağı doğru inen basamaklar vardı. Ve ses aşağıdan gelmişti, gelmeye devam ediyordu. Aşağıda birisi vardı.
Ani gelen cesaretle adımlarını aşağıya yönlendirdi.
Karanlık merdivenlerden dikkatlice aşağıya iniyordu. Son basamağı indiğinde düşecek gibi olsa da dengesini koruyup yürümeye devam etmişti. Boş boş yürümüyordu tabi. Yürüdüğü uzun koridorda ileriden gelen ışığa doğru ilerliyordu. Işığın geldiği yere girdiğinde gözleri şaşkınca açılmıştı.
Kan olduğu uzaktan çok bariz bir şekilde belli olan poşetlerin içindeki kırmızı sıvı, yerdeki kanlar ve bir adet siyah kısa saçlı genç kadın.
Aldığı kan kokusu ile kafasını kapıdan tarafa çeviren kadın, ufak bir sırıtış atıp çocuğa doğru koşmuştu. Çocuğun omuzlarından tutup kaçmasını engellemiş ve sivri köpek dişlerini çocuğun beyaz boynuna geçirmişti.
Çilli çocuk attığı çığlıkla kocaman evi inletmişti âdeta.
...
§
Suprise btch
Kısa olduğunun farkındayım diğer bölüme telafi edeceğim.
Kendinize çok iyi bakın sağlıcakla kalın.
Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın.
Görüşürüz öpüldünüz Muah! <3
Sınır: 40 Oy 100+ yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Warm Heartbeats | Hyunlix Daddykink
Fanfiction"Sıcak kalp atışlarında kayboluyorum." ... [ARA VERILDI.] !Rahatsız olanlar okumasın!