Harmadik fejezet

11 2 1
                                    

Ivan nem aludt igazán jól. Egy furcsa érzés nyomta belülről. Négy óránál többet nem aludt, de hihetetlenül ébernek érezte magát, így jobbnak látta felvenni egyenruháját és pilótasapkáját, majd kimenni a kezelőbe.

– Üdv, P217, A Kis Butus. Hogy érzed magad? Miért nem alszol? - üdvözölte a fedélzeti asszisztens.

– Nem tudtam. Gondoltam, akkor inkább kijövök. Egyébként köszönöm a kérdésed. Meg tudnád kérlek mondani, hogy milyen sebességgel haladunk?

– Hogyne. 74 Griss a sebességünk.

– Kösz. Most vezetek én - szólt Ivan, majd ujjlenyomatát leolvastatva a székbe huppant.

– Robotpilóta kikapcsolva. P217 vezet.

A férfi megemelte a sebességet,ekkor hagyták el a naprendszert. Ivan tisztán emlékezett: a tervben le volt írva, hogy jelezzenek, amint ez megtörténik.

– Föld, itt FP2157. P217 beszél. - semmi válasz. Újra próbálkozott - Hallanak engem, Föld? P217 vagyok. - ekkor már eléggé megijedt, meg is tenyerelte a "vészhelyzet" feliratú gombot - Ismétlem, P217 hívja a Földet, hallanak? - ordibálta.

– Mi van már? -érkezett meg Zoey az ajtóhoz.

Az arcán látszott, hogy nem rég kelt, a haját traca lófarokba fogta, a komfortérzet miatt felkapott magára egy hosszú, fehér kabátot, behúzni azonban nem volt ideje, így az is trehányul lógott karcsú testén, fehérneműjét egy kevéssé láttatva.

– A Föld nem válaszol. Már próbálom egy jó ideje. - vette halkabbra hangját a férfi, miközben az erek már dagadtak a nyakán az idegességtől.

– Ez most komoly? Ezért rángattál fel a legszebb álmaimból? - nyögte a lány fáradtan - Foxie, hívd kérlek a Földet.

A lány a falhoz lépett, ott várta Foxie válaszát.

– A Föld nem válaszol. Nem elérhetőek. Megpróbáljam újra?

Ekkor már Zoey is pánikba esett.

– Igen! Most azonnal! - kiabált vissza.

– Elveszítettük a kapcsolatot. - válaszolta higgadt hangon Foxie.

– Ne! - esett össze a a lány a földön. Térdét felhúzta és arcát beletemette.

– Ömm... Hé, Zo - lépett mellé Ivan, majd ő is lehuppant a padlóra - ez nem a te hibád.

– Nem, ez az ő hibájuk! Miért nem tudták normálisan felépíteni a rendszert? Ez egy űrhajó, nem egy olcsó Wécé!

– Nyugodj már le! - kiáltott rá a férfi - Kimegyek és megnézem, hátha tudok vele kezdeni valamit.

– Tényleg?

– Tényleg. Csak kérlek, könyörgöm, húzd már össze a kabátodat!

– Hogy mi? Ja... Én csak... – mentegetőzött Zoey, majd elkezdett gombolódzni – oké, Foxie, adj egy űrruhát Ivannek!

– Ivan nincs az adatbázisomban. 

– Ja, persze – esett le a tantusz Zoey-nak – adj "A Kis Butus"-nak egy űrruhát!

– Zoey, nem lenne egyszerűbb...

– De. De ez így viccesebb – húzta fel a vállait, majd játékosan elfintorodott.

– Itt van a ruha – nyílt ki egy rekesz a falból – Vigyázz magadra kint, "A Kis Butus"!

– Igen – erősítette meg Zoey – te vagy a nagybetűs, egyszemélyes csapatom. Egyenlőre nem akarlak elveszíteni.

– Várj, hogy mi? Egyenlőre?

– Hát, idegesítő vagy, pótolható lennél, nem vagy nagy kedvencem, de nem utállak, meg amúgy is van, amiben jó vagy, most például csak te tudsz kimenni, szóval egyenlőre megtartalak. – ezt a lány próbálta komolyan mondani, de a végére csak elnevette magát – Na, menj öltözni, Kis Butus!

– Hé! – nevette el magát Ivan is, majd elment öltözni. Amint visszajött, megkérte Zoey-t, hogy álljon meg, majd leült a székbe.

– Megállunk. Három, kettő, egy.... Megálltunk.

– Rendben, – állt fel a férfi – akkor sietek vissza.

– Hé, Ivan! – kiáltott utána a kapitány.

– Mi az?

– Vigyázz magadra, oké?

– Ne félj drága, visszatérek!

– Na, Ivan! Nem vagy vicces!

– Dehogynem. – vigyorgott a srác.

– Jól van, na. Menj már! – nevetett Zoey is.

Így indult el Ivan a végtelen űrbe vezető kapu felé.





Jó napot kívánok! Még boldog születésnapot is, kedvenc illusztrátoromnak és legjobb barátnőmnek, mamorosmalna-nak! Érezd jól magad a hétvégén, utána beszélünk! ❤️🫂🎈

NOVA TERRA ~ csengevagyispetra [Folytatásos Regény]Where stories live. Discover now