Bölüm 4 - Olaylı Parti

8 3 0
                                    

Mirza sanki normal birşeymiş gibi cevap verdi.

" Ben çıkma teklif ettim o da kabul etti. " dedi.

Abimin yüzü gerildi o an ama kıskançlıktan değil aldatılmaktan yada erkeklik gururunun incinmiş olmasındandı.

Alev ablam abimin bileğini tutar gibi yaptı yerde. Aslı da Batu abinin yüzünü  görünce hemen İreme döndü.

"Sen ne kadar iki yüzlü karaktersiz bir insansın be ?! " diye sesini yükseltti.

İrem donup kalmıştı zaten.

" Güzelim daha yeni öğreniyo olamazsın herhalde değil mi ? " dedi Ezgi.

Altta kalma Dicle birşey de artık !

" Asıl suç Batu abide zaten bu muşmula suratlıya bakmış " dedim.

Allahtan birşey dedim

Özge salağı da dururmu lafa girdi hemen " Pardonda bunun tatavasını yapmak size mi kaldı?. "

Aslı ya baktığımda yine o sinsi ama bu sefer felaket olacak gülüşünü gördüm.

Aklın varsa kaç Özge.

" 1. Si canım bu gördüğün benim abim hatta bizim abimiz. 2. Si de ya sen ağzını toplarsın yada ben baya iyi toplamasını  bilirim. "

Özge malı gıcık bir şekilde gülüp " Ne bu tehdit falan mı ?. Komikmiş. " dedi.

Evett. Buyrun cenaze namazına arkadaşlar.

Aslı yavaş yavaş bana dönüp ' benden günah gitti ' der gibi baktı ve ayağı kalkıp hızla Özgenin saçını tuttuğu gibi asıldı. Aslı bir elindeki tutama bir de Özgeye bakıyordu çünkü elinde Özgenin saçı vardı.

E o kadar saçı boyayıp durursan tabi dökülür mal.

Aslı hıncını almaya başlayıp kızın saçını öyle bir çekiyordu ki hemen yanında Bade bitti.

Bende koşa koşa İremin yanına gidip saçını çekmeye vurmaya başladım ve anında benim yanımdada Ezgi bitmişti.

Aslıyla Badeyi , Kerem ve Batu abi , beni ve Ezgiyi de Pars ve Eray tutmaya çalışıyordu.

Karakolluk olmasak iyidir.

2 Saat SONRASI

Evde biz bize kalmıştık. O paçozları yolup yollamıştık.

Batu abi bize sıra dayağı atsa daha iyiydi ya valla.

Çünkü 2 saattir bir torpayıda geçecek azar işitiyorduk.

Bizdeki de can be abicim.

Kızların da saçlarını başlarını yolup postalamıştık. Gerçi bizimde biraz pertimiz çıkmış olabilir ama olsun.

" Bize bence artık müsaade arkadaşlar. Malumunuz şuan omzumu çürüten bir öküz var dibimde." Dedi Kayra omzuna yaslanarak uyuyan Emire bakarak.

" Çok yoruldum ben Kayra bi sus ya artık. " dedi Emiroş.

" Lan salak sen mi kavga ettin kızlar mı ?." Heh Kayroş böyle devam.

" Kayra ya amma boş yaptığn zaten uykum var gidiyom ben." Emir bunu söylerken homurdanıyo gibiydi ve ayağa kalkmıştı.

" Aynen gençler yolcu yolunda gerek anlayamadım bende zaten niye hala burda olduğunuzu da neyse."

Ah Batu abi ah bi öğrensen senini biricik kardeşinin Keremle çıktığını.
Yok la öğrenmesin yada ortalık cehenneme dönüşür.

EFDAL KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin