1.Bölüm GARİP BİR MESAJ

460 18 17
                                    


Otobüste otururken başımda bir amca dikildiğini fark etmiştim kafamı kaldırdığımda amca "kızım kalkmayacak mısın ? Ben yaşlıyım ayakta durmaya halim mi var?"  demişti bende buna karşılık olarak " amca benimde ruhum yaşlı onu napıcaz?"   demiştim  amca  yüzüme sanki kötü bişey demişim gibi bakıyordu ve tekrar konuşmaya başladı "kızım sen gençsin kalk hadi ben oturucam"oflayarak yerimden kalktım amca'da mutlu mutlu yerime geçerken bende ayakta dikilmeye başladım kesinlikle yaşlılar için ayrı bir otobüs yapılmalı bunları  düşünürken telefonuma bildirim geldi. Yazan kişi ecrin'di.

 Ecrinamagüzelolan:
Kuzen olucak asalak nerdesin sen?

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Geliyorum be ne  tantana yaptın
yaşlanmışsın huysuz.

Ecrinamagüzelolan:
Hah ben mi yaşlanmışım sensin o çabuk ol bekleyemem ben.

Ecrinin mesajına görüldü atıp beklemeye başladım. Sonunda ineceğim durağa gelmiştim amcaya baktığımda bana bakıyordu baş selamı verip indim Ecrini görmüştüm sonunda yanıma koşarak geldi"sonunda geldin!" Bana sinirli sinirli bakarken bende ona gülümsedim "huysuz ben napim yol uzundu hadi gidelim artık". Ecrinle alışverişe gelmiştik. Her ne kadar Alışveriş sevmesemde ecrinin zorlamasıyla geldim ecrinle tam 3 saat mağaza mağaza gezdikten sonra yorulmuştum.ecrine yalvarır gibi baktıktan sonra "tamam  yaren tamam  git otur şurda ben gratise giriyorum"  başımı tamam anlamında sallayıp bankta oturdum.telefonuma bakarken mesaj gelmişti.

05**:
Sıkılmışa benziyorsun güzelim

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Pardon kimsiniz acaba?

05**:
Hayranın :)

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Komik mi?

05**:
Evet hahahaah

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Randomun iğrenç bir daha atma sen
 

05**:
Aşk olsun güzelim kalbim kırıldı

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Bana bir daha güzelim deme seni  tanımıyorum a*k

05**:
Küfür sana yakışmıyor küçük.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Allah sizi bana sayıyla mı gönderiyor mübarek işine bak kardeşim

05**:Ahh kalbim acıdı bak kardeşim deme lazım olur küçük.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Bak kardeşim neyin nesisin bilmiyorum ama çok klişe şeyler kullanıyorsun işine bak şimdi

Numarayı engelleyip telefonu cebime koydum.Ecrin sonunda gelmişti elinde bir sürü poşetler vardı oflayarak elindeki poşetleri aldım.çıkışa giderken  kayayı  görmüştük  kaya  ecrinin sevgilisiydi bizi görünce yanımıza geldi "selam aşkım selam baldız" yalandan gülümseyerek "hıı sanada selam enişte" ecrinle kaya  konuşurken bende her zaman ki gibi Wattpadtten kitap okuyordum telefonuma yine bir bildirim gelmişti  aahh hadi amaaa!!

05**:
Güzelim niye engelledin üzüldüm ama.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Yine mi sen? Salsana beni git başkalarıyla uğraş

TAKINTILI ANONİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin