Can bir bana bir Emir'e bakıyordu sinirliydi hemde baya sinirliydi gözü bir anda belime indi emirin eli belimdeydi emiri itip can'ın yanına gittim can kolumdan tutarak beni emirden uzaklaştırmaya başladı emir bişey demiyor sadece bakıyordu 1 saatlik yolu 10 dakikada tamamlamıştık.siktir! Nefes alamıyordum o kadar hızlı yürütmüştü ki nefes alamıyordum. Sonunda can konuşmaya başlamıştı "BU ÇOCUK KİM YAREN KİM OLUYORDA ELİ BELİNDE OLUYOR HA SEN NE ARA TANIMADIĞIN BİRİYLE BU KADAR SAMİMİSİN "
Ne dicektim ben herşeyi anlatırsam dahada sinirlenicekti bende "o mu şey arkadaşım düşücektimde tuttu beni o kadar abartma" can sabır dileyerek yan odaya gitti üstümü değiştirip Emire yazdım.
Yarenamaruhuyaşlıolan:
Emir özür dilerim can yanlış anlamış o yüzden sinirlendi.Emir:
Sorun yok güzelim bir şey dedi mi can sana.Yarenamaruhuyaşlıolan:
Biraz kızdı ama şuan iyi neyse ben bir cana bakiyim görüşürüz.Emir:
Görüşürüz güzelim.Telefonu bırakıp can'ın yanına gittim.kapıyı çalıp cevap bekledim "gell" diye bağırdı kapıyı açıp içeri girdim can beni görünce göz devirip telefonuyla oynamaya başladı bende gülümseyerek can'ın üstüne atladım "YA YİNE Mİ YAAA KALK ÜSTÜMDEN AYI SENİ TEYZEME DİCEM HA AZ KİLO VER VAGAGAGGA NEFES ALAMIYORUM" gülerek can'ın üstünden kalktım "ben kilolu değilim pisliiiikkkk" can ise yalandan "hı Aynen aşko" göz devirerek mutfağa gittim.
Çok acıkmıştım tost yapmaya karar verip malzemeleri çıkardım can birden mutfağa gelip kafama vurdu "lan amip niye vuruyon kafama sana şurdan bir uçarım" can gülerek "İNTİKAAAAMMM HEHEHEHEHEH" gelde küfür etme şimdi cevap vermeyip tostumu yapmaya devam ettim can "banada yaaaapppp acıktım" göz devirerek " Allah sana iki ayak iki kol vermiş kendin yapabilmen için yallahhh kendin yap" tostumu yapıp odama gittim film açıp izlemeye başladım yarım saattir film izliyodum sıkılıp telefonumla oynamaya başladım ve Emire yazmaya karar verdim .
Yarenamaruhuyaşlıolan:
Emir napıyosun?Emir:
Hiç güzelim oturuyorum sen napıyosun?Yarenamaruhuyaşlıolan:
Can malıyla uğraşıyordum sıkıldım yazıyım dedim.Emir:
Klasik can işte. Güzelim buluşalım mı özledim seni.Yarenamaruhuyaşlıolan:
Maalesef geç olduEmir:
Peki yarın?Yarenamaruhuyaşlıolan:
Olmaaaz gizem gelicekEmir:
Ya oofYarenamaruhuyaşlıolan:
Oflama oflama neysem ya yat uyu yarın okul var.Emir:
He bide sana güzel haberim var.Yarenamaruhuyaşlıolan:
Neymiş?Emir:
Yarın okula beraber gidicez.Yarenamaruhuyaşlıolan:
Başka okullardayız?Emir:
Artık değiliz neyse yarın erken kalk beklemem .Yarenamaruhuyaşlıolan:
Noluyo yaa?Emir:
Boş ver güzelim. Hadi uyu iyi geceler bebeğimYarenamaruhuyaşlıolan:
İyi geceleerNe olduğunu anlamamıştım ama yinede çok düşünmekte istemedim. Telefonu şarja takıp yatmaya hazırlandım kapım birden açıldı "FBI AÇ KAPIYI" gülerek "gerizekalı açtın zaten kapıyı" dedim can "sen fazla zekisin ama haa" başımı sallayarak "ne sandın yarra-" tam kelimemi tamamlicakken can ağzıma vurdu "terbiyesizsin seni sevgi teyzeme dicem" cana sarılıp "yaa bebem şaka şaka hadi gel uyuyalım yarın okul var" can "tamam" diyip uyumaya başladık.
***
Güne yine salak can'ın yatakta zıplamasıyla uyandım "YA MAL NAPIYON" can gülerek "kalk lan geç kalıcaz" oflarayarak kalktım yataktan banyoya girip elimi yüzümü yıkamaya başladım. Odama girip okul formamı çıkardım can'da odadan çıkıp banyoya girdi üstümü hızlıca değiştirip saçımı taramaya başladım saat 07:09 geçiyodu telefonuma mesaj gelmişti bu saatte anca emir mesaj atardı.
Emir:
Günaydın güzelim hazır mısın?Yarenamaruhuyaşlıolan:
Sanada günaydın ve evet hazırım.Emir:
İyi geliyorum.Yarenamaruhuyaşlıolan:
Ne hayır asla olmaz can yanımdaEmir:
Bu çocuk niye sürekli senin yanında?Yarenamaruhuyaşlıolan:
Çocukluğumdan beridir yan yanayız o yüzden.Emir:
Olmaz artık neyse bari arkandan gelirim hadi çıkYarenamaruhuyaşlıolan:
Tamam.Telefona bakmayı kesip cana bağırdım "CAAAN HADİ ÇIKIYORUM BEN" kapıya doğru gitmeye başladım. Ayakkabımı giyip can'ı bekliyordum sonunda can gelmişti o da ayakkabısını giyip dışarı çıktık sonunda bugün gizem bize gelecekti can onun için çok heyecanlıydı 2 yıldır sevgililerdi ama sanki 1 haftadır sevgililermiş gibi davranıyorlardı. Ben bunları düşünürken can kafama vurdu "neyi düşünüyon lan" yine başladık. "hiç birşey" etrafa bakarken emirle göz göze geldik göz kırpıp yanımızdan geçti.
~~~
Dakikalar sonra okuldaydık canla sınıflarımıza dağıldık aşırı uykum vardı 3 dk sonra hoca girmişti ilk dersin matematik olması kadar kötü bişey yoktu. Hoca gelir gelmez derse başladı. Biz mertle dedikodu yapıp gülerken kapı çaldı içeriye müdür yardımcısı ve emir girmişti. Bir dakika ne! Emirin burda ne işi vardı müdür yardımcısı konuşmaya başladı "sınıfınıza yeni biri geldi adı emir tanışırsınız sonra geç bir yere emircim" emir beni görünce yanıma geldi ve "buraya oturmak istiyorum"
Mert ise "ben oturuyorum maalesef canım" diyip bana baktı kesinlikle emirle kavga çıkıcaktı.***
Eveeeet yeni bir bölüm daha geldi umarım beğenirsiniz ve size bir şey demek isterim yeni bir hikaye yazmak istiyorum bazı karakterlerin adı aynı ve güzel bir kitap olucağını düşünüyorum umarım beğenirsiniz vote atmayı unutmayın sizleri seviyorum 🧚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI ANONİM
Novela Juvenilanonim: güzelim bakıyorum sıkılmışsın? -pardon kimsiniz acaba? anonim: hayranın:) -komik mi?