3.bölüm TEHDİT

281 15 9
                                    

Kapıyı açmıştım karşımda annem vardı. Azda olsa rahatlamıştım annem "ne oldu sana yüzün sapsarı olmuş?".anneme bişey diyemiyordum çok korkmuştum "bişey olmadı anne ben uyumaya gidiyorum iyi geceler.Bu arada can salonda haydi bay" annemin bişey demesini beklemeden odama koştum. Yatağıma uzandığımda telefonuma mesaj gelmişti.

Anonim:
Ne oldu küçük korkmuşa benziyorsun?

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Hah ben mi?korkmadım tabiki

Anonim:
Annenin dediği gibi yüzün sapsarı olmuştu ama.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
İnsanlık hali?

Anonim:
İnsan durup dururken mi sapsarı olur?

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Olabilir ne var yani? Of her neyse saat kaç oldu hâlâ senle konuşuyorum gidiyorum ben uyumaya.

Anonim:
İyi geceler güzel kızım.

Anonimin mesajına görüldü atıp yatmaya hazırlandım. Tam uyumaya dalmıştım ki can içeriye daldı"cadıı ben geldim yanında uyuyam bugünde" . Oflayarak yerimden kaydım ve can yanıma gelip uzandı "can defolup gitsene sen salona sürekli yanımdasın gizemle uyu sen" can göz devirerek daha çok sindi yatağıma"yatağını bile ben aldım yani benim yatağım hah"bende gülerek" almasaydındedim .can bişey demeden yan tarafa dönüp uyumaya başladı bende uyumaya başladım.

Güne yine  can'ın bana vurmasıyla  uyanmıştım."kalk kız cadı okula geç kalıcan" sinirle yerimden doğrularak " aptal bugün cumartesi ne okulu?" Can ise "pardon ya geri uyu kuzum puhahahahaha."diyerek dalga geçti yastığı kafasına fırlatmamla gülmesi kesildi.bende zaferle gülerek banyoya girmek için ayaklandım. Tam kapıyı açıp gidicekken telefonuma mesaj geldi can benden önce davranarak telefonu aldı tam açıcakken üstüne atladım.

Can ise bağırarak "KALK ÜSTÜMDEN AYI! EZİLDİM SEVGİ TEYZEEEEEEEEEE KURTAR BENİ " diye bağırarak anneme seslendi annem odaya dalıp "kız yaren napıyon sen çocuğa" can'ın üstünden kalkarak telefonumu elinden aldım "bişey yapmıyorum annecim aaa hadi ben banyoya kaçtım bugünlük kahvaltılar senden sultanıımmm" annem "tamam tamam "diyerek geçiştirdi bende banyoya koşarak girmiştim anonim olucak ruh hastasından mesaj gelmişti unutmuştum onu.

Anonim:
Günaydın güzelim benim nedense günüm aydınlanmadı canla sarılarak uyumuşsun yaren getirtme beni oraya.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Hayırdır ya sana beni mi tehdit ediyorsun sen? Sanane ayrıca istediğim kişiye sarılarak uyurum.

Anonim:
Sanırım dün korktuğun yetmedi yine mi istiyorsun?

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Uf defol git be senle mi uğraşıcam.

Anonim:
Küçük yanına gelincede böyle olabilicekmisin?

Yarenamaruhuyaşlıolan:
He he Aynen hadi Allah'a emanet.

Telefonu kapatıp yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp mutfağa geçtim bugün gizem ben ve can bir kafede buluşucaktık.canla kahvaltıyı yapıp hazırlanmaya gitmiştim. Yarım saat sonra hazırdım. Bol bir pantolon ve  bol bir tişört giymiştim can "hadi artık beklemekten ağaç oldum gizem bizi bekliyor" diyerek isyan ederken bende yanına gittim "hazırım gidelim hadi."canla ayakkabılarımızı giyip dışarı çıktık.buluşucağımız kafeye gelmiştik içeri geçtik ve gizemi gördük ve yanına gittik. Hepimiz otururken birden garson pasta getirmişti bana iyide pasta sipariş vermemiştim? Garson tabağı bırakıp gitti. O sırada mesaj gelmişti.

Anonim:
Çikolatalı  pasta en sevdiğin şeylerden biri olduğu için sipariş verim dedim.

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Gerek yok.

Anonim:
Olsun yinede ye.

Yarenamaruhuyaşlıola:
Hıhı yerim neyse teşekkür ederim.

Anonim:
Rica ederim minik kızım:)

Telefonu masanın  üstüne koydum can "kimden bu pasta?" Diyerek güzel bir soru sordu bende düşünerek "ımmm şey arkadaşım sipariş etmiş benim için ya"can ise tek kaşını kaldırarak "kim bu arkadaş?" Gizeme yalvarır gibi bakmıştım o da sağolsun yardım etmişti."sanane can boş ver".can'da "tamam sevgilim" diyerek konuyu kapattı sağolsun.  Pastamı afiyetle yerken birden bildirim gelmişti anonim fotoğraf atmıştı niye heyecanlandım ki?

Anonim:
*Fotoğraf*
Çok güzel yiyorsun minik kızım:)

Beni  pasta yerken çekmişti

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Sen benim fotoğraflarımımı çektin?
SAPIK

Anonim:
Bak herşeyi söyle ama sapık deme minik sevmiyorum sapık değilim ben

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Belli fotoğrafımın sende ne işi var o zaman of her neyse

Anonim:
Özür dilerim minik kızım

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Kızım demesene bana

Anonim:
Peki minik kızım

Yarenamaruhuyaşlıolan:
Gıcık.

Artık gitmemiz lazımdı can'a dönüp "can eve gidelim artık geç oldu annem bekliyor"can oflayarak "ya kalsak biraz daha "kafamı "hayır" anlamında salladım hesabı ödeyip çıktık kafeden eve doğru gidiyorduk.can "küçük cadı ben eve gidiyorum dikkatli ol sende" başımı telefondan kaldırıp can'a baktım"tamam cano sende dikkat et görüşürüz" can gülümseyerek"görüşürüz küçük cadı"dedi ve gitti tek başıma kalmıştım yani öyle sanıyordum.taki takip edildiğimi fark edene kadar.

***
Eveeet bölüm sonu aşklarım umarım beğenirsiniz vote atmayı unutmayın 🧚

TAKINTILI ANONİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin