8

3.5K 400 465
                                    

Şirket işleri cidden yorucu geliyordu minho'ya, Ya da jisung'u özlüyordu. Eve gider gitmez yorgunluktan uyumak en nefret ettiği şeydi.
Jisung ile güzel saatlerini geçirmek istiyordu.

Minho masasını toparlayıp koltukta geriye yaslandı yaklaşık öğle arasına geliyordu saat.

Minho tek başına yemek yemeyi sevmezdi bu yüzden genelde yemek yemezdi.

Kapı çalma sesini duyunca dikleşti ve gel diye bağırdı.

Kapı hafif açılırken içeri bir poşet uzatan kol girdi ardından sevdiği adamın bedeni.

Minho kocaman gülümseyerek şirkete gelen sevgilisini karşılamak için ayağa kalktı.

"Sürpriz!"

Jisung'un hevesli sesi minho'nun içini daha da ısıtırken Minho özlediği dudakları uzun uzun öptü.

"Çok özledim seni..."

"Biliyorum ben de seni ve tek yemeyi sevmediğin için yemek yemediğini de biliyorum. Sana yemek getirdim!"

Elindeki poşeti minho'nun gözüne sokacak gibi yaparken minho elinden alıp jisung'u kendi koltuğuna oturtup yanına kadife koltuklardan birini çekti.

Minho yorgunluğu uçup gitmiş gibi hissederken jisung paketten çıkardığı yemekleri minho'nun ağzın sokmak için hazırlanıyordu.

"Aa de." Jisung yüzünde komik görünen mimiklerle minho'ya çatalı uzatıyordu.

(etli pide yiyorlar çaktırmayın. Çatal matal hikaye onlar hayatlarında bir kere adana gömseler diğer yemeklerin yüzüne bakmazlar.)

Minho jisung'un verdiği lokmayı yerken jisung'un telefonu çaldı.

"Annem..."

Minho refleks olarak göz devirmişti ve jisung'a açması için işaret etmişti.

"Alo?"

"Jisung. Bugün teyzenler eve gelecek ve seni merak ediyorlarmış. Bugün de biricik sevgilinden ayrılıp bize ayır istersen?"

İğneler gibi konuşması artık minho'nun garibime gitmiyordu.

"Anne... Bugün babamın ölüm yıl dönümü. Gelemem."

"Babanı bahane edip erkek arkadaşınla mı takılacaksın, iğrenç."

"Senin aksine ben babamı seviyorum."

"Seni doğuracağıma taş doğursaydım."

Minho jisung'un elinden telefonu alıp büyük bir neşeyle konuştu.

"Emeğinize sağlık taş gibi çocuk doğurmuşsunuz zaten." Dedi ve jisung'un annesinin yüzüne kapattı.

Jisung'un şaşkın bakışları gülümsemeye dönüyordu. Minho ona böyle durumlarda bile iltifat etmekten kaçınmıyordu.

"Aptal."

"Sana bakınca sersemleşip aptalca şeyler yaptığım doğru. Açıkçası sana bakarken çevreme doğru dürüst odaklanamıyorum. "

"Her neyse!" Jisung utandığı belli olan yüzünü saklayarak getirdiği yemekten yemeye başladı.

"Ye yoksa hepsini bitiririm."

Tatlı tehtidkar bakışları minho'nun kalbini eritiyordu ancak öğle yemeği saatinin sonu yaklaşıyordu bu yüzden yemeye başladı.

(Etli pideeee)

Dakikalar sonra Jisung minho'ya uzun bir öpücük verip yanından ayrıldı.

Şimdi babasının mezarına gitmesi gerekiyordu.
(Bunlar aslında yakiyo falan ama siz imanlı düşünün Abdul jisung📿)

Jisung bir taksi çağırıp babasına giderken uzun uzun düşündü. Annesine böyle davranması hata gibi geliyordu ancak annesi onu küçük bir çocukken bile yanında istememişti bu yüzden hep yaz kampı, kurslar, piyano-gitar dersleri ve yaz derslerine göndermek istiyordu. Babası ise iş yoğun olsa bile günde bir kez jisung'u arardı, asla yanından ayrılsın istemezdi ve saatlerini onunla geçirmek için heyecanlanırdı. Jisung'un minho'ya aşık olduğu günler garip davrandığını anlayarak sorular sormaya başlamıştı. Jisung sonunda kendini babasına açınca anlayışla karşılamış ve minho'yu ayartması için taktikler vermişti.

Minho ile fazla samimi olmasalar da babasının cenazesinde jisung'a çok destek olmuştu minho.

Zamanla çok şey atlattığını düşünürken sonunda gelmişti.

Taksiye parayı ödeyip arabadan indi ve babasının mezarının karşısına oturdu.

"Ben geldim baba! Bu sefer annem olmadan, seni ziyaret etmek artık onun için önemsiz oldu."

"Aslında minho ile gelmek istiyordum ama işleri yoğundu ve onu rahatsız etmek istemedim."

Jisung gözünden düşmek üzere olan yaşı silip ağlamamaya çalıştı.

"Hayır ağlamayacağım. Sadece biraz eskiyi özledim gibi.  Bugün Ölümünden tam 6 yıl geçti ve hala inanmak istemiyorum açıkçası..."

"Senin yanında uzun süre kalmak isterdim. Ama geç oluyor... Seni seviyorum baba, babalar günün kutlu olsun."

Bu bölümü çok boş yazdım. Neden mi? Çünkü neden olmasın

👁️👄👁️🚬

Sınavı olan yoktur diye düşünüyorum ama yine de söylemek istiyorum herkes umarım güzel yerleri kazanır...

Kendinize iyi bakın yazım hataları varsa kusura bakmayın sizi seviyorum görüşürüz





Bangchan ve görkem alakasız olarak bana aynı vibe'ı veriyor

evliyiz teyzeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin