6

140 11 2
                                    

'Çokça yağmur yağsa temizlenir mi ki bu kirli dünya? '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Çokça yağmur yağsa temizlenir mi ki bu kirli dünya? '

-Özdemir Asaf -

.
.
.
.
.
.

Eve girdik girmesin de bunlar neden zombi gibi bakıyor ayrıca neden bu kadar çok insan var ?


Sana bakıyorlar sana alış!

Tüh bak ben bilmiyordum biliyo musun ? Arkamda ailesi değil de zombi var sanıyordum. Tch tc

Tekli koltukta oturan yaşlı adam konuşmaya başladı.''Sen bizim yeni torun olmalısın değil mi kızıl kız.''dedi.Galiba benim takma ad takam özelliğim buradan geliyordu.''Evet .Sizde benim dedem olmalısınız.'' dedim. Odadaki çoğu kişi dediğime şaşırmış gibiydi.Sadece Ateş ve 7 numara şaşırmamıştı pek çünkü onları biraz daolsa bu ani çıkışlarıma alıştırmıştım.

Belkide alışmamışlardır. Haa sen öyle sanıyorsundur.

Aklımdan geçen düşünceyel her ne kadar moralim düşsede belli etmedim. Duygularımı belli etmem bana eski ailem öğretmişti sadece güvendiğin insanların yanında duygularını yoksa seni küçük düşürürler, sana güçsüz derler,sana acırlar,seni sevmezler,seni egoist ,bilmiş biri gibi görürüler . BU YÜZDEN ASLA DUYGULARINI BELLİ ETME! SAKINN!

Aferin benim kızıma sen sadece ablanın yanında güçsüz düşebilirsin .Tamam mı?! SAKIN BAŞKA BİRİNİ YANINDA GÜÇSÜZLEŞME!!!

''Evet kızıl bomba adın ne bakalım.''dedi.''Alev .Efendim.''dedim efendim dediğim için biraz morali bozulmuş gibiydi ama hemen düzeldi ve ''Dede de kızım . De – de tamam mı ? kızıl kafa.''dedi. keşke bu benim için de bu kadar kolay olsaydı.Ben daha önce kimseye dede demememiştim ki. Gözlerimden büyük ihtimalle anlık bir affalama ve üzüntü geçmişti ama sonra eski halime dönmüştüm.Ordan beni geldiğimden beri inceleyen ablam yaşlarında bir adam konuşmaya başladı.'' Dede yol yorgunulardır şimdi istersen onlara odalarını gösterelim de yatsınlar o kadar yol geldiler.''dedi. Haklıydı aslında ama ben bu insanlardan biraz korkuyordum çünkü bu kişilerin henüz adlarını dahi bilmiyordum .''Bence aslında o kdar yorulmadık hem ben sizinle de tanışmak istiyorum. Sonuçta aynı evde kalıcız sizleri tanımam lazım en azından isimlerinizi.'' Dedim. Bunu söylemem üzerine diğer tekli koltukta oturan yaşlı teyze konuşmaya başladı.'' Madem öyle önce oturun bakalım .Öyledir ayakta dikiliyorsunuz.'' Dedi.

Dedikten sonra aydınlananmış ve şaşkın bir ifadeyle Ateş ve Alp'e baktım onlar aynı ifadeyle birbirlerine bakıyorlardı. Hepimiz göz göze geldiğimizde.Salon da bir kahkaha patladı ardından bir tane daha bir tane daha derken.herkes gülmeye başladı. En son bizde gülmeye başladık.herkes gülmeyi kestiğinde bizde koltuklarda yer kalmadığı için yere sehpanın karşısına oturduk.Cevdet bey babadan biraz daha küçük olduğu belli olan adam konuşmaya başladı.'' Ailemize hoş geldin Alev.''dedi. Bende eyvallah manasında elimi göğsüme götürdüm ve kafamı eğdim. O da gülümsemesi genişledi ve aynı hareketi yaptı. Bu sırada gözleri benimkine benzeyen ama saçları kahverengi olan biri konuştu sessizce ama ben iyi duyardım ve tam karşısında oturuyordum.''Ben bu kızı ailemde istemiyorum . O da diğer kız gibi bence şuan sadece oyun oynuyor '' dedi. Yanında onunla yaşıt olduğu belli olan ona gereğinden fazla benzeyen ama yüz hatları daha yumuşaktı onun o da'' Bence öyle düşünme ikiz. Önce gözlemlemeliyiz.sonuçta herkes aynı değildir değil mi? ''dedi. Sonra anladığım kadarıyla ikizi olan çocuk konuşmaya başladı .'' Haklı ola bilirsin ama bence gözlemlemeliyiz.'' Dedi sonra önüne döndü benim bakışlarımı fark edince ilk bir şaşırdı.sonra ben konuşmaya başladım''Merak etme bende sizi gözlemliyeceğim.Sonuçta bende en az sizin kadar size yabancıyım bu bir gerçek ve naparsın bende aynı senin gibi tanıdığım o insanlara benzemende korkuyorum ama işte naparsın ki ben senin gibi bunu dile getirmiyorum. Sen burada ki herkesi tanıyorsun ama ben tanımıyorum sence ben mi yabancıyım buraya yoksa sen mi sence hangimizin korkması gerek senin mi? benim mi? Bu arada bir daha benim yanımda fısıldamanızı önermem kulaklarım iyi duyar siz Zaralı çıkmayın?'' demek istedim ama diyemedim.

Onlara sanki sadece o ana öylesine bakınıyormuşum gibi kafamı teker teker herkesin üstünde gezdirmeye başladım.Bir kişini üstünde durdurdum bu kişi bana sanki içimi görebilecek gibi bakıyordu ama özellikle gözlerime bakıyordu .Ama benim gözlerimde de en az onun gözlerinde olduğu kadar güçlü bir duvar vardı.

Onu geçtim ve en son yaşlı teyze de durdurdum '' Eee tanışacaktık tanışmadık hadi tanışalım. Ben Alev yaşımı zaten biliyorsunuz sayısal öğrencisiyim . Hakkımda daha fazla merak ettiğiniz bir şey varsa sorun cevaplayayım. ''yaşlı teyze konuştu.'' Ne olmak istiyorsun tatlım ileride ?''dedi .Aslında asker olmak istiyordum ama beni hep yargılıyorlardı. O yüzde bende hep mimar demiştim sonradan sonraya da alışmıştı artık ve mesleği araştırmıştım.Artık iki meslek seçimim verdı asker ve mimar...

Başta her ne kadar terredüt etsemde.Bence bir insanın en azında kişiliklerinde bir çıkarım yapabilirdim çünkü eski evimdekiler 'ablam hariç o zaten pöh de çalışıyor' bana senin orda napıcağını bikmiyor muyuz biz senin sen oraya or***pu luk yapmaya gideceksin diyorlardı. Ben her ne kadar çocukluktan beri istesemde işte neyse daha fazla düşünmememleyim ''Asker ve mimar efendim.Size ne diye hitap etmeliyim.'' Dedim asker dediğimde hepsinin yüzünde bir guru belirdi özellikle geldiğmden beri beni inceleyen adamın yüzüne küçük bir tebessüm dahi yerleşti buda demek oluyordu ki bu insanlardan sadece senden çekiniyorlar o kız bu insanlara kötü şeyle yaptı ve seninde onları yapmanda korkuyorlar.Mimar dediğimde de yüzlerine bir gülğmseme yeyıldıhepsini birden hemde .

Ordan benden 1 belki 2 yaş küçük olduğu belli olan bir çocuk konuştu."Peki bir hobin veyat da uğraştığın bir şey var mı?" dedi. Bu soruya sadece spor ve kitabı söyliyecektim aslında müziği de söyleyebilirdim ancak şarkı söyledğimi sadece ablam bilmesi taraftarıydım."Evet spor yapıyorum ve kitap okuyorum."dedim . O da gülümsedi .

"Bşka bir sorunuz var mı?"hiç kim Seden ses çıkmadı bende "Madem öyle kendinizi tanıtır mısınız ? " dedim ve gene yaşlı kadın konuşmaya başladım." 

" merhaba kızıl kafa  ben deden Amir"

"merhaba güzel kızım ben babaannen Gülsüm"
LAN, sana mı güzel dedi hahahaha
Evet taş gibiyim

"merhaba Alev ben en büyük amcan Agah eşim Selma" lan, bu adam niye bu kadar ciddi

Selma denen abla gülümsedi
Agah bey amca konuşmaya devam etti
"Oğulları en büyüğü Behzat 2.onur 3.civan 4. Mesut 5. Furkan 6. Yiğit 7.kerem 8.Uraz" yiğit ve kerem gülümsedi diğerleri sadece baktı

"Merhaba kızım ben 2.en büyük amcan Alparslan güzeller güzeli karım Esma"

Kadın hayran hayran eşine baktı sonra bana döndü gülümsedi

"ve hayırsız oğullarım-" "baba ayıp oluyor ama" Alparslan bey takmadı ve sözüne devam etti "en büyüğü aykut 2.doğan 3.cihangir  4.Hamza 5.ege
6.efe 7.emir Ege efe emir üçüz" en çok Alparslan beyin çocuklarını sevdim hepsi gülümseyerek bakıyordu

"Merhaba kızım ben en sevdiğin amcan Pars eşim sedef"

"oğullarım kuzey Güney batı doğu bu hıyarsızlar dördüz senle yaşıt bu hıyarsızda buğra" kuzey ve güney gülümsedi diğerleri boş boş baktı

"hepinizle tanıdığıma memnun oldum"
                       .
                       .
                       .
                       .
                       .
İyi okumalar dileriz
İnstagram hesabımız morerik213

Alev ve Karışan Hayatı (Gerçek Aile Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin