Cantand pe strazi

95 3 0
                                    

Astazi am strans 1 lira...Nu stiu cum voi mai putea continua... Dar stiu ca speranta exista...si cred ! Cred si voi reusi...
Se insereaza..ar trebui sa ma intorc la Annet. Parintii mei au murit cand aveam 12ani, de atunci Annet ma ingrijeste. Annet face ce poate, in fiecare luna incercam sa ne incadram in cei 100£ pe care ii castiga . Eu mai cant pe strazi pentru bani in plus, dar nu castig cine stie ce. Locuim in casa ei. Odata puteam sa imi permit atatea lucruri. Mama si tata erau oameni de afaceri, ma iubeau mult. Insa averea lor a furat-o fratele meu mai mare, Daniel. Dani are 20 de ani si obisnuiam sa fim cei mai buni prieteni. Dar dupa moartea parintilor mei totul s-a schimbat. A cazut in depresie, a luat-o spre calea cea gresita. Drogurile i-au intunecat mintea, acum ma uraste. Zice ca ma uraste, ca mai bine muream eu,ma doare ce imi zice, e fratele meu,si cand ma gandesc la asta imi vine sa plang. O-obisnuiam sa fim cei mai buni prieteni. Dar acum, acum ma uraste.Eu am fost de fata , cand au murit. Nu imi pot scoate din minte scena...
Tata conducea si mama era langa el iar eu in spate. Ma aduceau de la cursurile de dans:
Tata- Cum a fost la dansuri?
Eu- Bine...
Mama- Esti in regula draga?
Eu- Sti bine ca nu! V-am spus ca eu vreau sa cant, nu sa dansez. De ce ma obligati sa fac dansuri?
Mama-Oh, draga te rog sa nu te superi, dar stii bine ca mai bine de 3 generatii din familia mea au fost dansatori. Eu vreau sa duc asta mai departe.
Eu-Dar mama eu nu vreau!E prea mult de munca!
Tata-Draga mea..
O fractiune de secunda, a fost neatent, s-a uitat la mine, si masina a luat-o pe margine lovindu-se de un copac. Ultimele cuvinte pe care le-am auzit au fost:
,, Te iubim!"
Prin miracol am scapat doar cu o rana la cap si am stat in coma 2 sapt.
Durerea a fost asa mare incat am stat 2 luni inchisa in camera mea si nu am vorbit cu nimeni. Cele care se numeau ,, prietene" erau false. Imediat dupa accident nu m-au mai contactat. Dani a luat-o pe aratura. Dupa 2 luni aud un zgomot jos.
Dani- Strangeti-va lucrurile si plecati!
A spart o vaza, era beat.
Annet era serviitoarea noastra pe atunci. Era o femeie buna si blanda cu ochii albastri si parul brunet.Avea 45 de ani.
Annet- Dani esti beat, du- te si te culca.
Dani o impinge pe Annet .
Dani- Casa acum e a mea. Si voi plecati sau vreti sa va ajut eu?!
Annet- Despre ce vorbesti, Dani?
Casa e a parintiilor vostri nu este a ta.
Dani intinde o foaie catre Annet. Annet scapa un vaiet.
Annet- E adevarat! Dar cum de..
Dani- Am castigat procesul! Acum iesiti!
Annet-Ai mila de sora ta! Ea unde se va duce?!
Eu eram sus pe scari. Dani se uita la mine.
Dani- Nu imi pasa! Aveti 3 zile la dispozitie.
Isi ia sticla de bere si pleaca cu masina.
La auzul cuvintelor astea, am incremenit, chiar nu credeam ca o sa faca asta.Am evacuat casa si de atunci locuiesc cu Annet.
Visul meu este sa devin o cantareata si compozitoare de succes. Vreau sa fac ceva cu viata mea. De cand m am mutat cu Annet, m-am ambitionat si vreau sa ii indeplinesc voia mamei. Voi si dansa!
Speranta si credinta ma mai tin vie. Annet nu isi permite sa imi plateasca cursurile. Asa ca momentan am doar Speranta. La scoala sunt prima din clasa. Dar din cauza ca nu am bani, colegii nu vorbesc cu mine. Apropo ma cheama Elizabeth. Ochii mei albastrii si pielea mea alba imi  amintesc de mama mea . Parul imi e saten cu reflexii de chihlimbar  ondulat . Am parul lung pana la mijlocul spatelui ce mi-l prind intr-o pleata lunga. Si am 15 ani.
Peste 1 saptamana este ziua mea.
Am ajuns acasa.
Annet- Iar ai fost sa canti pe strada?
Eu-Da
Annet-Draga mea ti-am spus situatia banilor nu este treaba ta. Esti inca o copila.
Eu-Bine Annet.
Am mancat o supa care numai Annet stie sa o faca. O iubesc pe Annet, a avut mereu grija de mine.
Maine am degand sa mai cant in parc. Imi promit ca va fi ultima data cand mai cant pe strada.
Ma ridic din,pat si ma duc sa mananc. Annet era plecata. Saraca, are 3 servicii pe zi, deabea daca o vad seara.Astazi este sambata deci nu va trebui sa ii vad pe snobii aia. Imi aleg un,loc si incep sa cant. Se aduna ceva lume pe langa mine. Am terminat cantecul compus de catre mine ,,Constelatia Alfa".Adevarul este ca de un an incoace am visat doar versurile astea si o constelatie in forma de lup.
Cand soarele se stinge
Luna o atinge
Constelatia lupului apare
Cantand pentru fiecare
Fata cea cu semiluna
Va veni si va salva lumea
Daca profetia se adevereste
Elenora se trezeste.
Versurile astea pe care le visez ma cam sperie, desigur eu am modificat cantecul si am acompaniat vocea cu vioara mea primita cadou de la Annet la varsta de 10 ani, cand inca ne era servitoare.
Am strans 10£. Super!
Cand imi strang lucrurile un barbat vine catre mine. Era inalt,purta un sacou negru, ochii o nuanta ciudata de mov-albastru si parul nu il puteam vedea din cauza palariei.
Pov. Barbatului
Trec pe aleea din parc si simt niste vibratii. Vibratii?Nu se poate sa fie aici. Deabea am ajuns in oras si simt vibratiile. Ma indrept spre vibratii care devin tot mai puternice, ajung la o fata cantand la o vioara. Ea e! Aura ei pura, vocea cristalina si vibratiile. Ea e Nota muzicala lipsa!

Heeei! *************
E prima mea carte si daca aveti pareri sa imi spuneti(⌒▽⌒)
Hope you like it!
Va leg cu fundita

Note MuzicaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum