aile yemegi

868 33 1
                                    

Eğer bir taraf aşırı saçma gelirse kafanıza takmayın, burası wattpad.
Vote unutmayın!!!!

Saygılar✨❤


Eve vardığımızda kerem arabada benim ailemi birde kendi ailesini yemeğe davet etmişti.

Ben kendi ailem geleceği için endişeliydim, çünkü en son onları düğünümde görmüştüm.
Tek mutlu olduğum şey ise erkek kardeşim gelecekti.
-

Kerem yemek yapmak için mutfağa girince bende peşinden gitmiştim.

Kerem önlüğünü giyip birşeyler kesmeye başlamıştı. Bende yardım amaçlı buzdolabından salata için malzemeler çıkarmıştım.

Kerem: git dinlen bebeğim ben hallederim.

Duru: yorgun değilim ki. Hem yemek yapmayı aşerdim belki? Olamaz mı.

Kerem bu dediklerime kahkaha atmıştı

Kerem: aşerdin? Çok komikmiş aşkım hadi git dinlen. Demiş ve odayı işaret etmişti.

Bende sesimi yükselterek konuşmuştum sabrım tükenmişti artık.

Duru: kerem delirtme beni.
Bune canım ye, iç, yat.
Kerem bende insanım ya. Hemde hamileyim, bebeklerimiz gezmek istiyor. Zaten davul gibi oldum.

Kerem: şşşş tamam güzelim. Ne yapıyorsan yap ama dikkatli yap. Demiş ve beni yatıştırmak için yanağımdan öpmüştü.

Duru: yaa canım sevgilim, o zaman ben salatayı yapayım.

2 dakika sonra keremin telefonu çalmıştı.

Konuşup gelince çok sessizdi. Bir terslik vardı. Morali düşmüştü.

Duru: ne oldu sevgilim?

Kerem: senin ailen gelmiyormuş.

Duru: E dünyanın sonu değil ya. Gelmesinler daha iyi.

Kerem: ya ne güzel hepimiz ailecek yemek yiyecektik.

Duru: aman boşver aşkım. Bak ben 23 yaşındayım, bana bir kere bile hayırları dokunmadı. Ailem olduklarından bile şüphem var.

Konuşa konuşa yemekleri yapmıştık.

Akşam olunca bende hazırlanmıştım tabi. Keremin annesinin ağzına laf vermek istemiyordun.

Takı olarak inci çıkarmıştım takı kutusundan. İnciler kadar mükemmel şeyler yok bu arada..

Kolye, küpe seçtikten sonra, kahverenginin en güzel tonundan bir elbise giyinmistim.

Saçlarımın ucunada hafif maşa yapmıştım. Güzel bir makyaj yapıp salona gitmiştim.

Kerem hala hazır değildi?!

Duru: Kerem!

Bağırmamla kerem oturduğu yerden sıçramıştı.

Kerem: MANYAK MISIN DURU NOLDU?

Duru: hala hazır değilsin. Misafirler şimdi gelecekler. Demiş ve keremi elinden tutarak odaya götürmüştüm.

Kereme benimle uyumlu olsun diye aynı kahverenginin tonundan rahat bir gömlek vermiştim. Altınada beyaz bir pantolon.
Hepsini yatağın üstüne koyup bir şeyler tembihlemiştim.

Zorunlu Birliktelik ~ Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin