şampiyonluk

808 33 14
                                    

Herkes vote yapsa ne güzel olurdu
Bu arada fbyi şampiyon yapacaktım. Niye yapmadığımı sorguluyorum şuan.. neyse

Okuyun işte🤙🏻


Sabah uyandığımda kerem yoktu. Antrenmandadır  diye düşünüp giyinmiştim. Sürpriz yapacaktım.

Mavi uzun bir elbise giyip, ayağımada mavi nike jordanlarımı giyip çıkmıştım.  Arabama binip floryaya sürmüştüm.
-
İçeri girerken güvenlik beni durdurmuştu.

Güvenlik: kimsiniz?

Duru: kerem aktürkoğlunun eşiyim?

Güvenliğin ağzından histerik bir kahkaha çıkmıştı.

Güvenlik: hergün kaç kadın gelipte " ben keremin eşiyim" diyor biliyor musun sen? Hadi ablacım işine. Polisi ararım bak şimdi.

Duru: ya abicim ben sana niye yalan söyleyeyim? Bak hamileyim. Adımda duru aktürkoğlu. Sen beni nasıl tanımıyorsun? Hormonlarımdan gözlerim dolmuştu.

Güvenlik: soralım bakalım kerem beye sen onun o "hamile karısı" mısın diye.
Güvenlik antrenmanın olduğu yere gidip keremle beraber gelmişti. Kerem beni gördüğüne sevinmişe benziyordu. Bende gözlerimi silip kereme sarılmıştm. Güvenliğin mahçup bakışlarına side eye yapıp içeri girmiştim.

Kerem: Sen onun kusuruna bakma. Her gün aynı olay yaşandığı için umudu kesmiş belliki.

Duru: Ooo kerem bey her gün duru adında hamile kadınlar geliyorsa işimiz var demekki.
Sahaya girdiğimizde herkes toplanıyordu. Antrenman bitmişti demek ki.
Bende karnımı tutup kendimi yere bırakmıştım. Çok ayakta duramıyordum.

Kerem: Niye kendini yoruyorsun? Ben birazdan gelecektim zaten.

Duru: Ya seni özledim. Hem verdiğim kararı sana açıklamaya geldim hayatım.

Kerem: Hmmm ne kararıymış o?

Duru: Pariste doğurmaya karar verdim. ellerimle küçük bir alkış yapmıştım heyecandan.

Kerem: Güzel fikirmişte sen uçamazsın. Doktor teşhis koydu ya bebeğim. Erken doğum riskin var.

Duru: hadi ama kerem ya kurallar çiğnenmek için vardır. Hem sen demedin mi parise gidecegiz diye?

Kerem: Dedim demesine ama, ertesi günde doktora sordum. Izin vermedi.

Duru: Arabayla gidelim o zaman kerem lütfennnn.

Kerem: 30 saat arabayla gitmeyi mi planlıyorsun?

Duru: niye olmasın? Aşerdim işte.

Kerem: ligin bitmesine 1 maç kaldı. Oda şampiyonluğun tescillendigi maç. Derbi bitsin gideriz söz. He bide doğurduktan sonra.

Duru: Kazanan belli de neyse.

Ben koyu fenerbahçeliydim. 2014'ten bu yana bütün formalarına sahiptim. Keremin bende sevmediği tek özelliğim buydu galiba.

Kerem: Kızım kocan, çocuklarının babası galatasarayda oynuyor sen nasıl hala fenerlisin anlamıyorum.

Duru: Fenerli olunmaz fenerli doğulur aşkım. Bebeklerimde benim gibi fenerli olucak. Bunuda şuraya yazıyorum.

Zorunlu Birliktelik ~ Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin