bir şans

1.4K 44 8
                                    

Hikayeyi bitirdim ama bölümleri atmakta çok tereddüt ediyorum.

Gidişat nasıl ona göre 3. Bölümü değiştiricem?

Sabah uyandığımda yanı başım boştu. Midemde bulandığı için yataktan kalkıp, koşarak banyoya gidip klozete kusmaya başlamıştım. İşim bittiğinde sifonu çekmiştim. Dişlerimi fırçalayıp elimi yüzümü yıkamıştım ve sonrada banyodan çıkmıştım

Mutfağa gittiğimde kerem kahvaltıyı hazırlıyordu.

Kerem: kustun mu sen? Sesler geliyordu banyodan.

Duru: evet.
Kahvaltıyı hazırlamaya yardım edeyim mi?

Kerem başta umursamamıştı, adını tekrar seslenince cevap vermişti.

Kerem: Gerek kalmadı. Geç masaya.

Masaya oturduğumda içimi kemiren birşey vardı. Sormak istiyordum ama yanlış anlaşılmaktan korkuyordum. 

Tabağımla oynarken kerem fark etmiş ve bana bakarak konuşmuştu.

Kerem: nimetle oynama, ye.

Duru: canım istemiyor. İştahımda yok.

Kerem: Senin için söylemiyorum zaten. Senin yüzünden bebek aç kalmasın diye.

Duru: ben istemiyorsam bebekte istemiyordur. Hem sanane bebek benim, iştah benim. İstediğimizde yeriz karışma.

Kerem: şşş benimde çocuğum o.
Bende yaptım. Ne tuhaf bir insansın sen ya. Bipolar falan mısın?

Duru: tuhafta, bipolarda değilim. Sadece sana ve bebeğe alışmaya çalışıyorum ama sen herşeyi zorlaştırıyorsun.

Kerem: kızım bak bizimki dillere destan bir aşk evliliği değil. İkimizde zorunda olduğumuz için evlendik. Bazen unutuyorsun ama gerçek bu. En beklemediğim an da gelip hayatımın merkezine bir bebekle yerleştin.

Duru: aşk evliliği olduğunu söyleyen yok zaten. Bana insan gibi davran yeter.

Evlilikten tam 5 ay geçmişti karnım her geçen gün dahada büyüyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum.

Keremle o 5 ay boyunca arayı birazda olsun düzeltmiştik. Birbirimizede alışmıştık.

Kerem evliliğin ilk ayında eve çok gelmemişti. Eve gelsede duşunu alıp çıkardı evden. Bende bebeğimle bir başıma kalırdım. 
.

Benim şuanki hayatımda tek tesellim bebeğimdi.
Keremde destek çıkıyordu, ama annesi onu bana karşı doldurduğu için çokta uzun sürmüyordu.

Annesi yani filiz hanım bu zaman içerisinde bizim evde kalmaya başlamıştı.

Neymiş bana bakıcakmış.

Keremde hep benim yanımda olamadığı için annesi gelmişti.

Bazen maçlar yüzünden, şehir değiştirmek zorunda kalabiliyordu.
-
Keremin bu süre zarfında bana bakışları, hareketleri çok değişmişti.
Eski keremle, yeni kerem arasında dağlar kadar fark vardı.
Bazen beni sevdiğini düşünüyordum, ama kendime hep bunun bir aşk evliliği olmadığını hatırlatmak zorunda kalıyordum.

Zorunlu Birliktelik ~ Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin