Çok mutlu ettim ben bunları. Azıcık kavga etsinler.
Vote atıp okuyun lütfen!!
Seviliyorsunuz💗
•Kerem'den
İlayda: kerem, o kız bizim aramızdaki şeyi biliyor mu?
İlaydanın kolundan sertçe tutup fısıldamıştım.
Kerem: şşş ilayda, bizim aramızda birşey olmadı.
Bak bebekken beşik kertmesi olabiliriz. Ama dediğim gibi bebekken.
Ailelerimizin yaptığı saçma birşeydi.
Bak durunun kulağına gitmesin. Yanlış anlamasın.İlayda: sen niye panik oldun? Duyarsa duysun. Hem sen değil miydin bana çocukkende aşık olan? Yoksa pişman mısın? Lafını bitirdikten sonra yüzüme yaklaşıp tam dudaklarıma yapışacakken, geri çekilmiştim. Ama arsız olduğu için dahada yaklaşmıştı.
Kerem: kendine gel ilayda. Seni eve aldım, ama sırf annem arayıp rica ettiği için. Şimdi elin kolun rahat dursun.
İlaydayı geride bırakıp mutfağa ilerlemiştim.
Duru masum masum oturmuş bizi bekliyordu. Daha yemeğe bile başlamamıştı.Duru: neredesiniz kerem? Açlıktan bende, bebeklerimizde kaşıkları kemirecektik.
Kerem: ya kurban olurum ben sana.
Niye bekledin ki? YeseydinDuru: nerde o?
İlayda: geldim, geldim. Lavaboya gitmiştimde.
-Duru'dan
Keremle beraber sofrayı toplamıştık. Sonrada zaten kerem benden önce yatağa girmişti. Bende ilayda için misafir odasını hazırlamıştım.
Duru: eğer birşeye ihtiyacın olursa mutfak aşağıda. Lavaboda hemen yanında.
İlayda: teşekkür ederim durucum.
Duru: hadi, Allah rahatlık versin.
İlayda: sanada.
-
Bende odama girdiğimde kerem telefon bakıyordu.Dolaptan pijamalarımı çıkarıp giyinmiştim. Sonrada yatağa girmiştim.
Yatağın içinden kereme baktığımda telefonuna odaklanmış instagramda geziyordu.
Duru: kerem?
Kerem: hıı?
Duru: telefonun ışığı yüzünden uyuyamıyorum. Kapatır mısın telefonunu? Uyuyalım.
Kerem cevap bile vermeden telefonunun ışığını biraz kısmış, bakmaya devam etmişti.
Duru: telefonu kapat dedim kerem, ışığı değil.
Kerem: kızım dön arkanı yat işte.
Keremin tavrı sinirimi bozmuştu. Hemen yattığım yerden doğrulup, yanımdaki lambayı yakmıştım.
Duru: ne oluyoruz kerem? Uykum var diyorum, uyuyamıyorum diyorum. Beni takmıyorsun resmen?
Kerem: ya kızım, dön arkanı yat zıbar işte. İlla kavga mı edelim gece gece?