Byla tma a Marmeládka a Marmi se vydaly na průzkum kuchyně. Museli dojít pro nože, vidličky a lžíce, které měly být v šuplíku, který je součástí kuchyňské linky. Když už si mysleli, že jsou dostatečně blízko, začali volat: "Hej, jestli nás slyšíte tak vylezte a skočte k nám do plachty." zavolali obě najednou a roztáhly plachtu. Trvalo asi minutu než je všechny měli a mohly odejít z kuchyně do jejich domova, což byla spíž. Všichni se báli aby nevzbudili temného pána svým cinkáním. Naštěstí se nic takového nestalo a všichni došli až do špajzky. "Tak kolik jich je?" zeptal se hned Muffin. "Není to trochu neslušné? A je jich 50." "Wow, tolik? Jsem nečekal, že jich bude tolik""No jo, nás je hodně" promluvil jeden z nožů."
Z Marmeládčina pohledu
Dalšího dne ráno..
"Dnes započne trénink. Bude trvat týden, poté se půjde na bitvu" "Muffine jak se temný pán dozví o bitvě?" "To je dobrá otázka. On o ničem nebude vědět toho my zneužijeme a napadneme ho přes normální den, kdy on chodí kolem Lednice." musím říct, že to má skvěle vymyšlené. "Marmeládko na slovíčko, prosím" je z něj slušnák. "Ano?" "Půjdeš zpět do kuchyně a řekneš jídlu v Lednici ať se připraví, že za týden bude bitva, že na ně zakřičíme a oni pod svou sílou otevřou dveře Lednice." "Ale Muffine, jak tu Lednici otevřu?" "Nebudeš ji otvírat, jen zakřičíš z plných plic. V noci to uděláš" "Dobře."
"Marmi"
"Ano?"
"Mám další misi a to sama, moc se mi do toho nechce"
"Ale klid to dáš"
" No dobře, jdu se prospat, vzbudíš mě večer?"
"Ano určitě, doboru"
"Díky a dobrou"
Prosím nějaký komentář at vím, že 900 lidí je aktivních dík :D
ČTEŠ
Vzpoura jídla
FantasyPříběh je o Muffinu, Marmeládce a dalšímu jídlu, které už nebaví snášet teror temného pána a tak se tomu postaví a vyhlásí mu válku. Jak to skončí a dopadne to pro ně dobře? A co budou dělat když vyhrajou? Vše se dozvíte ve Vzpouře jídla. doporučuj...