Temný pán

57 8 0
                                    

Z pohledu Marmeládky
"Už jsem zapomněla jaká je v Ledničce nuda" zvolala po dlouhé době Marmeládka čímž zničila tichý, které v Lednici panovalo."Co jste dělali v Lednici? My už jsme toho pár vymysleli, ale Temný pánnám vždy zkazil zábavu."No když nepočítám promyšlení plánu. Rozhodně mezi naší oblíbenou činnost patřilo štvaní Temného pána. Schovávali jsme se za největší jedince a čekali až nás najde." "Není to moc nebezpečné?" zeptal se jogurt. "Není, jen pak byl chvilku naštvaný. Vždycky zrudnul a přešla ho chuť k jídlu." "To je super, nás už nebaví jak vždycky zabije půlku nás a pak si koupí nové oběti. " "A přesně proto tu jsem já. Nás už to taky nebavilo a tak jsme utekli. Nyní už máme plán a mílovými kroky se blíží bitva." "Ano o tom jsi se zmiňovala hned jak tě sem Temný pán strčil." řekl kdosi z lednice. "Aha, omlouvám se." "Nevadí, ale teď už bychom se měli schovat.". 

Z pohledu vypravěče

Temný pán otevřel ledničku a čekal ho pořádný šok. Jídlo nikde nebylo, jen to zapomenuté. "Když nic jiného tak alespoň vyhodím to staré a hnusné jídlo. Naštěstí pro jídlo Temný pán opravdu jen vzal staré a hnusné jídlo a zavřel ledničku. Marmeládce pomalu docházelo, že by si měl Muffin pohnout jinak tu brzo zemře víc jídla než v ledničce je. Nikdo z ledničky nevěděl jak dlouho to trvalo, ale po nějaké době se temný pán vrátil a začal strkat nové vězně do vězení. Teď byla v ledničce ještě větší armáda. Temný pane boj započne.


Moc se omlouvám, že po taaaaaaaak dlouhé době je tu krátká kapitolka, ale nebudu vám říkat lži prostě se mi nechtělo a neměla jsem nápad. Tak si užijte tuhl a napište mi nějaké pozitivní komentáře. Děkuji za vše a ahojky :D





Vzpoura jídlaKde žijí příběhy. Začni objevovat