7.Bölüm

9 3 0
                                    

Sevgilim var hemde adı Han Jisung, hala inanamıyorum bu gerçek mi yoksa ben mi rüyadayım.

Sabah kalktığımdan beri bunu düşünüyorum nasıl güzel bir çocuksun Han.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın Minmin üzgünüm dün uyuyakalmışım."

"Sıkıntı değil bebeğim."

"Bu gün bir işin var mı Minmin?"

"Hm yok gibi ama her an olabilir bilemiyorum."

"Dışarı çıkalım diyecektim."

"Sen iste yeter ne zaman çıkalım."

"16.00 nasıl uygun mu?"

"Bana uygun projeyi bu sefer yapalım kolay birşey zaten."

"Projeyi ben yaptım bitti o iş."

"Ne zaman yaptın?"

"Seni bu sebepler yerine farklı sebepler için görmek istiyordum hemen yapı verdim bende."

"Wow çılgın çocuk , neyse ben hazırlanayım geleyim görüşürüz sincap"

"Görüşürüz."

Han ile konuşmamız ardından haberlere bakma ihtiyacı duydum belki bizim okul haberlere çıkmıştır diye ve tahmin ettiğim gibi birçok haber sitesi yayınlamıştı , ama maalesef katil bulunamamıştı katil kim ise işini iyi halletmiş.

Bu düşüncelerden kurtulup hazırlanmak için odama yöneldim .

 
                       ***

Kapıdan çıkıp Han'ın yanına gidiyordum ta ki teyzemi görene kadar.

"Minho yavrum sen misin?"

"Evet teyzeciğim benim Minho."

"Vay benim oğluma ne kadar da büyümüş kaçıncı sınıf oldun sen şimdi?"

"Üniversiteye geçtim teyzeciğim."

"Benim kız torunum var senin yaşında dur göstereyim fotoğraflarını, kaynaşın."

"Teyzeciğim benim sevdiğim adam var teşekkürler yinede."

"Olmaz öyle sana yinede vereyim numarasını mesajlaşırsınız."

Kadının baskısına dayanamayıp mecburen numarayı aldım nasıl olsa kullanmayacaktım.

Teyzeye veda edip Han'ın yanına sahil kenarına geldim Han kumların üzerine oturmuş beni bekliyordu onu bekletmeden yanına gittim.

"Sevgilim çok beklettim mi?"

"Hayır burada sadece 1 saattir duruyorum ."

"Özür dilerim küçük bir işim vardı."

"Her neyse , Minmin beni gerçekten seviyor musun?"

"O ne saçma söz öyle tabikide seviyorum seni sen benim biricik sevgilimsin."

Bunu söyledikten sonra gelen mesaj ile irkildim.

Mesaj daha demin gördüğüm teyzenin torunundandı maalesef.

"O kim Minmin?"

"Hiç hiç kimse."

"Peki."

Han bana çok değişik bakmaya başladı ve bakışlarını üstümden çekti peki bunu neden yaptı?
Hana döndüm,

"Ne yapalım sevgilim."

"Sadece oturup denizin sesini dinleyelim olur mu?"

Kafamı salladım. Kumların üzerine bağdaş kurarak oturdum Han'ın kucağıma yatmasını bekliyordum ama o da bagdaş kurmuştu , acaba bana kırılmışmıydı ,

"Han bir sıkıntı mı var?"

"Fazla temas sevmem."

"Oh özür dilerim unutmuşum."

Sohbet konusu açmaya çalışıyordum çünkü sıkılmıştım ama sanırım Han sakince oturmak ve denizi izlemek istiyordum , benim manzaram deniz değil Han'dı ve ben manzarama bakamıyorudum gerçekten üzücü.

Tekrar bir mesaj gelmişti ve bu sefer art arda yazılıyordu mecburen bakmam gerekiyordu.

- Hey sanırım adın Minhoymuş memnun oldum.
(16:24)

- Mesajlarıma cevap ver yakışıklı çocuk büyük annem fotorafını gösterdi gerçekten çok yakışıklısın.
(16:25)

- Ayrıca bende güzelim yanımda çok güzel durarsın çok iyi bir çift oluruz.
(16:26)

*Fotoğraf*
(16:26)

- Umarım bu etkili olur bebeğim.
(16:27)

Kız sürekli yazmaya devam ediyordu engellemek istedim ama Han'ın yanında uğraşmamak için sessize aldım. Han bana öyle bakıyordu ki her baktığında olduğu gibi tüylerim diken diken olmuştu.

"Saat geç oldu ben gideyim."

Sesi değişik ve sessiz çıkmıştı.

"Ben götürebilirim evlerimiz yakın aşkım."

"Hayır teşekkürler ben giderim."

Deyip yürümeye başladı ben ise farklı bir yoldan gidemezdim Han'ı takip ettim ama Han kendi evi değil başka bir eve girmişti.

Çok değişik bu ev yeni yapılmıştı bu yüzden görmemiştim ama yinede tedirgin olmuştum.

Saate baktığımda 17:34'ü gösteriyordu eve gitmem gerekiyordu bu yüzden takmayıp evin yolundan devam ettim.
 
                       ***
Eve geldiğimde kız daha fazla mesaj atmıştı.

Attığı fotoğrafa baktığımda onun Momo olduğunu gördüm ,bu ciddi değildi değil mi...

Just Friend??? /Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin