10.Bölüm

7 3 0
                                    

Uyandığımda saat sabah 7'ydi kalktım kendimi çok kötü hissediyordum karnıma ve kalbime hançer saplıyorlar gibiydi. Mutfağa gittim ve kahve makinasına yöneldim bu sırada polislerden gelen bir mesaj var mı diye baktım ama nafile hiçbir mesaj yoktu. Kahvemi stresten içememiştim ve arkadaşlarıma da haber vermiştim çünkü ne yiyecek yemeğim vardı ne de beni mutlu eden sevgilim..

Arkadaşlarım geldiğinde aldıkları ramenleri pişirdim hep beraber yiyip karakola gidecektik ta ki polislerden gelen aramaya kadar.

"Merhabalar ben Başkomiser Ha-ruu kayıp arkadaşınız için aramıştım. "

"E-evet buldunuz mu Han'ı? "

"Maalesef, ama size bir kaç soru sormak gerek lütfen doğru bir şekilde cevaplayın. "

"Ta-tamam"

"Okulda yaşanılan olayları biliyorsunuzdur, biz bu olaylarla ilgili olduğunu düşünüyoruz ama süphelendiğimiz bir kişi de Han Jisung'un babası onu tanıyor musunuz? "

"Yani tam tanımıyorum ama bildiğim kararı ile Han babasından sürekli şiddete uğruyordu , ayrıca babası içkiyi ve uyuşturucuyu çok kullanıyordu ve eve girdiğimde banyoda sigara ve bira şişeleri gördüm ama neden olduğunu bilmiyorum size teslim ettiğim telefonu da banyoda buldum o telefon Han'ın. "

"Teşekkürler , telefonunuzu acık tutun ve fazla dışarı çıkmayın sizi arayacağız, iyi günler. "

"İyi günler. "

Telefonu kapattıktan sonra arkadaşlarıma olanları anlattım fazla dışarı çıkmamalıydım bu yüzden onlardan evlerine gitmelerini rica ettim.
Ardından bilgisayarı alıp okuldaki cinayet haberlerine baktım ama katilden hiç bir kalıntı yoktu peki katil o kızı neden öldürmüştü?

Saat 17.32  Han kaybolalı 20 saat olmuştu.
Hiç uykum, neşem moralim yoktu telefonu elime aldım Momo yazmıştı ama ne cevap verecek dermanım vardı ne de mutluluğum.

_____

Bu gün günlerden pazar yarın okul yeniden açılacak ama katil hala bulunamadı, saçmalık ya içimizden birini öldürürse?

Bu gün tekrar karakola gidecektim  Han hakkında birkaç bilgi öğrenmek için , yaklaşık bir ay olmuştu artık yavaş yavaş alışmıştım ama çok özlüyordum.

Karakola gittiğimde bazı örnekler toplamışlardı ve Han'ın babasını sorguya almışlardı ama maalesef bir sonuca ulaşılamamıştı o hala yok.

Just Friend??? /Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin