Han ile yürüyüş yaparken proje için konuşacaktık ama konu başka yerlere gitti...
"Hey Minho aç mısın?"
"Hm evet okulda nerdeyse hiçbir şey yemedim."
"Tamam o zaman bu gün bize gelsene beraber yiyelim."
Ne diyeceğimi bilemedim ama gitmek istiyordum nasılsa evde yanlız yaşıyordum bir sorun olmazdı.
"Oh eğer müsaitseniz olur."
"Evet bu gün müsaitim babam arkadaşlarıyla geziye gitti ."
"Hm tamam o zaman."
Han'ın evine geçtiğimizde biraz gerilmiştim sevdiğim adam ile tek başıma bir evde duruyordum.
"Hey Minho rahat ol evinde gibi hisset."
"Teşekkürler Han-ji ."
"Rica ederim ama gel bana ramen yapmam da yardım et."
"Tabiki suyu ısıtalım ilk önce."
Han ile mutlu oluyordum gülüşü beni mutlu ediyordu ben Han Jisung'u istiyordum."Minho suyu tencereye koy ve ocağın altını aç ben de sosları hazırlayayım."
Nihayet ramenlerimizi yapıp salona geçtik ve bir film açtık.
Han ve benim ortak noktam olan yüzüklerin efendisi fanlığı ikimizde çok sevdiğimiz için film olarak yüzüklerin efendisinin açtıkRamen'im bittikten sonra karton tabağı çöpe atıp Jisung'un yanına geldim.
"Minho."
"Efendim Han-ji. "
"Eğer biri ile seviyorsan bırakır mısın?"
"Arkadaş olarak mı sevgili olarak mı?"
"Sevgili."
"Hayır , eğer birinden hoşlanıyorsam ömrüm boyunca onu severim ."
"Beni de ömrün boyunca sevebilecek misin Lee Know."
Ya ben rüyadaydım ya da Han biraz içmişti. Yoksa gerçekten ciddi mi söylemişti.
"Evet seveceğim Han Jisung, peki ya sen beni sevgili olarak görebilecek misin?"
Han gözlerini kıstı utanmıştı sanırım.
"E-evet ,evet "
Gerçekten rüyadayım lütfen rüya olmasın.
Han başı ile yere baktı, gülümsüyordu benim kocam. :')Han ayağa kalktı kaçmak istiyordu ama bu manzaranın gitmesini istemedim belinden tutup sıkıca kucağıma oturttum yerinden rahat görünüyordu.
"M-minho."
"Efendim güzelim."
Han güzelim deyince yumuşamıştı ve kucağımda başını göğsüme dayadı.
***
Han uyumuştu ama ben hala onun evindeydim hemen dağıttığımız yerleri topladım ve küçük bir kağıda not bıraktım. Notta "özür dilerim bebeğim ,uyandırmak istemedim." yazdım.
Ve ona tatlı rüyalar deyip öptüm ve evden çıktım.