"Usmiala som sa na čašníčku a odišli sme.
-Chýba tomu ten zvláštny nádych," povedala Jenna, vykradla fľašu a naliala nám do pohárov alkohol. Bolo to oveľa lepšie, ale musela som sa ovládať, ak som sa nechcela opiť pred polnocou.
Ľudia už sedeli pri večeri. Pri mojom stole sedel Lion, Matt, kamarátka z triedy, Jenna, Kat a ja. Vedľa mňa boli stoly plné kamarátov z triedy, ktorí sa zrejme výborne bavili. Pozvala som iba z môjho ročníka, ale mama trvala na tom, aby som pozvala všetkých.
Radšej by som uprednostnila komornú oslavu len s najlepšími kamarátkami, ale nebolo možné ju presvedčiť."
"Niektorí z prítomných sa zúčastnili na tom, ako som bola zavretá v tmavej skrini, a napriek ospravedlneniu som im to nedokázala všetkým odpustiť. Chvalabohu, že tam nebol Nick, lebo nejeden z nich by sa bol znova pobil.Večera bola príjemná, všetko bolo chutné, mama vybrala moje obľúbené jedlá a ja som si začala vychutnávať to, čo mi pripravili. Mala som šťastie, to som musela uznať.
Našťastie Willovi priatelia a rodičia, ktorí prišli, po večeri odišli. Čašníci sa ponáhľali upratať stoly a nechali nám veľký tanečný parket, na ktorom sme mohli tancovať."
"Svetlá sa stlmili a skôr, ako som si to uvedomila, sa stan zmenil na diskotéku pod holým nebom. Celkom dobrý dídžej hral všetky druhy hudby a moji priatelia už tancovali ako blázni. Párty bola úspešná.Jenna ma vytiahla, aby som si s ňou zatancovala, a obe sme skákali ako bláznivé. Bola som mŕtvolne rozpálená, leto bolo tesne za rohom a bolo to na mne vidieť.
Lion nás pozorne sledoval zo strany tanečného parketu.
Opieral sa o jeden zo stĺpov a sledoval Jennu, ako krúti zadkom ako blázon. Zasmiala som sa a unavene som nechala Jennu tancovať s Kat."
Nudíš sa, lio?," povedala som a zastavila som sa vedľa neho.
Pobavene sa na mňa usmial, hoci som videla, že ho niečo trápi.
Oči mal stále upreté na Jennu.
-Mimochodom, gratulujem, - povedal, keďže som ho ešte nemala možnosť vidieť osamote. Pripadalo mi zvláštne vidieť ho tam samého bez Nicka. Lion toho o našej triede veľa nevedel;
Lion a Nick boli o päť rokov starší ako Jenna a ja a vekový rozdiel bol badateľný. Chlapci z našej triedy boli oveľa nezrelší ako oni dvaja a bolo normálne, že sa s nami nechceli baviť, keď sme sa my bavili s nimi.-Ďakujem," povedala som, "Ozval sa ti Nick?" spýtala som sa a pocítila som, ako mi škvŕka v žalúdku. ,,Ešte mi nezavolal a ani sa mi neozval." povedal
"Mne tiež nenapísal. Vedela som, že má veľa práce, ale dnes som mala narodeniny, mohol mi zavolať, nie?-Včera mi povedal, že je zavalený prácou, že vo firme ho sotva pustia na obed, ale nechýbal mu čas, aby mi povedal, aby som na teba dával pozor," dodal, pozrel na mňa a usmial sa.
-Vyzerá to tak, že tvoje oči sú upreté najmä na jednu osobu," povedala som a sledovala, ako sa pozrel na Jennu. Jenna sa v tej chvíli otočila a na tvári sa jej objavil úsmev skutočného šťastia. Do Liona bola veľmi zaľúbená. Keď u nás prespávala, celé hodiny sme sa rozprávali o tom, aké máme šťastie, že sme sa zamilovali do chlapcov, ktorí sú najlepšími priateľmi. Z prvej ruky som vedela, že Jenna nebude milovať nikoho iného ako jeho, a páčila sa mi myšlienka, že Lion je rovnako zaľúbený ako ona."
Za ten čas som Jennu začala zbožňovať, bola to naozaj moja najlepšia priateľka, veľmi som ju milovala, bola tu pre mňa vždy, keď som ju potrebovala, a vďaka nej som pochopila, aký by mal byť skutočný priateľ; nebola žiarlivá, manipulatívna ani zlomyseľná ako Beth v Kanade a, samozrejme, vedela som, že mi nedokáže ublížiť, aspoň nie úmyselne.
YOU ARE READING
TVOJA VINA
RomancePreklad knižky Culpa Tuya do slovenského jazyka za nájdené gramatické chyby sa ospravedlňujem *preklad nemusí byť stopercentný.* *príbeh môže obsahovať nahotu, sexuálne scény a pod. *