Aspoň odkedy sme spolu začali chodiť, som si zvykla, že je so mnou každý deň, takže to bolo úplné utrpenie.
Jeho ruka si ma pritiahla k hrudi a jeho pery sa dostali priamo k môjmu uchu. Sotva sa dotkol citlivej pokožky môjho krku, cítila som, že zomieram už len pri dotyku jeho úst na mne.
-Potrebujem byť v tebe," uvoľnil sa vtedy.
Bože... nemohla som niečo také pustiť, nie pred toľkými ľuďmi.
Nohy sa mi triasli.
"Tu nemôžeme," zašepkala som naspäť a snažila sa ovládať svoju nervozitu. Alkohol si na mne vyberal svoju daň.- Dôveruješ mi?" spýtal sa potom.
Aká hlúpa otázka, nikomu som nedôverovala viac.
Pozrela som sa mu do očí, to bola moja odpoveď.
Usmial sa tým spôsobom, ktorý ma privádzal do šialenstva.
,,Čakaj na mňa vzadu pri bazéne" Rýchlo ma pobozkal a odvrátil sa odo mňa. Sledovala som ho, ako odchádza privítať hostí, vyžarovala z neho sebadôvera z každého póru jeho tela, niekoľko sekúnd som tam stála a pozorovala ho, cítila som, ako mi motýle v žalúdku začínajú robiť svoje.
Dom pri bazéne?
Bola som blázon, videli by nás, dom nebol oveľa ďalej ako ja a hostí v tom čase.Snažila som sa kontrolovať svoj dych, zdvihla som z baru nedopitého panáka a vložila si ho do úst. Tekutina ma na niekoľko sekúnd upokojila. Zhlboka som sa nadýchola a zamierila som k bazénu za stanom, kde ľudia tancovali a zabávali sa. Kráčala som po obrubníku a snažila sa nespadnúť do vody, až kým som nedošla k malému domčeku za ním. Na druhej strane boli stromy obklopujúce dom a o kúsok ďalej mi do uší doliehal zvuk morských vĺn narážajúcich na útes.
Oprela som sa chrbtom o zadnú stenu domu a stále som počúvala zvuky ľudí. Neboli odo mňa vzdialení viac ako šesť metrov.
"Čo sa deje?" Nervózne som zatvorila oči a potom som počula, ako prichádza. Jeho pery sa tak rýchlo priblížili k mojim, že som ledva stihla ešte niečo povedať. Otvorila som oči a stretla sa s jeho pohľadom.Jeho oči hovorili všetko.
-Nemáš ani poňatia, ako mi to chýbalo," povedal, chytil ma za krk a vsunul svoj jemný jazyk medzi moje roztvorené pery.
Doslova som sa roztopila v jeho náručí.
-Bože... ako som sa ťa túžil dotýkať," povedal a jeho ruky mi behali hore a dole po boku, keď mi nosom nekonečne pomaly hladil krk.
Moje ruky vyleteli na jeho krk a znova som si ho pritiahla do úst.
Tentoraz sme sa bozkávali ešte zúfalejšie, zohrievali sme sa navzájom ako plápolajúci oheň v krbe, jeho jazyk sa zúrivo prelínal s mojím a jeho tvrdé telo sa ku mne tlačilo.
Chcela som sa ho dotknúť, chcela som cítiť jeho pokožku pod prstami.
-Nemôžeš vydať ani hlások," upozornil ma, chytil ma za ruky a zovrel mi ich nad hlavou.
Pokúsila som sa prikývnuť, ale dýchala som tak rýchlo, že som vydala iba dychčanie, ktoré zosilnelo, keď sa jeho pery presunuli na môj krk. Zalapala som po dychu a trhla rukami.
Chcela som sa ho dotknúť, túžila som po tom viac než po čomkoľvek inom.
-Ak sa ma dotkneš, nebude to pokojné," varoval ma a silnejšie mi stlačil ruky."
"Nicholas," povedala som a vydala zo seba vzdych potešenia, keď sa jeho ruka dotkla môjho ľavého prsníka nad látkou šiat.
-Chcem z teba dostať tie blbé šaty," zavrčal cez zuby, pustil moje ruky a šklbol mi šaty hore. Zostali mi omotané okolo pása. Jeho oči sa mi zabodávali do obnaženej kože a on sa na mňa pozeral s túžbou v očiach, temnou túžbou, ktorú podnecovala vzdialenosť a čas, čo sme boli od seba.
-Celú noc by som ťa šukal," povedal, stiahol mi spodnú bielizeň a chytil ma za boky.
Nikdy mi to takto nepovedal, nikdy.
Vedela som, že som sa k ostatným dievčatám správal ako surovec.
Vedela som, ale pri mne bol vždy opatrný, mal ma vo vate a mne sa to páčilo, ale teraz v tej chvíli som milovala toho temného, túžbou opradeného Nicholasa.Moje voľné ruky sa mu objali okolo krku a pomohli mu prehĺbiť bozk. Pohlcoval ma jazykom, vychutnával si ma, akoby to bol jeho posledný bozk. Odpovedala som mu rovnakou mincou a cítila som, ako ma v žalúdku zabíja nervozita z očakávania toho, čo príde.
Prsty som mu siahla na kravatu a odtrhla som mu ju.
"Chcem ťa vidieť," povedala som a odtiahla som sa.
Rukami mi prešiel po chrbte, hľadajúc zips, ktorý nemal v úmysle nájsť.
-Nemôžeš mi vyzliecť šaty," povedala som, keď mi prsty rýchlo rozopínali gombíky, jeden po druhom.
- Čo to máš na sebe, do prdele, - zavrčala som a snažila sa mu rozopnúť tisíce malých bielych gombíkov.
Vypustila som nervózny smiech.
S odhalenou hruďou som ho hladila rukami. Jeho brušné svaly, jeho tvrdé, ťažko pracujúce telo. Priblížila som pery k jeho hrudi a bozkávala som ho, hore-dole mi naskakovala husia koža.
O sekundu neskôr ma od seba odstrčil.
Keď nemôžem ja, nemôžeš ani ty, zlato," povedal a znova mi odstrčil ruky.
Snažila som sa mu vytrhnúť, ale nedovolil mi to.
-Stop," povedal trochu drsnejšie, ako som bola zvyknutá. Urobila som to a zostala som stáť.
Bez pohnutia som ho sledovala, ako si rozopína nohavice. O sekundu neskôr ma pritlačil k stene.
Hľadel mi do očí, skenoval si ma pohľadom, vyjadroval tisíc vecí, na sekundu ma pobozkal a potom do mňa vnikol, tvrdo a ja som sa neubránila výkriku, ktorý sa mi vydral z hrdla. Jeho ruka mi zakryla ústa a on sa vo mne pohyboval ďalej, tentoraz pomalšie.
Bože... nikdy sme to takto nerobili, nikdy.
Rozkoš vo mne začala narastať s každým jeho vniknutím, jeho ruka sa oddialila od mojich úst práve vtedy, keď som sa mala urobiť, jeho ústa zakryli moje a jeho zuby ma chytili za spodnú peru, uhryzol ma a rozkoš vo mne rástla a rástla, až ma priviedol k intenzívnemu, nádhernému, dokonalému orgazmu.
Urobil sa o sekundu neskôr. Zvrátila som hlavu dozadu a snažila sa kontrolovať svoj dych, zatiaľ čo Nicholas ma pevne držal v náručí.
-Chýbal si mi," povedala som, keď sa jeho oči upreli na moje.
,,ty a ja nemáme byť oddelení" odpovedal.
YOU ARE READING
TVOJA VINA
RomancePreklad knižky Culpa Tuya do slovenského jazyka za nájdené gramatické chyby sa ospravedlňujem *preklad nemusí byť stopercentný.* *príbeh môže obsahovať nahotu, sexuálne scény a pod. *