2-artık tamamız

51 3 10
                                    

Kim seokjinden

Sabahın yedisinde kalkmış gruba gelen mesajları okuyordum. Genel olarak aynı muhabbetler dönüyodu. Jiminin sıkıldığında attığı ağlayan kedili emojiler, taenin aşko kuşko davranması (seme olduğundan grupça şüpheliyiz) , yoonginin ve kookun arada gruba girmeleri ve gruba girmemek için üstün bir çabayla kıçını yırtan namjoon.

Grubun tam bir amacı yoktu aslında benden önce 6 kişilerdi ve yoongi ile jimin tae ile kook pek ciddi olarak bahsetmeselerde birbirlerinden hoşlanıyorlardı bu yüzden joon genelde tek takıldığı için yeni birinin gelmesini en çok isteyenlerdenmiş.

Grupta mesajları okurken jiminin bara gitme planlarını öğrendim. Birkaç gün önce bara gitmişlerdi ve anlaşılan tekrarlamak istiyorlardı. Geçenki gittiklerinde,moralim bozuktu katılmamıştım. Ancak bu sefer bende katılmak istemiştim. Geçenki bar planına sadece jimin ve tae katışmıştı şimdi ise bende gidecektim.

Yaklaşık yarım saattir dışarda diğerlerini bekliyorum tae zaten hazır olduğunu söylemesine rağmen ortalıkta yoktu, jimin ise hala hazırlanmaya çalışıyordu, son anda geleceğini söyleyen kook'uda düşünürsek daha yaklaşık bir saat daha burdayım demektir.

"HEY JİN BURDAYIM"

Arkama döndüğümde arabada bana bağıran tae ile çokta şaşırmamıştım açıkçası. İçimizde en çok o heyecanlıydı nedenmi çünkü o bir direk sevdalısı ve bara gitmesinin tek sebebi de direk de kıvırtmak olduğunu herkes biliyor. Gerçekten onun seme olduğuna inanmak biraz zor , hatta baya zor.

"KAPIYI NİYE KİTLEDİN PİÇ"

"Öylesine"

Kapısı kilitli arabaya birde taeye bakmaya başladım, eğlenmeye çalıştığı bariz belliydi en sonunda dayanamadım ve kendi arabama doğru yürümeye başladım arkadan taenin tamam gitme geri gel gibi söylemlerini duysamda arabama gitmeye devam ettim.

Yaklaşık 10 dakika sonra nihayet bara varabilmiştim. Diğerlerini beklemeden köşe taraflardan bir masaya oturdum geldiğimiz yer çok büyük değildi fakat tanındık bir yer olduğu için kalabalıktı normalde pek alkolle aram yoktur fakat bugün bir istisna yapabilirdim sanırım.

Masada biraz oturup etrafa göz gezdirdik ten sonra bizimkilere sağ tarafta olduğumla ilgili bir mesaj yazdım. Etraf dans eden kafa dağıtan ve ortalık yerde yiyişenlerle doluydu. Etrafa biraz daha göz gezdirdikten sonra jimini bar masalarında dans edip şarkı söylediğini gördüm. Tanrım gerçekten sarhoş olduklarında onları eve ben götürmek zorunda kalacağım. Tam jiminin yanına giderken yanına bir çocuğun gelip onunda dans etmeye başladı. Tamam bu gerçekten garipti. Yinede sarhoş oldukları için fazla takılmadım. Jiminlerin biraz arkasında tae insanları zorla çevresine toplamış "çok güzel direk dansı yapıyorum kudurun" diyerek direkte ölü balık gibi çırpınıyordu. Kook ise çevredeki insanlara öldürücü bakışlar atıyordu. Birazdan,taenin ölü balık şovuna bile sadece tipinden dolayı ağzının suyu akan kızlardan birinin üzerine atlayacak gibi duruyordu.

Etrafta gördüğüm manzara rönesans tablosuyla yarışır vaziyetteydi. İçki almak için barmenin olduğu kısıma doğru yürümeye başladım. Barmenden içki istediğimde değişik bir şekilde beni sürmeye başlamıştı. İçkimi verdikten sonra bar masasından biraz öne doğru eğildi ve kulağıma "ücreti başka şekilde ödemek istermisin" diye fısıldadı ben henüz duyduklarımı idrak edememiştim çünkü cinsel şakalar yapsak bile birinin bunu demesi midemi bulandırmıştı. Üstüme doğru hafifçe yürümeye başladı ve şansıma bu kısımda nerdeyse kimse yoktu ama birilerine ihtiyacımda yoktu. Elimde olan içkiyi ilk önce barmenin yüzüne döktüm onun dikkati dağıldığında ise bardağı kafasına geçirdim. Barmen yaptıklarıma doğal olarak sinirlendi fakat elimde herhangi birşey yoktu ve adam benden çok daha iyiydi yinede geriye kaçmadım sonrasında arkamdan bağırarak gelen tae ve jimini duydum bi anda tae barmenin üzerine atlamıştı jimin ise sadece gaz verip geriden izliyordu. Tae değişik biriydi bazen şakacı tarafı konuşurken bi anda sınırlı moduna girebilen birisiydi. Tae adamı iyice yumrukladıktan sonra tekrar sakın bir hal almış kaşları düzelmiş yumruklarında oluşan damarlar geri çekilmişti. Kook'a baktığımda hayranlıkla taeye baktığını farkettim. Tae bi anda Kook'uda sırtına alıp arabasına ilerlemeye başladı. Arkamı döndüğümde 2 çift gözün bana baktığını farkettim Jimin'in yanında dans eden çocuk yine burdaydı.

"Jin tanıştırayım son üyemiz hoseok"





Evetttt geldik mi bir bölümün daha sonuna bu kadar hızlı yazmamın sebebi olan arkadaşlarıma yeniden teşekkürler hepinizi si- seviyorum,evet hikayeye yeni yeni geçiyoruz hobimizde katıldı gruba sonraki bölümlerde diğer üyelerin nasıl gruba girdiğini öğreneceksiniz bikaç bölüm sonra kaos çıkarabilirim haberiniz olsun.Ama şuan kaos çıkarmak istemiyorum ama her an kaos çıkarabilirimde belli olmaz benim işim. Bizim gruptakilere kalsa hergün yb atmam gerek. Neyse hepinizi seviyorum, görüşürüzz.🪐🪐

daemsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin