Seokjinden~
"Hayır tae bara gitmeyeceğiz"
"HAYIR GİDELİM"
"Zaten sayende hergün bardayız"
"NE GÜZEL İŞTE"
"LAN SİZİN YÜZÜNÜZDEN GEÇENKİNDE BARDAN KOVULDUK BU KAÇINCI"
Aklıma gelen şeyle gülmeye başladım, geçenki gidişimizde adam dövmekten ve insanları rahatsız etmekten(bazı müşteriler hoseok ve jiminden şikayetçi olmuşlar) bir gecemiz nezarethanede geçti. Sabah namjoon hepimizi almıştı ve bir güzel azar yemiştik. İyide ben bişey yapmamıştım ki. Yolda hoseoka grubumuzu anlattık hoseokta gruba katılmak istemişti.
Şuan ise tae bilmem kaçıncı bara gidelim şiirini okuyordu. Jiminde yanında ona destek veriyordu. Bu ikisi grup kurulmadan önce de tanıştığı için araları çok iyiydi, kafa yapıları aynıydı ikiside deli doluydu bu yüzden aralarına çabuk girmiştim çok hızlı birbirimize alıştık genelde 3 deli gezerdik hoseok gelmeden önce. Hoseok bizim kadar olmasada aramıza katılırdı. Yoongi arada gelirdi. Namjoon da arada sırada gelir iki konuşup giderdi. Bu durumun değişmesini umuyorum. Jungkook... Yaşadığından emin değiliz odasında hergün yuri okur odasına bizi asla almaz yılda bir gelir 2 kelime konuşur giderdi. Tae odasından çıkması için ritüel yapmaya başladı. Pek etkili olduğunu sanmıyorum ama bizi dinlemeyip kendi bildiğini yapmaya devam ediyor.
"Ben denize gideceğim gelen"
...
"YA HİÇBİRİNİZ Mİ GELMİYO"
...
"YAZIKLAR OLSUN"
Gitmek istememizin sebebi yaklaşık bir aydır denizden çıkmadığımız içindi, tae saolsun 24saatin 20saati denizde geçiyordu. Hepimiz tuzlu deniz suyu yutmaktan kafayı yemek üzereydik. Sanırım tae yine bizi dinlemeyerek denize gidecekti, çünkü herzaman yaptığı gibi yüzüne bir kilo krem sıkmıştı ve onuda yüzüne yedirememişti. Her seferinde etrafta casper gibi geziyordu.
"Jimin?"
Daha az önce yanımızdaki çocuk bi anda kaybolmuştu. Gerçekten heryerden fırlama gibi bir özelliği vardı. İki saniye önce yanınızdayken bi anda çatıdan el salladığını görebilirsiniz. Tıpkı şuan olduğu gibi. Bi saniye... NE.
"TANRI AŞKINA ORDA NE YAPIYORSUN JİMİN"
"YAMAN KAYBOLDU, BELKİ BURDADIR"
"JİMİN KÖPEK ÇATIDA NAPSIN İN AŞŞAĞIYA"
"DIŞARIYA ÇIKTIYSA BURDAN GÖREBİLİRİM"
Jimin köpeğine gerçekten çok değer veren biridir ve şuan ne kadar endişelendiğini tahmin bile edemiyorum fakat o dalgınlıkla aşşağıya düşebilirdi. Mecburen yanına gitmeliydim. Merdivenlerden koşarak adımlarla çıkmaya başadım. Yanına vardığımda çoktan gözlerinin dolduğunu farkettim. Ah tanrım çatının tam uç kısımlarında buğulu gözlerle etrafa bakıyordu, aşşağıya düşebilirdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daemson
FanfictionHerşey Jimin'in eski grubuna ısınamaması ve kendi grubunu kurmak istemesiyle başladı. 7genç bir grupta toplanırsa ne mi olur, bunu birlikte öğreneceğiz. ! mizah amaçlıdır gerçekle ilgisi yoktur! ~bana ilham veren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...