Yine monoton bir gündeydim.Her zamanki gibi uyanıp -ki hâlâ pijamalarımlaydım.- Sabah kahvaltısı olarak kahvemi yudumlayıp Sherlock Holmes'la ilgili haberlere bakınıyordum.
Evet doğru tahmin ettiniz tam olarak Sherlock Holmes delisiyim.
Ah bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben Rose Black Londra'da ev arkadaşım olan Kate ile yaşıyorum. Ailemi hiç görmedim çünkü yetimhanede büyümüştüm.Onun dışında şu an küçük bir kafede çalışıyorum arkadaşım kate ile.Sherlock Holmes'a olan hayranlığım küçüklükten geliyordu sanırım bir gün ansızın denk gelmiştim onun hakkında yazılan kitaba ve çok hoşuma gitmişti-ki aslında çok da küçük değildim okuma ve yazmayı sökmem biraz zaman almıştı.
Kate kahvaltı olarak kahve içtiğim için yine söyleniyordu şu an...
O sırada gözüme bir haber takıldı o anın şokuyla ve sevinciyle oturduğum sallanan sandalyeden yere çakılmam saniyeler almıştı çığlık atıp ayağa kalktım sanırım bacağım biraz acımıştı.Kate meraklı gözlerle bana bakıp bir şey olup olmadığını sordu bense hızla ve heyecanla konuşmaya başladım.'Sherlock Holmes'un bir haberini gördüm ve şöyle bashediyor'hızla elime gazeteyi alıp okumaya başladım.
Ünlü dedektif Sherlock Holmes'un kendisine bir yardımcı arandığı bildirildi kısa bir süre önce Dünya evine giren Jhon H. Watson'un eşiyle ayrı eve çıkması nedeniyle Sherlock Holmes hem yeni ev arkadaşı hem de bir yardımcı arıyor.
Kate hızla konuşmaya başlayıp sakın aklımdan geçen şey olmasın dedi ama bana bakınca zaten aklından geçen şeyi düşündüğümü biliyordu çünkü Sherlock Holmes'a olan hislerimi biliyordu.
'Ben arayacağım zaten biliyorsun numarasını önceden bulmuştum.'
'Rose sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun ama Sherlock asla kabul etmez ki haberin yalan olma ihtimali bile var.'
'Ne olursa olsun denemek istiyorum ki Dr.watson'un evlendiğini herkes biliyor yani bu haber doğru olabilir.'
'Rose hayal kırıklığına uğramanı istemiyorum.'
'Sorun değil ne olursa olsun deneyeceğim.'
'Peki o zaman bol şans diliyorum.'
Bense çoktan titreyen ellerimle numarayı tuşlamaya başlamıştım bile numarayı çevirdiğimde biraz geçen süreden sonra kalın bir erkek sesi 'buyurun demişti...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık mühür
Teen FictionSherlock Holmes'a çocukluğundan beri aşık olan kız ve ondan habersiz bir ev arkadaşı arayan Sherlock Holmes peki ya kader ağlarını bu sefer ikisi için mi örecek?¿