Sherlock beni eve bırakmaya teklif ettiğinde saat epey geç olmuştu ama Sherlock ile vakit geçirdiğim için zaman resmen benim için durmuştu
Bu yüzden saatin geç olduğunu fark edememiştim Sherlock beni eve bırakırken biraz sohbet etmiştik bu sırada ona olan aşkım ve hayranlığım da artmıştı kendin emin duruşu,herkese karşı belirli bir tavır sergileyişi güzel özelliklerinden yalnızca bir kaçıydı.Eve geldiğimde direkt koştum ve kate'a heyecanla anlatmaya başladım her cümlemde kate'in şaşkınlıktan biraz daha açılıyordu benim adıma çok sevinmisti bu gözlerinden okunuyordu ama artık onunla yaşamayacağım için o da çok üzgündü ben de bunu fark edip hızla konuşmaya başladım.
Kate lütfen üzülme ben hep yanına geleceğim zaten
Böyle de evleniyormuşsun gibi konuştun rose jsjwndkw
Yok artık sjkasnwjjs
Kate'in yanına gidip sıkıca sarıldım heyecandan kıpır kıpırdım.kate de bu durumun farkında olacak ki beni biraz sakinleştirmeye çalıştı.
Yarın sherlock ile buluşacaktık ve detaylıca konuştuktan sonra kararlaştıracaktık onu görmek için sabırsızlanıyordum.
Gece zor uykuya dalmış olsam da sonunda uyuyabilmiştim,uyumayı çok seven biri olarak uyuyamamak alışkın olduğum bir şey değildi sherlock gelişiyle tüm düzenimi alt üst etmişti ama ilk defa bir değişimi seviyordum.
Yine sabah kahvemi yudumlarken gazetelere göz atıyordum ki saatin ne kadar geç olduğunu yeni fark etmiştim.
Hızlıca hazırlanmaya başladım yine çok heyecanlanmıştım bu heyecanla çok yaşamam herhalde telefonumu da konrol ettikten sonra botlarımı giyip kate'e seslenip çıktım.
Yine aynı kafede buluşacaktık sherlok'u gördüğümde usulca gittim ve el sıkışıp oturduk.Vücudum stresten ve heyecandan titriyordu ve onun da bunun farkında olduğundan adım kadar eminim.
Evet rose isteklerin nelerdir?
Benim istediğim bir şey yok size yardımcı olmak benim için bir şeref
Teşekürler ama senden bir ricam olacak artık siz diye hitap etme
Alışkanlık olmuş ondan
Pekâlâ işlerime karışılmasını sevmem ve odama asla girilmesin kişisel alan benim için mühim onun dışında şu anlık bir şey yok.
Sherlock'un ciddiyeti beni geriyordu ve ben böyle şeyeler alışkın olan biri değildim ama bu benim için mühim değildi onunla olmak bile yeterdi.
Tamamdır bu arada kira ücreti neydi?
Ne kirası?
Ev.
Ev bana ait ve bana yardımcı olacağın için asıl benim sana ücret ödemem gerekiyor.
Hayır ben bunu para için yapmıyorum ve kira vermem gerekir.
O zaman şöyle bir anlaşma yapalım ne kira ne de ücret ödenmesin.
Peki bana uyar.
Bir de yanlış anlamazsanız size bir şey sormak istiyorum.
Sor.
Geceleri çok alkol alır mıydınız?
Anlaşılan o ki kafanızda soru işaretleri var madam Rose bu konuda sana hiçbir sıkıntı yaşatmayacağımdan emin olabilirsin ve eğer kararın kesinse bu hafta sonu taşınabilirsin.
Bana uyar.
Pekâlâ anlaştık o zaman.
Sherlock ile anlaşabilmemize sevinmiştim hayatımdaki en güzel anlardan biri olabilir onun yanına taşınmama 2 gün kaldı ve çok heyecanlıyım o günü iple çekiyorum...
Selamlar oy vermeyi unutmayalım :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık mühür
Fiksi RemajaSherlock Holmes'a çocukluğundan beri aşık olan kız ve ondan habersiz bir ev arkadaşı arayan Sherlock Holmes peki ya kader ağlarını bu sefer ikisi için mi örecek?¿