★☆HSB-2☆★

164 33 4
                                    

İyi okumalarr SEVİLİYOSUNUZ :DD

Derin;

Cidden o olabilir miydi donup kalmıştım

"Arda!!" Evet Arda benim fransadaki okulumda hoşlandığım ama bir türlü açılamadığım çocuktu. Şimdi karşıma çıkması kesinlikle büyük bir şok olmuştu.

"Evet benim san- "

İşte tam o anda telefonum çaldı. Kimin aradığını tahmin etmeme bile gerek yoktu tabi ki CANIM (!) babacım.

-"Alo"

-"Derin nerdesin!!??? "

-"AAA merak mı ettin cidden beni çok şaşırttın.."

-"Hemen eve geliyorsun!"

-"Hayır gelmiyorum. Hem merak etme arkadaşimdayım." Dedim ve telefonu kapattım. Az sonra gelen mesaj babamdandi.

×××Bakalım orda daha ne kadar kalacaksın×××

Benim inatçı bir kız olduğumu herkes bilirdi. Cidden babama inanamiyordum. Tabi ki sonuna kadar o eve dönmeyecektim en azından o kadın gidene kadar. Bende çıkmaya karar verdim bir otel bulmam gerekiyordu. Ama Masal hemen öne atladı. Bu kızdan cidden hoşlanmıyordum. Bana biraz yapmacık gelmişti.

-"Nereye böyle?"

-"Kalcak biryer bulmam gerek." Bunu söylerken Arda'nın yüz ifadesinin değiştiğini görebiliyordum. Hemen lafa daldı.

-"Burda kal. Yani istersen..."

Burada kalmayı deli gibi istiyordum. Ama yüzsüz gibi yalvarmak da istemiyordum. Ama Hira da ısrar edince kalmayı kabul ettim.

Saat 23.46 ve ben hala telefonuma bakıyordum. Ister istemez kendimi tuşlara Arda'nın ismini yazarken bulmuştum. Fotoğraflarına baktığımda gördüm ki çocuk cidden meteor gibi birşeydi. Gibi falan değil bu çocuk cidden meteordu. Onu takip edip etmemek konusunda cidden kararsızdım. Ama bunun yanlış anlaşılabileceğini düşünüp telefonu kapattım. Cidden uykum gelmişti. Biraz uyusam hic fena olmazdı.

Kalktığımda üstüme tişört ve kot geçirdim. Aşağıya indiğimde bir kız ile Hira sohpet ediyorlardı. Ama ortalıkta Arda yoktu. Saate baktim saat daha 8.30 du vayy ben bu saatlerde uyanırmıydım. Bir an kendimle gurur duydum.

-"Oo uyandın demek" diye lafa girdi Hira.

-"Mm evet" diye kısa kestim. Yanındaki kız bana cidden samimi bir gülümseme yolladı.

-"Selam bn Eylül, Masal ve Arda'nın kuzeniyim." Whatt???!! Cidden inanamıyorum. Arda'nın kuzeni mi? Bu kıza cidden kanım kaynadı.

O sırada mutfaktan Emir yanında bir çocukla çıktı. Ney?! Emir mi?? Uzun zamandır bir arkadaşında kaldığını söylüyordu. Kendisi benim kuzenim olur.

-"Oha Derin !!"

-"Oha Emir !!"

-"Gerizekalı napıyorsun burda!"

-"Asıl sen napıyorsun beyinsiz?" Iste bizde böyleydik. Kuzenler arası iletişim:Dsddsd . Ardından Hira ile Emir'in sevgili olduğunu, Masal ile Hira'nin küçüklük arkadaşı olduğunu ve Eylül'ün de Arda ve Masal'ın kuzeni olduğunu öğrendim.Emir'in yanındaki çocuğun ki adı Mert , Masal ile çıktıklarını öğrenmiş oldum. Aferin banaa :Dd

Odama çıkarken bir kapı dikkatimi çekti. Bu evdeki tek siyah kapıya sahipti. Merak başa bela derler ya hani ben o sözün beden bulmuş haliydim ve sessizce odanın kapısını açtım.

BEN ŞOK .BEN WEFAD . BEN İPTAL.

O nasıl bir uyuyuştur Allah'ım sana geliyorum. Saçları dağılmıştı ve sol yanağında yastık izi vardı. Cidden bu insanı etkileyecek bir varlıktı. Onu süzmeyı bırakıp odasını inceledim. Daha çok siyah hakimdi. Çok güzel dizayn edilmişti ve bir tarafta gitarı vardı. İçeri girdim ve kapıyı kapattım. Arda'nın yanına yatağa oturdum. Elim yüzündeki yastık izine gitmişti. Ne cesaretle elimi yüzünde gezdirirken birden gözlerini açtı ve beni kendisine çekti. Gözlerimi büyütüp kaçmaya çalıştım ama faydası yoktu. O anda gözlerini gözlerime sabitledi ve kendine yaklaştırdı. Aramızda çok az bir mesafe vardı. Sıcak nefesini hissedebiliyordum. Sırıtarak konuşmaya başladı;

-"Odamda ne arıyorsun ve kalbin neden bu kadar hızlı atıyor? "

İste o anda ne diyeceğimi bilemedim. Cidden kızardığıma emindim.

-"Mm sadece seni uyurken Masal'a benzettimde bi bakayım dedim. Kalbim de tansiyonum çıktı o yüzden öyle hızlı atıyor"

Arda kahkahayı patlattı. What?!?! Cidden kurduğum cümle çok saçmaydı. Ayrıca Arda benim tansiyonum olmadığını kesinlikle biliyordu. Bende hemen kalkıp odadan çıktım.

Eylül;

Derin içeriye koşarak girdiğinde hiçbirşey anlamamıştık. Ama bu kızı sevmiştim. Ve o anda bir öneride bulundum

-"Kızlar hadi sinemaya gidelim"

Erkeklerden homurtular yükselirken içeriye Arda da gelmişti. Ama kızlar da beni onaylayınca Emir , Mert ve Arda'ya dil çıkarttım.

Kızlarla dışarıdaydık ve iki saattir film seçiyoruz. Onlar korku filmi istiyorlardı ancak ben çok korkardım. Yani hayatta izlemem.

Lafımı geri alıyorum. Şuan oturmuş Paranormal Activity izliyordum. Kader..... Arkamı döndüğümde bizimkileri gördüm. Saklanmaya çalışıyorlardı. Ama Eylül'den kaçmazz :DD

Çok tuvaletim gelmişti ve lavobaya gitmem gerekiyordu. Kalktım ve sinema salonundan çıktım. Koridorda ilerlerken Yusuf Yusuf tum. Tam o anda pat diye bir ses geldi ve elektrik gitti evet ne güzel koridorun lambası patlamıştı.

Karşıda bir gölge gördüm ve çığlık atarak ağlamaya başladım. Zaten hala filmin etkisindeydim. O anda o gölgesin insan olduğunu anladım.

-"kızım ne ağlıyorsun kes sesini"

-"Doğru konuş karşında sen yoksun insan var"

-"Desene böyle yakışıklı hayatimda görmedim diye" pis egoist hayvan ama cidden çok tatlıydı. Buna laf edilemezdi yoksa çarpılırdım. Töbe töbee..

Çocuğa gözlerimi devirip hemen oradan ayrıldım ve gördüğüm manzara çok acaipti. Arda Derin'i çıkış kapısında öpüverdi. Ama Derin Arda'ya tokatı bastı. Ben de kahkahayı bastım.

-"Oha kuzen aşık mı oldun sdfdsfg"

-"Ya kızım ne aşık olacağım ben Derin'i istiyorum ve istediğimide alırım."

Sabah kalktığımda saati 8 civarı sanıyordum ki en büyük hatayı yapmıştım. Üzerimde ayıcıklı pijama vardı. Saçımı topuz yapmıştım ve ayağımda tavşanlı terlikler vardı. Salona doğru merdivenden indiğimde bir kahkaha koptu. Saat 01.30 du ben bu saate kadar nasıl uyumuştum ve bu egoist hayvanın burada ne işi vardı!!!!!

Hayata Seninle BaşlasamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin