★☆HSB-1★☆

411 44 12
                                    

Zengin bir ailenin tek çocuğuydum. Annemi uzun zaman önce kaybettik. Annem ve babam günlerdir küs aslında annem değil üvey o yüzden onu hiç sevmedim. Onu bir adamla kafede otururken gördüm ve dayanamayıp babama söyledim. Berna benim uydurduğumu ve benim onlari ayırmak istediğimi söyledi. Babam ise o kadına inandi. Berna ise atarlanip gitti. Şuan 3. gün ve bende babamı Gördükçe üzülüyorum. Babamın bir kadın yüzünden böyle yıkılışı  beni de yıkıyor. Daha fazla burada kalmak istemiyorum. Yatağımdan yavaşça doğruldum ve dolabımı açarak kiyafetlerimi kenarida duran valizime tikmaya basladim.Elime ne geldiyse hepsini tikiyordum.Dolabi bosalttigimda valizi kapattim.İstenmedigim yerde en fazla ne kadar kalabilirdim ki...Madem burada fazlaliktayim bende giderim,buradan cok uzaklara...Valizimi yavasca yataktan indirerek kapiya dogru surdum,kapiyi acarak odadan ciktim.Merdivenleri inerek dis kapiya dogru yurudum.Kapinin onunde durdum.Arkama bakarak "Hosca kal baba"diye fisildadim.Kapiyi actigimda havada tatli bir ruzgar esiyordu.Kaldirimda adimlarimi yavas atarak yuruyordum.Bir taksiyi durdurarak bindim.Adamin "nereye"sorusunu sormasina firsat vermeden "siz surun" dedim.Adam kafasiyla yavasca onayladi.Bir sure sonra taksiyi durdurdum.Parayi odeyip taksiden indim.Valizimi elime alip surmeye basladim.Yavas yavas hava karariyordu.Sanki her bir adimim bir ses soyluyordu.Ara sokaklardan birine saptim.Belkide ruhumun yasamasi icin sahile gitmeliydim.Ara sokaklar sonrasi sahil vardi.Adimlarimi gayet yavas ve sakin atiyordum.Arkamdaki adim sesleriyle irkildim.Donup bakmaya korkuyordum.Arkamdan bir islik sesi daha geldi.Merakima yenik duserek arkami döndüm.'Aptal Derin' ic sesimi kovdugumda iki tane tipleri hic tekin olmayan serseriler bana dogru gelmeye basladilar."Simdi hapi yuttun bebek"diyerek arkasina donup gitti.Adimlarimi geri geri atmaya basladim.Uzerime dogru gelmeye basladilar. Onlar adim attikca sanki yere yigilacaktim.Onlara yan bir sekilde dondum.Tam kosacagim sirada vebi duvarla arasina aldi.Yutkundum"Ne istiyorsunuz benden"diye gur cikarmaya calistigim sesimimle sordum.İcki kokan pis nefesiyle"Şş. korkma bizden guzelim"dedi ve adi bir sekilde siritti.Elini hafifce kaldirdiginda kollarimdan tutmadigindan yararlandim ,sirittim.Dokunacagi sirada dizimi kirarak sert bur sekilde kasiklarina gecirdim.Aciyla inledi.Diger serseri ise saskinlikla digerine bakiyordu.Bu durumu firsat bilerek valizimu tuttugum gibi surukleyip kosmaya basladim.Serseri acili bir inleme ile "Yakala su surtugu"dedi.Ben ise kosuyordum,kolumun cekilmesiyle sendelendim.Dengemi tutarak dusmemi engelledim."Nereye gittigini saniyorsun?"diye beni cekistirdi.Elinden kurtulmak istercesine cirpindim."Birak beni,pic" diye bagirdim.Yanagima inen sert darbe ile ofalladim.Bana tokat atmisti.Kolumdan hizla tutarak ilerletti.Sertce duvara yapistirdiginda inlememek icin dudaklarimi birbirine bastirdim."Birak beni"diye bagirdim.Diger serseride ayaklanip geldi.İkiside beni sıkıstırdi ,kacmaliydim ama nasil?Dizimi kirarak vurmaya calistirdigimda engelledi.Ama sonnda kacmayi basardim.Hizli bir sekilde kosarken onume yine ciktilar.

Sanirim beni bayiltmislar.Uyandigimda ikiside bir yerde yatiyorlardi ve yerlerde cam kiriklari vatdi.Yeter artik bu oyundan cok sıkıldım.Neyseki onlar uyuklarken ben kactim.Bir daha ara sokaga girenin ben varya...Aksam aksam nereye gidecektimki.Ben parkta otururken yanima bir adam yaklastigini fark ettim. "Merhaba bebek"dedi ve benim ciglik atmamla kolumdan tutup surukledi ,yine bu serseriler kurtulamicakmiyim.Kafama bir darbe almamla hicbirsey hatirlamiyordum.

Gozlerimi actim ve bir evde uyandim mis gibi kahve kokulari aliyorum.Yanima iki tane kiz geldi.
"Aa.merhaba tatlim"
"Mer-haba da siz kinsiniz."
"Ben Hira "
"Bende Masal senin adin ne?"
"imm sey size guvenebilirmiyim?"
Masal-" tabiki tatlim seni kardesim serserilerin elinden kurtarmis"
Derin-"Ben Derin,benim neden kafam aciyir,kardesinizmi?"
Masal-"Evet kardesimin anlattigina gore kafana sopayla vurup seni bayiltmislar."
Derin-"Ahh kardesinize minbettarim,suan nerede?"
Hira-"Markete gitti,biraz sonra gelir peki senin ailen nerede?"

Hira ve Masal'a olanlari anlattim.Hira beni bir yerden taniyirmus meger biz ayni okuldaymisiz.Ben Amerika'ya tekrar gitmek istiyorum ailem olmadan rahat bir hayat...Kapi caldi sanirim benim kahramanimdi.Hira kapiyi acmak icin gitti.
"Hosgeldin Ardacigim"
"kiz uyandimi"
"evet canim oda seni bekliyordu" resmen o cucuga yavsiyodu surtuk.
"Öylemi.."bu ses...Gordugum sey karsidinda donakaldim.
Arda-"Merhaba tatlim"
Hira-"tatlim??"ahh canim ya uzulme.
Arda-"beni hatirladinmi Sayin Derin YILMAZ..."

Merhaba canlarim 1.bolum biraz kisa oldu ama 2.bolum simdiden hazir ve daha uzun.Yazim hatalari olabilir o yuzden kusura bakmayin cunku tabletten yaziyorum.Hikayeme Vote ve Yorum yaparsaniz sevinirim sizi seviyorum...

Hayata Seninle BaşlasamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin