★☆HSB-3☆★

119 27 1
                                    

DERIN'IN AGZINDAN;
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım arayan Can'dı. Üvey kardeşim. Üvey diyorum ama öz kardeşim gibidir. Aynı yaştayız. Beni merak etmiş ve nerede olduğumu soruyordu adresi verdim ve buraya gelmesini söyledim.

Saat 9.20 de Can gelmişti ve hemen benim odama geçip konuştuk ve ona Eylül ve Arda'dan bahsettim. Oda Eylül'ü cidden çok merak ettiğini söyledi.

Herkes aşağıya inmişti onları Can ile tanıştırdım. Eylül daha gelmemişti ve Can da onu dört gözle bekliyordu.En sonunda merdivenden ayak sesleri geldi. Ardından da Eylül. . Üzerinde ayıcıklı bir pijama vardı. Saçını topuz yapmıştı ve birkaç tutam saçı yüzüne düşmüştü.

Eylül aşağıya indiginde herkes kahkaha atmaya başlamıştı Eylül afalladı. Tabiki bende onun böyle bir pijama giydiğini bilmiyordum ve çok şirin, aynı zamanda komik görünüyordu daha kendine gelmemişti biranda ciddileşti ve gözlerini Can'ın üzerine dikti.

Can;
Eylül aşağıya geldiğinde ilk başta çok şaşırdım çünkü o geçen gün benden sinemada korkan güzel kızdı. Gülmemek için çok uğraştım ama kendimi tutamayıp bende gülmeye başladım o ise bana dik dik bakıyordu.

Eylül:"Senin burada ne işin var!!"

Can:"Kardeşimi ziyarete geldim."

Eylül çok şaşırmış olmalı ki bir an afalladı. Hiç birşey söylemedi.

Derin:"Siz tanışıyor musunuz??"

Can:"Tanışmak değil sadece dün sinemada karşılaştık" deyip sırıttım.

EYLÜL'UN AGZINDAN;
Hala inanamıyorum. Sinemada karşılaştığım gıcık çocuk şuan bizim evimizde, bizim koltuğumuzda oturup beni süzüyordu!! Hemen kendime baktım. BEN BU PIJAMALARLA NASIL ODAMDAN ÇIKABILDIM!!

Hemen üzerimi değiştirmek için merdivenlere doğru koştum. Üzerime jin tişört ve kot ceket ardından da mavi kot şortumu geçirdikten sonra saçlarımı at kuyruğu yaptım ve son olarak da beyaz konverslerimi giydim işte hazırdım. Hemen aşağıya indim. Bunlar beni beklemeden masaya oturmuşlardı bile tek boş yer vardı oda Can'ın karşısındakı yerdi. Ne yapayım yani bende oraya geçiverdim. Bizimkiler konuşurken bende telefonda arkadaşımla mesajlaşıyordum. Kaşar peyniri tam ağzıma götürürken Can'ın bana baktığını gördüm ve sinirlenip "ne bakiyosun be"diyerek kaşarı suratına fırlattım.
-"Napıyosun ya ben sana niye bakayım! !"

-"Yalan söyleme bak valla çarpılırsın dik dik bakiyodun yalancı !!"

-"uf he"diyerek geçiştirdi hemen.

-"Derin bugün dışarıya çıkalım mı??" diye sordum.

-"Olabilir" deyip masadan kalktı.

DERIN'IN AĞZINDAN;

Hazırlanmak için odama gittim. Dolabımı açtım ve kıyafetlerimi giydim. Saçımı düzleştirip açık bıraktım.
Aşağıya indiğimde Arda ve Can konuşuyordu. Bunlar ne ara kaynaştı? Hira ve Masal da sevgilileriyle dışarıya çıkacakmış. Bu kızları hiç sevmedim. Çok havalı duruyorlar.Eylül de nedense fazla Masal ile konuşmuyordu..

Aşağıya indim ve Eylül ile dışarıya çıktık. Yolda yürürken karşımıza eski erkek arkadaşım çıktı.

-"Selam Eylül"
diyerek Eylül ile konuşmaya başladı. Daha sonra bana döndü.

Bora-"Naber Derin"

Eylül-"Siz tanışıyor musunuz??"

Derin-"Evet eski sevgilim"

Eylül-"Nee!!??"

Bora benim belime kolunu sardı o sırada bende ondan uzaklaşmaya çalışıyordum sonra omuzuma gelen bir el beni çekti.

ARDA'NIN AĞZINDAN;
Bora neden Derin'i kavradı daha fazla bilmiyordum ama dayanamadım ve yanlarına gittik. Can beni durdurmaya çalışıyordu ama umrumda değildi. Derin'i onun elinden kurtarıp ona sıkı bir yumruk attım. Neden mi? O çocuk okulda benimle yarışan tek kişiydi. Bir o kadarda gerizekalı bir çocuktu. Bu konuda ciddiyim.

Derin ile bu yumruğun alakası yoktu. Sadece bu çocuğa sinir oluyordum.Yani tamam hadi birazcık ilgisi olabilir.Uff tamam tamam Derin'e böyle bir şey yaptığı için bende yumruk attım.

Eylül-"Arda napıyorsun??!!"

Arda-" Sen karışma!"

Bora-" Oo Arda Bey de buradaymış :P"

Arda-" Kapa lan o lanet olası çeneni Derin'e bir daha dokunmayacaksın o benim ve benim olanı paylaşmam !!"

Ben ne dedim? Allah'ım ya Derin ile biz hiçbir şey değiliz sadece dün öpüştük ve bugünde benim odamdaydı kısa bir diyalog geçti ama biz sevgili falan değiliz.

Derin-"Nedenmiş o,ben senin değilim ben kimsenin değilim!"

Arda-"Ben Derin demedim ,o benim derken Eylül'ü kastettim yani o benim kuzenim anlamında"

Toparlamaya çalışıyordum sözümü bitirdiğimde Can'ı dürttüm.

Can-"Evet evet Derin'de benim kardeşim ona dokunmayacaksın bir daha!!"

Aferim be Can.

Bora-"Öylemi Can Bey taraf mı değiştiriyorsun yani!?"

CAN'IN AĞZINDAN;
Bora benim arkadaşım ama Eylül'de sevdiğim kız yok yok sevdiğim değil arkadaşımın kuzeni sadece.. Sonuçta Arda' nın düşmanı benimde düşmanımdır.

Can-"Evet hadi defol şimdi!!"

Bu lafımın üzerine seninle hesaplaşacağız bakışı attı ve işaret parmağını sallayarak gitti.

Hayata Seninle BaşlasamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin