★☆HSB-4★☆

103 21 6
                                    

DERIN;

Saatler önce eve geldik şuan saat 23.48 'di. Hiç uykum yoktu. Arda ve Can hariç herkes yatmıştı. Bende Eylül'ün uyumadığını umarak telefondan mesaj gönderdim ve odama çağırdım yaklaşık 20 saniye sonra telefonum titredi mesaj Eylül'dendi.

#Kimden: Eylül#

#geliyorum kapıyı aç...#

Ses çıkarmadan odanın kapısını açtım. Eylül heyecanla odaya girdi.

-"Bomba gibi bir fikrim var!"

-"Söylede bizde öğrenelim. ."

-"Bara gidiyoruzz!!" Diye heyecanla fısıldadığında bir an afalladım.

-"Mm şey emin misin?"

-"Sende korkak çıktın.."

-"Ne ben mi?? Hiçte bilee . Hazırlan gidiyoruz."

Hazırdık ve nasıl kaçacağımızı düşünüyorduk. Kapıdan çıksak Arda ve Can bizi görecekti ve tabiki onlarda gelmek isteyecekti bizde bunu istemiyoruz.

-"Hah buldum!!!"

-"Niye bağırıyorsun Eylül ya korktum! Ne buldun?."

-"Hani dizilerde falan oluyor ya benim odamdaki çarşaflarla senin odandakileri bağlayıp camdan sarkıtalım..."

-"Saçmalama,ya bişey olursa"

-"Merak etme bişey olmaz."

Çarşafların hepsini bağladık ve sağlam bir yere tutturduk daha sonra hepsini sarkıttık. Ayakkabılarımızı aşağıya çimlerin üzerine attık. Sonrada biz indik.
Tam yarıdayken çarşaflar ayrıldı ve biz çimlerin üstüne yere çakıldık benim kolum biraz acıyordu. Eylül ise bileğini ayak incitmişti. Acıyla inledi.

-"Hay ben böyle işin.."

-"Ben sana bişey olur demiştim"

Bileğinin durumu o kadar da kötü değildi. Yere basabiliyordu. Hemen ayakkabılarımızı giydik ve camdan bize bakan Arda'yı gördük.Hemen koşarak bahçenin kapısından çıktık.

ARDA;

Tam filmin en güzel yerinde bir ses geldi. Sanırım ses dışardan geliyordu. Pencereye yöneldim. Aşağıya baktığımda Derin'i ve Eylül'ü gördüm.Bunlar ne yapmaya çalışıyordu giyinmişler ve süslenmişlerdi. Benim onlara baktığımızı görünce koşarak kapıya doğru ilerlediler.

Can film izlerken uyuyakalmıştı. Onu uyandırmaya çalıştım.

-"Can oğlum kalk Derin gitti."

-"2 dakika daha.." Ben şimdi bunu nasıl uyandıracağımı biliyorum.

-"Aa bak sen şu işe!! Eylül'de yok."
Can hızla kalktı.Ayakta gezinmeye başladı.Bense Can'ın haline kahkahalarla gülüyordum.Ben neden gülüyorum?Neden zaman kaybediyorum?Derin ve Eylül kaçtı...

Hazırlandıktan sonra evden çıktık. Nereye gittiklerini bilmiyordum ama az çok tahmin edebiliyordum.

Derin;

Bara geldiğimizde etrafta yoğun bir sigara kokusu vardı. Ayrıca arka taraftaki ne yaptığı belli olmayan çiftler cidden midemi bulandırmıştı.

Eylül ile boş bir masaya geçtik. Eylül de ben de barmenden ağır birşeyler istemiştik. Kadehimi yudumlarken yanımıza bir çocuk geldi. Yok bunların hepsi şaka o gelen Bora olamazdı. Değil mi?

Eylül:" Ben lavaboya gidiyorum. Hemen dönerim."

Dedi ve hızlı adımlarla lavaboya yöneldi.

Hayata Seninle BaşlasamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin