Ailem sanki bu işi kabullenmiş gibiydi ama artık odama gitmem gerekti çünkü yüklemem gereken bir videom vardı.
Hemen sofradan kalkıp odama koştum heyacanım o kadar fazlaydı ki kalbim çıkacaktı yerinden hemen bilgisayarımı açtım videomu bastım yüklenmesini bekledim videom yüklenirken eski videomun 300 izlenmeyi geçtiğini gördüm bu benim için çok mükemmel birseydi ama aradaki bazı kötü yorumlar canımı sıkmıştı napacamı bilmiyordum belki daha iyi bir webcam ve bilgisayar lazımdı bana bunu düşünerek bilgisayar başında uyuyup kalmıştım.Sabah olur
Sabah olmuştu ve okulun son günü idi baya heyacanlıydım. Artık videolarıma ayıracak çok vaktim olacaktı hemen kalktım kahvaltımı yapıp giyinip kendimi okula attım herkes karnelerini konuşurken ben videolarımı düşünüyordum lise sona geçecek olmam benim için bir tık sıkıntı idi ailemin baskısı ve okul baskısı daha da artacaktı karne alma vakti gelmişti herkes takdir teşekkür alırken ben ne alacam diye strese girmiştim ve karnem gelmisti 70 le teşekkür almam ailemin bana kızacağına isaret de olsa sonuçta karnem iyiydi eve giderken video fikiri düşünerek ilerlemiştim.
Eve gelir
Babamın iste olmasına rağmen evde idi bende biraz korkmuştum neden evdeydi hemen merakıma yenik düşüp sormuştum.
Cenk;
-Baba neden evdesin bu saatte işte olman gerekmiyormuydu?Baba;
-Evet oğlum ama senin için izin aldım bugün biraz baba oğul takılırız diye düşündümBabamın bu düşüncesi beni çok mutlu etsede çekmem gereken videolarım vardı ama babama ayıracak vaktim de vardı napmalıydım babama dönüp baba sadece bana yarım saat verirmisin dedim babam onaylayıcı şekilde kafasını salladı hemen bir koşu odama çıktım ve video çekmem gerekiyordu abone sayımın 300 e çıktığı görünce bir anda içimden sevimem gerekirken allahhhhh diyerek fazla bağırmış bulundum annemle babam odaya geldi aileme artık bunu demem gerekti yapacam birsey yoktu baba anne bak diyerek ekranı gösterdim annem bu ne oğlum diyerek baktı bana babam biraz kızsada aferim oğlum diyerek başımı sevdi galiba ailem gerçekten yapmamı izin veriyor gibiydi.
Babam bana dönerekBaba;
-Demek kamera bundan dolayı alındı. DediBende kısık sesle evet baba dedim
Babam gülerek
Baba;
-Bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum oğlum keşke sana o lafları demeseydim dedi.Babamın benimle gurur duyduğunu görmek beni çok mutlu etmişti ama hala şüpheli şekilde yaklaşıyordum bana ders olsun diye mi izin veriyorlardı yoksa gerçekten bana güveniyorlarmıydı.
Biraz ailemle bu konu hakkında hayallerimi anlattıktan sonra beni odada yanlız bıraktılar bende hemen işimin başına koyulmuştum videolarım izleniyor ve abone geliyordu çok güzel bir duygu idi.
O an aklıma bir hedef tahtası gelmişti hemen elime kalem kağıt alıp hedeflerimi yazıyordum.Biraz çok düşündükten sonra kağıta yazacak birsey bulamamıştım sadece tek yazdığım ünlü bir youtuber olmaktı.
Hedeflerimi koyamamak üzsede vazgecmek bana yakışmazdı ve tam o sırada ekrana bir bildirim geldi bir yorum yorumda şunlar yazıyorduYorum;
-Kardeşim merhaba bende sen gibi YouTuberım ve seninle gurur duyuyorum videoların çok güzel birgün seninle tanışmak isterim
Bu yorum beni mutlu etsede biraz korkutmuştu çünkü bu bir tuzak olabilirdi başıma birseyler gelebilirdi yada bana öle geliyordu yorumuna karşılık verdikten sonra ekranı kapatmak zorunda kaldım çünkü babama söz vermiştim hemen giyinip babamın yanına indim babam nereye gidelim diye sorduğunda benim aklımda biryer yoktu babam ozman gülerek köye diyince bir tık moralim bozulmuştu babam bana dönerek tamam tamam şaka dedi. Derin bi oh çektim ne zaman köye gitsek gelemiyorduk bu beni mahvediyordu sonuçta yaz tatiline girmiştim ve ufakta olsa hayran kitlem vardı onları nasıl bırakırdım.SİZCE CENK YAZ TATİLİ BOYUNCA ÜNLÜ OLACAKMI?
BABASI CENK'İ NEREYE GÖTÜRECEK?
YOKSA HEPSİ BİR DERS Mİ?
YENİ BÖLÜM YARIN SİZLERLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FENOMENLİĞE YOLCULUK
Genç KurguCenk hayali olan YouTuberlık için tüm baskılara rağmen bir mücadele veriyor bu hikayemiz de vazgememenin amacını anlatacağım