4 | yon

233 21 21
                                    

Daza szobáját ellepte a meleg, fülledt levegő. Éreztem, hogy a teste folyamatos remegés alatt állt, a bőre izzadt és hangját próbálta visszafojtani, hogy ne törjön fel belőle erősen. Hajamat markolta nagy kezével, csípőjét pedig egyenletes ritmusban lökte előre. Éreztem, hogy kicsit kikönnyezek az érzés miatt, azonban azt is, hogy hamarosan el fog élvezni.

  - Bassza meg! - szisszentett fel hirtelen és a csípőjét erősen a számnak nyomta.

Éreztem, ahogy meleg váladéka a torkomba folyik és emiatt lefolyt egy könnycsepp is a szememből. Dazai még csak fel sem ébredt a bódulatból, kihúzta magát a számból, majd hátralökött az ágyon. Fölém mászott, szétnyitotta a lábaimat egy terpeszbe, majd magához nyúlt és simogatni kezdett férfiasságával. Erősen felsóhajtottam az ingerlés miatt és közben lenyeltem azt, amit a számba engedett. Az egész testem remegett az izgalomtól, a bőröm pedig perzselt. Dazai combjára tettem a kezemet és megszorítottam. Ő lenézett az arcomra semleges tekintettel, végül pedig elmosolyodott. Férfiassága hegyét kicsit belém vezette, ott tartotta, aztán kihúzta magát. Szándékosan húzta az agyamat, ugyanis tudta jól, hogyha ezt csinálja, akkor meg fogok őrölni.

  - Csináld már, kérlek - suttogtam kábult hangon.

Ő mégegyszer megismételte az előző mozdulatát, majd egy hirtelen mozdulattal vágta magát belém teljesen. Az ajkamat összeszorítottam és a takaróba martam. Dazai rám feküdt teljes testtel és éreztem meleg leheletét az arcomnál.

  - Könyörgöm, ne mozogj - nyögtem ki olyan gyorsan, ahogy csak tudtam.

Dazai nem hallgatott a kérésemre és megmozdította a csípőjét.

  - Fáj! Dazai! - szóltam rá elcsukló hangon.

A barna hajú fiú azonnal megállt és amilyen lassan csak tudta, kihúzta magát belőlem. Kezét nőiességemhez vezette és simogatni kezdett.

  - Hol fáj? - kérdezte mély hangon és közben a fülemhez hajolt.

  - Túl nagy vagy és hirtelen hatoltál belém - magyaráztam meg suttogó hangon.

Dazai az arcomat kezdte el fürkészni az alulvilágított szobában és jelenleg semmilyen érzelmet nem tudtam leolvasni az arcáról. Szemeibe néztem és próbáltam leolvasni az arcáról, hogy mire is gondol pontosan jelenleg. Közel fél percen keresztül néztem az arcát, amikor végre megenyhült. Lehajolt hozzám, arcomat kezdte el belepni puszikkal, végül ajkamat csókolta. Közben simogatott tovább az ujjaival, míg végül egyet belém nem vezetett. Lassú tempóban kezdte el mozgatni és közben olyan tempóban is csókolt, ami nekem is megfelelő volt.

  - Most jó? - suttogta ajkaink közé, mire aprót bólintottam - Sajnálom - célzott az előbbire és ismét megcsókolt.

Hosszú percek teltek el és Dazai egészen addig kényeztetett, míg kétszer egymás után el nem mentem. Küzdöttem a leveőért és mindenáron el akartam venni azt Dazaitól. Ő puszikkal lepte el a nyakamat és közben éreztem, ahogy mosolyog. Ez engem is mosolygásra késztetett és már sokkalta jobban éreztem magamat, miután újra bennem volt. Egyik kezével lenyomta a csípőmet a matracba, míg másikkal az egyik kezemet fogta összekulcsolta. A kezemet szintén a matracba nyomta és közben erőseket és mélyeket lökött a csípőjével. Nyakamra hajolva okozott szívásnyomokat, (úgy, hogy még az előzőek se gyógyultak be teljesen). Amikor éppen nem azzal volt elfoglalva, hogy pusziakt, csókokat és szívásnyomokat hagyjon rajtam, a fülemhez hajolva, mocskosabbnál mocskosabb dolgokat suttogott a fülembe. Tudta jól nagyon, hogy hatással van rám, ahogyan mély hangon ilyesfajta dolgokat suttogott a fülembe. Élvezte, hogy megremegek a teste alatt, ahogyan hangokat adok ki, a nevén szólítom és párszor könyörgök is neki. Dazaira nem volt jellemző a vanília jellemű szex, de ennek ellenére, amikor szóltam neki, akkor sokkalta finomabb volt.

Stressed Out  |Dazai Fanfiction - Befejezett|Where stories live. Discover now