Y/n derin bir nefes aldı ve arkası dönük olan Jean'ın omzuna dokundu. "Ah, selam!"
"Selam Jean, sana bir teklifim var!" Jean heyecanla ona baktı. "Okul çıkışı büyük ihtimalle kursa kalmayacağım, acaba birlikte senin gittiğin resim atölyesine mi gitsek?"
Şirin şirin Jean'a bakarken çocuk o u başıyla onayladı. "Çok güzel olur, bizimkilerde gelir hem-"
"HAYIR- yani demek istediğim resim çizmeyi çok severim ama pek yetenekli değilim açıkçası. Bu yüzden yardımını isteyecektim."
Y/n ve onun ünlü yardımları..
"He oluuur."
Y/n mutlu mutlu koşarak bahçeye çıktı ve bankta soru çözen Armin'i gördü. "ARMİN!"
Çocuk ona dönerken gülümsedi ve el salladı. Y/n koşarak bahçe merdivenlerini inmeye başladı. Heyecanla koşarken açıldığını bile fark etmediği ayakkabı bağcığına bastı.
Y/n tam yere düşmek üzereydi ki Armin hızlı refleksleriyle koşarak kızın belini kavradı sıkıca. Yüzleri birbirine o kadar yakındı ki Aralığın ortasında olmalarına rağmen sıcak basmıştı.
İkili kesik ve hızlı nefesler alırken Armin yutkundu. Gözleri kızın hafif pembeleşmiş dudaklarına kayarken Y/n de ondan çok farklı değildi.
Gözleri kapanırken birbirlerine yaklaşmaya-
yo böyle olmadı
Evet, Armin Y/n'yi belinden tutmuştu ancak dengelerini kaybetmişler ve beraber yeri boylamışlardı. Gelcekten gelen biri söylese inanmayacakları bir şey de olmuştu aynı zamanda..
Öpüşüyorlardı.
eyva beya
Bir süre aynı şekilde hareketsizce bekledikten sonra Armin kendine gelerek Y/n'den uzaklaşmıştı. "Özür dilerim-"
Y/n kıpkırmızı olarak çocuğa bakmış ve hızla ayağa kalkıp okula kaçmıştı. Herkes onlara bakıyor gibi gelmişti ancak kimse fark etmemişti bile.
"SIÇTIM BEN SIÇTIM!" Y/n utançla kendisini tokatlarken telefonuna gelen bildirimle duraksadı.
Okul grubuna okulun tanıtım videosu atmışlardı ve maalesef ikisinin düşüşünden öpüşmelerine kadar her şey net bir biçimde görünüyordu.
Daha da korkuncu okuldaki tüm öğrenciler bu gruptaydı..
"hıağ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴏʀᴇ ʙᴇᴀᴛɪғᴜʟ ᴛʜᴀɴ ʏᴏᴜ¨*:·ᴀʀᴍɪɴ ᴀʀʟᴇʀᴛ
Fanfiction⎋ "Biliyor musun, bence bu saçma ve gereksiz sözlerimi hiç duymamış gibi yapmalısın çünkü ben sana hiçbir şey söylemedim. Aynen biz hiçbir şey konuşmadık!" Armin Arlert'in en yakın arkadaşından hoşlanan Y/n, ondan yardım ister. [romcom]