Bölüm7

61 8 0
                                    

"hıağ"

Y/n ağlayacak gibi olurken koridordan gelen adı seslerine odaklandı. "Y/N!!" 

Reiner merdivenlerin önünde soluk soluğa bir şekilde arkadaşına bakıyordu. "YANLIŞLIKLA OLDU BAK VALLA" 

"Ne yanlışlıkla -of- oldu" Reiner oksijen yetersizliğinden ölecekti. "Sen neden koştun o zaman?" 

"HISTORIA BANA BULUŞMA TEKLİF ETTİ!!!! SEN NEYİ KAST ETTİN?" Y/n yutkundu, asıl şimdi hapı yutmuştu. "Şey.."

Telefonundan videoyu açtı ve Reiner'a çevirdi. Başta hiçbir şey yoktu ta ki videonun o kısmı gelene dek..

"SEN ŞAKA YAPİON BANA ŞAKA?" ağzı açık bir biçimde en yakın dostuna bakarken kızancağız ağlamak üzereydi. "Sakar arkadaşım benim.. Geçti tamam geçti." 

Reiner, Y/n'ye sarılırken derin bir iç çekti. "Olsun sıkıntı değil Jean'a açıklarsın hata olduğunu." 

"Y/N AĞZINA SIÇIM SENİN KIZIM!" Eren bir anda koridorda belirip telefonu kıza doğrulttu. "JEAN'A NE OLDU? ARMİN NE ALAKA??" 

"AYAĞIM TAKILDI ARMİN TUTMAYA ÇALIŞIRKEN DÜŞTÜK BENİ SUÇLAMA!" 

"KIZI SUÇLAMA!" Reiner da ona katılarak Eren'e kızmıştı.

Bff dayanismasii

"Bence bana teşekkür etmelisin? Videoyu gruptan kaldırttım." 

Y/n inanamayarak gruba baktı. Gerçekten de herkesten silinmişti. Eren'e döndü merakla. "Nasıl yaptığımı soracaksan, videoyu Folch paylaşmış rica ettim. Sildi." 

Folch gaydi. Eren'den çok hoşlanıyordu. Bunu okulda bilmeyen yoktu.. Dört kez red yemiş olsa da Reiner ile asla yarışamazdı, o on dört kez red yemişti.

Ama yine de pes etmemişti aslında çok da enayiydi. Şimdi ise bulusacakları için mutluydu. 

salak

"Y/n, bak az önce Armin'i gördüm. Üzgündü, hemde çok.. Konuşup halledin böyle saçma salak bir şey yüzünden aranıza mesafe girmesin." 

"Doğru dedin." Y/n ilk kez Eren'e hak verdi ve onu onaylayarak merdivenlere yöneldi. "Sağ olun çocuklar." 

İkisi kızın arkasından destek verirken bilmedikleri bir şey vardı. Y/n intihar etmeye gidiyordu..

- - - 

"Kızan nasıl özür dileyeceğim, rezil ettim ya." Armin kendi kendine yanarken içinden duraksadı. "Ya benim yüzümden Jean ile araları bozulursa?? BUNUN VEBALİYLE YASAYAMAM HAYIR!" panikle ayağa kalktı. "BENİM BU İŞİ ÇÖZMEM GEREK- LAN!" 

Dikkati tamamen camdan aşağıya bakan Y/n'ye kesilince aklına gelen korkunç şeyle camın bulunduğu yere koşmaya başladı. Boş sınıftan içeriya daldığında ise Y/n hala camdan aşağıya eğilerek bakıyordu. "NABIYON AMK?!" 

Bir süper kahraman edasıyla koşarak kızı karnından sararak geriye doğru çekti. Y/n camdan uzaklaşırken Armin süper düper müper refleksleriyle onu bıraktı ve bu kez tek başına yere yapıştı sümük gibi..

"Ay Armin nabiyon." Y/n elini Armin'e uzattı. "NİYE İNTİHAR EDİYON? ÖPÜŞTÜK DİYE Mİ- YANİ YANLIŞLIKLA??" 

"Yo, karşıdaki ağaca kedi çıkmış onu indirmeye çalışıyordum. Gerçi sen beni çekerken hayvan korkudan aşağıya atladı. Ben değil ama galiba o intihar etti.." 

"Deli kız." kendi kendine fısıldarken Y/n'ye döndü yavaşça. Neyse, şey dicektim. Özür dilerim seni daha dikkatli tutamadım.." 

"Sıkıntı değil bende biraz ağırım seni aşağıya çektim." 

"Ee o zaman aramız iyi mi?" Armin utançla kıza baktı. "Hiç kötü olmadı ki.." 

İkisi böylesine saçma sapan anlar yaşadıkları için hem utanıp hem de gülerken boş sınıfın boş sıralarından birine oturdular yan yana. "Akşama Jean ile beraber resim stüdyosuna gideceğiz. Senin sayende her şey, teşekkür ederim." 

"Umarım güzel şeylere adım atarsınız beraber, ikinizin de mutlu olmasını istiyorum." 

ikisi de çok enayiydi


ᴍᴏʀᴇ ʙᴇᴀᴛɪғᴜʟ ᴛʜᴀɴ ʏᴏᴜ¨*:·ᴀʀᴍɪɴ ᴀʀʟᴇʀᴛHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin