Gözlerime açmama neden olan bir alarm sesi evet bugün pazartesiy'di pazartesileri kim severdi'ki hemen yatağımdan kalktım ve alarmımı kapatıp banyoya gittim işimi hallettik'ten sonra okul formamı giyip odamdan çıktım kahvaltı yapmadım çünkü zamanım yoktu hemen çıkmam lazım dı zaten dolapta'da bir şey olduğunu zannetmiyorum
hemen evden çıktım bir süre sonra okula gelmiştim. bugün ilk ders matematik'ti ve evet matemetik ile hiç aram yok'tu onun için İrem ile yazışıyorduk İrem bu okuldaki en yakın arkadaşim'dı uzun sarı saçları ve mavi gözleri ile çok güzel bir kızdı
hocanın yazdıklarını defterime not ederken kapı tıklandı ve içeri müdür yardımcısı Eslem hanım girdi yarın öğleden sonra kampa gidilecekmiş ben gidicektim en azından bir gün rahat uyurum.
evet annem ile babam geceleri kavga eder ve beni uyutmazlar'dı zaten annemin eve geldiği yoktu babam ise akşamları eve gelirdi bir kaç dakika sonra zill çaldı eve annem ve babamdan önce gelmem lazım dı
çünkü kavga ederlerken zarar gören hep ben olurdum daha dün babam beni bodrum katına kilitlemişti orası çok soğuk ve karanlıktı şans eseri bir fener bulup arka kapıdan çıkmıştım ve doğruca odama gitmiştim odama gitmek çokta kolay olmamıştı ağaca tırmanmak zorunda kalmıştım pencerenin hemen yanında erik ağacı vardı otobüs ile eve gitsem daha hızlı giderdim. ama para biriktirmem lazımdı.
18'girdiğim anda kaçıcaktım bu evden 18 olmama fazla yoktu bende hemen koşmaya başladım eve geldiğimde annem ve babam daha eve gelmemişti yetişmiştim hemen odama gittim ve yarın'ki kamp için çantamı hazırladım. zaten çantam fazla ağır olmamıştı yarım saat gibi bir süre geçtikten sonra dış kapının çok sert bir şekilde açıldığını duydum evet annem ve babam yine kavga ediyorlardı kavgaları uzun sürecek gibiydi bende yatağıma girip uyumayı denedim ama annem o kadar çok bağırıyordu ki uyuyamıyordum.
Kulağıma kulaklığımı takıp uyumaya çalıştım evet işe yaramıştı artık bagırış sesleri gelmiyordu.
Uyandığımda alarm'dan 3 dakika önce uyandığımı fark ettim ve hemen alarm çalmadan alrmı kapatım eğer babam uyanırsa beni hayata göndermezdi onun için hemen beyaz okul gömleğimi ve siyah okul eteğimi giydim saçlarımı toplayacaktım ama tokamı bulamadığım için açık bıraktım.
Okula giderken simitciden simit almıştım o beni doyurmaya yeterdi.
2 servis olucağı için ben 1. servise binecektim çünkü oraya daha erken gidersem gezmeye şansım olurdu okula geldiğimde 1.servisi kaçırdığımı öğrendim şu an İrem ile kantinde oturmuş sohbet ediyorduk yarım saat sonra servis gelmişti ve bende servise binmiştim.
en arka koltukta oturmuş iremi bekliyordum onun için yanımdaki koltuğa çanta koymuştum bir ses duydum bu berfinin sesiydi "şişt yetim kalk oradan orası bizim yerimiz" "nerden sizin yeriniz oluyor Berfin babanın servisimi? "hayır babamın servisi değil ama benim canım oraya oturmak istedi".
"Kalk yetim uğraştırma bizi" "biliyormusun Berfin benimde canım buraya oturmak istedi".
Berfin bana sinirli sinirli bakıyordu "hadi canım ikile bak orada koltuk var" Berfin önündeki koltuğa oturdu ve susun diye bağırdı her kez susmuştu İrem de geldiğine göre gidebilirdik kamp alanına geldiğimizde İrem işim var diye yanımdan ayrılmıştı.
Evet benimde bu durum işime gelmişti kamp alanını gezmeye başladım.
Burada çok güzel rengarenk çiçekler vardı çok güzelerdi uzun zaman'dır burada kaldığım düşüncesiyle arkamı döndüm Berfin İlayda ve Melisa bana bakıyordu "bak sen şu işe bizim küçük evlatlıkta buradaymış" "ne istiyorsunuz" İlayda ve Melisa üstüme atladı ve beni sol dizimin üzerine çökertiler.
Dizim acıyordu "serviste yaptıklarının cezasını çekiceksin küçük evlatlık" evet ben evlatlıktım annem ve babam beni 10 yaşımday'ken yetimhaneden almışlar'dı ama benim evlatlık olduğumu sadece İrem biliyor'du.
1 yıl önce biri dedikodu sayfasına evlatlık olduğumu yazmış'tı. zaten haber bir hafta sonra biri tarafın'dan silinmiş'ti Berfin cebinden bir makas çıkardı ve önüme eğildi saçımı'mı keseceksin? evet o güzel saçların gidicek ben saçlarımı çok severdim. bir erkek sesi duydum kızı bırakın diye bağırmıştı bu kimdi her şey o kadar hızlı gelişmiştiki'ki yere kalçamın üzerine düşmüştüm. sesin sahibi bana yaklaştı sakarmısın yoksa dengesizmi? ha anlamadım? diyorumki sakarmısın yoksa dengesizmi ikiside değil sol dizime baktığımda kanadığını gördüm
Sesin sahibi cebinden bir yara bandı çıkardı ve dizime yapıştırdı öylece çocuğu izliyordum sesin sahibi bir anda ayağa kalktı 1.88 boylarında biriydi senin adın ne? Bence bilmene gerek yok bence var niye söylemiyorsun? ismini sanki devlet sırı
Söyliyeceğim ama bir daha ki görüşmemizde.
Ne ben seninle neden bir daha görüşecekmişim? belimi olur belki özlersin beni ben seni niye özleyeyim ya ben sana ne diye hitap edicem merak etme bulurum ben seni dedi ve uzaklaştı neymiş belimi olurmuş neymiş beni bururmuş sanki süper kahraman
Söylene söylene kampın yolunu bulmuştum herkez bana bakıyordu .
Fark etmiştimki biri Berfin ile videomuzu çekmişti bunu kimin yaptığını bulmalıydım hemde hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kadar Nefret
Teen FictionNefret ile dolmuş taşmış bir erkek ve masum bir kız tekrardan tanışır ve bu hikayede gerçekler uzun bir süre saklanır fakat gerçekler gün yüzüne çıkmaya çoktan başlamıştır