Sabah olmuştu annem beni bodrumdan çıkarmıştı. kendimi halsiz ve bitkin hissediyor'dum onun için bu gün okula gitmemiştim. tüm gün odam'da durmuştum akşam olmuştu odamın penceresinde bir tık sesi duydum ve bir tık sesi daha
Camdan aşağı baktığımda ateş cama taş atıyordu 'ne oldu ateş?" "neden bu gün okula gelmedin?"
Hastaydım onun için gelmedim. ateş kaşlarını çattı "yanağına ne oldu böyle kim yaptı?" saçlarımı hemen yanağımın üzerine getirdim annem beni sabah bodrum katın'dan çıkarırken bana tokat atmış ve iğrenç bir insan olduğum'dan bahsetmişti.
Ateş elini yumruk yaptı "sana bunu kim yaptı dedim? Alya" "kimse bir şey yapmadı ateş düştüm" "nasıl düştün düşerken yerden tokat mı yedin?'
"Öf ateş neden geldin?" 'seni merak ettim" "tamam o zaman merakın gittimi?" kafasını saladı "o zaman gidebilirsin. hadi ateş görüşürüz biri" görücek diye telaşa kapılmış'tım.
Ateş gitmişti evimi nerden biliyor'du. acaba İrem mi söylemişti? bu düşünceleri geride bıraktım ve yatağıma girdim.
uyumayı denedim artık müzik dinleyerek uyumaya o kadar çok alışmıştımki uyuyamıyordum. babam kulaklığımı kırmıştı eğer şarkı açarsam babam odama gelir ve bana çok kızar'dı. zaten benim odamdan annem ve babamın odasına ses gidiyordu.
Onun için geceleri neredeyse parmak ucumda yürüyordum.
Her hafta salı günü sosyel hizmetler bakanlığından bir abla beni kontrole geliyordu. çünkü babam ben 15 yaşım'da iken beni bir adamın yanına hizmetçi olarak satmıştı o adam'da beni her gün dövüyor'du.
Artık komşular benim bağırma seslerime dayanamamış olmalılardıki eve polis gelmişti. ve beni hastaneye götürmüşlerdi 3 gün boyunca müşade altın'da tutulmuş ondan sonra evime bırakılmıştım.
Hiç bir şey değişmemişti beni günlerce aç bırakmışlar'dı.
Çok iyi hatırlıyorum bir gün açlığa dayanamamıştım ve fırından simit çalmıştım. yakalanmıştım beni bir ara sokakta kıstırmışlar'dı sokaklar tehlikeliydi kaçmıştım.
Sokağın önünden bir çocuk geçiyor'du benden "1"yada"2"yaş büyüktü ve adamları oylayıp kaçmama yardımcı olmuştu.
O çocuk adamlara ne demişti hiç öğrenememiştim adres sormuştu herhal'de adamların kas katı kesildiğini hatırlıyordum ben'de fırsatan ziya'de kaça bilmiştim.
Sabah olmuştu okula gitmek için hazırlanmış ve okula gitmiştim. öğleden önceki derslere girmiştim yemek yemem lazım'dı yemekhaneye inip yemeğimi aldım ve boş bir masaya oturdum.
yemeğimi yerken aniden önümdeki sandalye çekildi ve biri otur'du ah tanıdık bir koku bu ateş"ti "ne oldu neden masama oturdun?" "Masan? yalnız bunlar okulun Alya"
"Tamam o zaman neden karşıma oturdun?" "Seninle vakit geçireceğim" "ne!" "Ne var seninle vakit geçiremezmiyim" küstah ağzımdan bu kelime çıkmıştı "benmiyim küstah?" "evet sensin sizsiniz siz erkekler hep böylesiniz" yemek tepsimi aldım ve ayağı kalktım "ben senin oynayacağın tür kızlardan değilim."
"Tamam tamam gel şaka yaptım" "ha ha çok komik ben neden gülmedim acaba"
"Alya okuldan sonra otoparka gel seni eve ben bırakayım" dedi ve ayağı kalktı benim ne işim vardı onun yanında ya? İrem koşarak yanıma geldi "Alya kimdi o" ne bileyim ben" "ay Alya baya'da yakışıklı he"
"Öf İrem öf hadi ders başlayacak"
Derslere girmiş otoparka doğru yürüyordum ateş siyah bir spor arabaya yaslanmış telefonu ile ilgileniyor'du aniden kafasını kaldır'dı ve benimle göz göze geldiTelefonunu kapatı ve cebine koydu "gelmişsin" "geldim" "hadi atla seni evine bırakayım"
"Hadi ama ateş ben eve kendim de gidebilirim" "olsun ben seni bırakmak istiyorum" kafamı saladım arabaya binmiş ve yola çıkmıştık evim okula çok uzak sayılmaz'dı araba ile 25 dakika'da evdeydim tanıdık sokaklara girdiğimiz'de evimin olduğu tarafı ateş'e gösterdim.
Ateş beni evimin önüne bıraktı "bıraktığın için teşekkür ederim" "rica ederim" "Oo ateş Karay ne kadar'da kibarsınız." "ne demek"
"Hey sen benim soy adımı nerden biliyorsun?" "arabanın üzerinde yazıyor" bir kaç saniye düşün'dü neyi düşünmüştü "ha evet şey ben gideyim artık" "tamam görüşürüz" araba'dan inip evin zilini çaldım kapı sert bir şekilde açıl'dı geç içeri diye emretti bunu diyen annem"di.
Akşam eve misafirler gelicek hazırlık yapacaksın. ama ben bir şey yapmayı bilmiyorum ki aslın'da biliyor'dum.
Öf internetten felan bakarsın işte hadi ben çıkıyorum. "anne nereye gidiyorsun?" "Sanane artık bize hesap'mı sormaya başladın?" "Yo hayır tabiki de özür dilerim" "hadi işinin başına" annem gitmişti ve ben kek ve çay hazırlamaya başlamıştım 1saat'in sonun'da her şey hazır'dı.
Annem'de gelmişti odama çıkıyordum'ki annem bana seslendi. "hey nereye gidiyorsun" "odama çıkıyordum" "izin aldınmı?" "sadece odama çıkıp biraz dinlenecektim" "hayır evde durma çık git giderken hapınıda iç."
cebimde duran hapı alıp ağzıma attım "ama anne saat çok geç oldu" "beni ilgilendirmez çık git" "tamam anne gidiyorum" montunu aldım ve dışarı çıktım harika evden de kovulmuştum.
Ne yapacaktım şimdi ben aklıma sahil kenarı geldi sahil kenarına oturup denizi izlemye başladım.
Biraz zaman geçmişti omzumda bir el hissettim ayağı kalkıp arkamı döndüm karşım'da 30 40 yaşların'da bir adam duruyor'du ve bana pis pis gülüyordu leş gibi kokuyor'du ve sarhoştu.
"Hey burası senin gibi güzel kızlar için hiç tekin yerler değil" "ilk önce benimle doğru üslubta konuş ve acaba neden buralar bir kız için güvenli değil bana onu söyle."
Adam bir anda gülmeyi kesti ve cebinden bir bıçak çıkar'dı bana bir şey yapmaz'dı dimi. ağzımdan çıkan küçük tiz bir çığlığa engel olamadım. koşmaya başladım adam arkam'dan geliyor'du aniden bir bedene çarptım.
tam düşeceken belimden tutulup düşmem engellendi. bu ateşti ilk defa ateşi gördüğüme sevinmiştim. "Alya ne oldu? betin benzin attmış" ona adamı gösterdim "sana bir şey mi yaptı" kafamı sağa sola saladım "bıçak çıkardı" adam beni gördü.
"hah buradasın seni kaybettim sandım" ateş ani bir hareket ile adamın elinden bıçağı aldı ve ona yumruk attı. "bir daha sokakta gördüğün birinin peşinden gitmessin umarım." adam kafasını salla'dı ve hızla uzaklaştı.
"Alya bu saate ne işin var? buralar hiç güvenli yerler değil" "annem evden kovdu arkadaşları gelicekmiş" "anladım ama bu böyle olmaz benimle geliyorsun" "ne!" "yarın okula benim evimden gideriz." ben şimdi ateşin evine mi gidecektim.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kadar Nefret
JugendliteraturNefret ile dolmuş taşmış bir erkek ve masum bir kız tekrardan tanışır ve bu hikayede gerçekler uzun bir süre saklanır fakat gerçekler gün yüzüne çıkmaya çoktan başlamıştır