Bence sizi fazlasıyla beklettim hehe-
Bana küfür sonra edersiniz-Şimdi hemen bölümü okuyun bence
Fazlasıyla uzun yazdım ve beğeniceğinize emin olduğum çok güzel kısımlar ekledim-✨ İyi okumalar !! ✨
-
MK'in gidişine bile bakmadım hâlâ aklım wukong'daydı . Gerçekten tam bir saçmalıktı .
Wukong'u hâlâ unutamamıştım . Bir yandanda Kalp ağrısı hafifden varlığını hissettiriyordu .
. . .
Sadece yüzüne bile bakmak büyük bir utançdı -~ + " Macaque ? Gene neden surat asıyorsun ? . "
Yavaş yavaş yanıma geldi ama ben ona yüzümü dönmedim .
. . .- " hiç sadece . . . Yine birine zarar verdim . Herşey benim saçmalıklarım yüzünden . . . Yani şey -
S - sevdiğim biri zarar gördü . . . "~ + " Hmmm hiiiç gönlünü almayı denedin mi ? "
- " O benim gönlümü almaya çalışmadı bile . . . Bende intikam almaya çalıştım ama anlaşılan o ki onu hâlâ
S - seviyormuşum . "Söylerken neden çekiniyorum ki ?!
O anlamda sevmediğimi biliyorum -
Sanırım emin değilim -
Kendi düşüncelerimden bile emin değilsem tabi saçmalarım . . .~ + " İşte tam şuan da gönlünü almaya başlayabilirsin ! .
Emin ol ben olsam seni affederdim . Gerçekten çok şey yaşayıp fazla etkilenmiş olmalısın .
Emin ol yaptığından bu sefer pişmanlık duymayacaksın ! "Ellerimi tutmaya çalıştı ama yapamadı . . .
Bir an halisülasyon olduğunun farkına varmasından korktum . O sırada küçük beni'in sesi duyuldu .~ - " Wukong ! Meyveleri topladıım gel hadii ! ",
~ + " Oh bu benim macaque ! Bana sesleniyor sanırım .
ki konuşmalarımızı kesin duymuştur o hehe .
O varya o hehe he neyse ne demem o ki kendin ol . "~ - " Wukoong ! "
~ + " Geldim geldim he he . Görüşürüz ! "
Ona doğru döndüm . sonunda anlamış bir şekilde baktım masum yüzüne . o ise Arkasını dönüp gitmeden önce son kez gülümsedi ve küçük ben'in yanına gitti .
iç çektim ve ayağa kalktım sonra elimi enseme koydum . . .
Wukong'un gerçekten bu şekilde uyumasına izin mi vermeliyim ?
Şeey yani -
Günlük giymeklik şeyler dışında bişi mi giydirsem -
Ne diyorum ben ?!
Beni ne ilgilendi -
OOFF-
Tekrar iç çektim ve gölge portalından eşofman takımı aldım . . .
Gölge klonlarla biraz ötede wukong'u ayakta tutturdum .
Acele etmeyen adımlarla yanına yaklaştım . hoodie'sinin alt kısmını tutup yavaşça üste doğru çekip çıkardım üstünden .
Gözlerimi Wukong'dan ayırmadan .
Hoodie'yi yatağın üstüne attım .Sağ elimde olan elbiseleri gölge kılonun eline verdim .
Yüzüne baktığım halde istemsizce gözüm göğsüne gidiyordu -
. . . Çok . . . Büyü -
EHEM NE DİYORUM BEN ?!?!
Yüzüm kızarmaya başlamıştı ve buna sinir olmuştum .
Hemen gözümü kaçırdım -
Meğer elimde göğsünün üstündeymiş -
Farkına varınca hemen elimide çektim -Elimle ağzımı kapattım . Yüzüm yanıyordu resmen .
Gözlerimi kapattım ve elimi ağzımdan çektim . derin nefes aldım ve verdim .Gözlerimi açtım yatağa doğru yaklaştıktan sonra eşofman takımının üstlüğünü kollarından geçirdim ve üstüne giydirdim . Aşağdan yukarıya doğru düğmelerini takmaya çalıştım Ama maalesef Takarken tekrar utanıp geri çekildim ve yüzümü kapattım .
Bu birkaç sefer oldu tabii bi şekilde başardım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• KARALANMIŞ ANILAR •
FantasyBaşını omzuma yasladı . Gün batımını parıldayan gözlerle seyrederken bir yandanda düşüncelerini benimle paylaşıyordu . + " Gün batımı güzel değil mi sence de ? " - " haklısın çok güzel ." + " birazdan güneş saklanacak ve ay belirecek diğer tüm gez...