| GEÇMİŞİN SİLÜETLERİ |

164 19 70
                                    

~☀Hepinize iyi okumalar 🌙 ~

• • •

wukong'a baktım . . .ve adımı seslenişi tekrar kulaklarımda yankılanmaya başladı . . .

~ + " Macaque ! Bu taraftan ! . Hey ! gel hadii ! haha ha ! "
Kafamı sese doğru çevirdim . Küçük Wukong'un silüeti mağranın girişinden bana seslenip içeri doğru ilerledi ve ardından küçük bende peşinden ilerledi . . .

~ - " Wukong ! Bekle !! . Tamam tamam yavaşla geldim haha ha . "

. . . Gerçekten ne zaman şu halisülasyonlar bitticek ?
Gözlerimi kapatıp Kafamı iki yana salladım ve içeriye doğru yürüdüm MK'de benden şüpelendiği için arkamdan geldi ama çok geçmeden önüme geçti ve
bana yolu gösterdi .
içerisi pekde toplu sayılmazdı hatta doğru düzgün yatacak yeri bile yoktu . . .
bu böyle biryerde bunca zaman nasıl yaşadı ?

MK'de anlamamış olsa ki bana döndü ve omuz silkti .
İç çektikden sonra gölge portalı kullanarak kendi yatağımı bulunduğumuz odaya getirdim .
MK şaşırdı ama belli etmemeye çalıştı .
Bense yatağa doğru yaklaştıktan sonra ilerleyip yavaşça wukong'u yatağa koydum ama üstünü örtmedim . hava zaten yeterince sıcaktı çünkü .

MK yatağın başlığının demirine tutup wukong'a bakıyordu . Bende wukong'un yanına , yatağın kenarına oturdum . Bir süre ortalığa sessizlik hakim oldu tabii MK'in telefonu çalana kadar .

* " Ha ? Aa - özür dilerim ehm şey mei arıyor hehe hemen gelirim - "

Birkaç adım öteye gitti ve telefonu açttı -

*
Mei'de tam zamanını bulmuştu aramak için .
Daldırmışım mei aramasaydı bir saat öyle düşüncelere takılıp kalırdım . Birkaç adım uzağa kittim ve telefonu açtım . ilk mei konuştu .

★ " MK Sağ salim dağa vardınız mı ? "

* " Evet mei geldik . Şimdi monkey king yatırdık . . . "

★ " MK iyi misin ? Çok fazla sıkıntı ediyor gibisin . "

* " H - hayır mei . . . Şey belki biraz ama monkey king'e alıştım ve ailenin bir parçası o da - "

★ " Şey evet baban gibi bişi oluyodu hehe "

* " Olmasa bile nedense içimden öyle olduğunu hissediyor gibiyim yani sanırım bu bir evet - "

★ " Neyse bu sohbet çok kasvetli olmaya başladı Bak ne dicem Bay macaque monkey king ile kalsın sen gel . red son'u da alalım -
ben onu ikna ederimm ~
hehe sonra da party party PARTYY - "

* " Meii fazla bağırma ! hem monkey king'i bu durumda bırakamam - "

★ " Şey emin misin bu konuda bay macaque'ın yardıma ihtiyacı olduğunu sanmıyorum . hem Monkey king'i iyi tanıyordu değil mi ? Ayrıcaaa monkey king ölümsüz biliyorsun . "

* "mei gerçekten seninle PARTYY yapmak istiyorum amaa üzgünüm klonumu da gönderemem - "

★ " Pigsyy MK gelemiceğini söylüyorr ! - "

* " TAMAM tamam gelicem -
Bir yolunu bulup - "

★ " tamam bekliyorum Hehe "

* " Tamam görüşürüzz . "

Telefonu kapattım ve iç çektim sonra macaque'ın yanına gittim -

* " Macaque şeyy pigsy siparişler için çabuk gelmem gerektiğini söyledi gitmek zorundayım yani monkey king sana emanet ve kesinlikle içeri kimse girmesin - "

- " heh MK sence böyle bir durumda buna izin verir miyim ? "

Bunu ciddi bir ses tonu ve karamsar bir bakışla söylmişti . Sanırım onca kavgaya rağmen onun için edişeleniyor . . .
Fazla kurcalamamalıyım sanırım diye düşündüm ve emindim ki bu fikrim değişecekti .

* " Tamam o zaman ben gittim ! . "

Arkamı dönmeden önce moral vermeye çalışırcasına bir gülümseme takındım ardından . el salladım ve yola koyuldum . Mağranın çıkışına gelince yavaşça durup arkama göz ucuyla bakttım . Macaque hala monkey king'e bakmaktan kendini alamıyordu . . .
Önüme döndüm başımı eğip iç çektikten sonra gülümsedim ve yolume devam ettim .

Pek duygular konusunda bilgili olmasamda Macaque'ın monkey king'e olan bakışları çok şey anlatıyordu .
Monkey king'de de aynıydı .
Macaque'ın olduğu bir konuyu açınca önce duraksar , gözlerinin ışığı kaçar ve kısacık bir cevapla konuyu değiştirmeye çalışırdı o sırada da gözü uzaklara dalardı hemen sonrada Ellerini sıkard8 taki canı yanıp kendine gelene kadar .
Bi ara çok fazla kanamıştı eli ve benden saklamaya çalışmıştı bense o hâlini görmüştüm .

Her ne olduysa bunu unutmak için elinden geleni yapıyorde bende O zamandan sonra bu konuyu hiç açmadım hatta geçen gün olanlarıda hiç sormadım ama kötü mü yaptım hiç bilmiyorum fakat bundan sonra Aralarını düzeltmek için elimden geleni yapıcaktım . Bu böyle süremezdi ayrıcaaa iki tane babamın olması pekde fena olmazdı sanırım hehe he

Kararlı bir şekilde yoluma devam ettim ...

Evet...sizi biraz meraklandırmak için kısa bir bölüm✨

Ve hasta olduğum için bölüm baya bi gecikigiyor....
Özür dilerim..

Net bir tarih veremeyeceğim sadece sizden sabretmenizi isterim...

Neyse-
Diyecek pek birşeyim yok aslında
Hem bilgilendirmek amaçlı bir bölüm hemde sizi meraklandırmak için hehe✨

~ 🍜 Okuduğunuz için teşekkürler 🐉 ~


~ 🍃 Şimdilik Görüşürüz 🍃 ~






KS ; 648

• KARALANMIŞ ANILAR •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin