Westminster Abbey
15th May 2021Ja Harry, syn księcia i księżnej Walii biorę sobie ciebie Meghan Markle, za żonę i przed ludźmi i bogiem ofiaruję ci miłość, szacunek i wsparcie. Przyrzekam że cię nie opuszczę w zdrowiu i w chorobie. Przyrzekam wspólnie i w zgodzie wychować dzieci, jeśli Bóg pozwoli.
Przyrzekam nie zdradzać, nie kłamać i zawsze stać u twego boku wspierając twoje decyzje i broniąc naszej miłości, którą obdarował nas Pan
Tak mi dopomóż Boże, ojcze Chrystusa którego zesłałeś obdarowując nas swoim błogosławieństwemChciałbym dodać kilka słów od siebie. Przygotowałem je dzień przed ślubem i chciałbym się nimi podzielić
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem Meghan, leżałem w łóżku z telefonem w ręce. Bałem się jednak postanowiłem napisać. To była najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć.
Kiedy przedstawiałem ją rodzinie, bałem się że nie spełni ich oczekiwań. Nawet gdyby ich nie spełniła, była ucieleśnieniem moich najskrytszych marzeń.
Meghan jesteś piękna młodą kobietą, ale przede wszystkim mądrą, kochającą, pełną empatii i miłości, wyrozumiałości i wspierającą miłością mojego życia. Bóg mi świadkiem kiedy piliśmy pierwszą kawę w kawiarni w dresach i okularach przeciwsłonecznych by nikt nas nie poznał pomyślałem " cholera, to będzie moja żona". Okazuje się że miałem rację. Jednak jesteś dla mnie kimś więcej niż żoną.
Jesteś moim słońcem, moim światełkiem w tunelu. Drogowskazem na pustyni, doradcą życiowym.
Moją księgą wiedzy i inspiracją. Żoną, przyjaciółką i powierniczką. Wsparciem nie tylko dla mnie ale też dla całej rodziny której częścią właśnie dziś się stałaś. Dziękuję za wszystkie chwile w smutku, złości, żałobie, radości, euforii i za każdą którą będzie dane nam wspólnie przeżywać
Chciałbym też zwrócić się do rodziców i babci,
Kochani, jestem wdzięczny za waszą pomoc, za waszą karcącą rękę. Gdyby nie wy nie było by mnie tutaj, gdyby nie królowa mógłbym teraz leżeć w piachu, więzieniu lub gdziekolwiek indziej niż tutaj.
Mamo, tato gdyby nie wy nie byłoby mnie na świecie. Nauczyliście mnie iść przez życie i mimo wielu zawirowań, problemów i skandali wywołanych swoim zachowaniem. Jestem wdzięczny za każde upomnienie, skarcenie, za każdy uśmiech, uścisk pochwałę i naganę. Za każdą chwilę spędzoną z wami.
William.. Kate.. dziękuję również wam, za wsparcie i wyrozumiałość. Dziękuję że każdego dnia Wasza miłość inspiruje mnie. Dziękuję że mogę zwrócić się do was z każdym problemem. Jestem zaszczycony mogac nazwać Williama bratem a Kate bratową. Jesteście dla mnie wzorami młodych ludzi, którzy z radością kroczą przez życie.
Dziękuję wszystkim członkom rodziny i każdemu z osobna za to że mogę być z wami i uczyć się od was.
Jak mawiał świętej pamięci Książę Edynburga
" Nie ważne gdzie jesteś, ważne z kim" tymi słowami chciałbym zakończyć, oddając cześć wspaniałemu dziadkowi, któremu nie było dane być tego dnia z nami.
--------------------------------------------------------
Spokojnie, to nie koniec a dopiero początek. Pierwsza część pierwszej serii właśnie się zakończyła. Jak możecie zauważyć Harry zapuścił brodę. Ale to na pewno nie geny po ojcu :D Każda książka w tej serii będzie podzielona na trzy części więc mam nadzieję, że ta historia nie zakończy się tak szybko i będzie trwała tak długo jak panowanie Eli (*)
CZYTASZ
Changes || Prince Harry
ФанфикHarry, syn Karola i Diany, chodzące kłopoty i afery. Po jednym z wielu skandali, królowa Elżbieta postanawia wysłać wnuka na szkolenie wojskowe. Jak potoczy się los nastoletniego księcia wysłanego z dala od domu i rodziny. Czy w końcu wieczne afery...