Crown Monarchy and homecoming

28 1 0
                                    

POV : ELIZABETH II

Przez ten tydzień byliśmy świadkami niezwykłej zmiany Harrego z rozwydrzonego księcia, w mądrego, kulturalnego młodzieńca. Podczas jednej z kolacji ktoś zaproponował by pozwolić wypić mu z nami drinka. Zgodziłam się, mimo że nie był pełnoletni zdecydowanie zasłużył. Lepiej żeby się napił z nami niż z kolegami w klubie.
Harry jednak stanowczo odmówił mówiąc, że do końca szkolenia odstawia używki. Tego nikt się nie spodziewał.
Pił przy każdej okazji, co wywoływało sporo skandali.
Wieczorem pożegnaliśmy Harrego i odprowadziliśmy do wozu, przyjechał po niego jeden z kapitanów i już po chwili zniknęli za zasięgiem wzroku
- cóż, chyba już nikt nie ma wątpliwości że albo podmienili naszego Harrego, albo pierwszą noc wisiał do góry nogami - zażartowałam. Udaliśmy się do pałacu, był luty więc nikt nie chciał stać na tym mrozie.

POV: PRINCE HARRY

Tydzień w domu minął cholernie szybko, wróciłem do jednostki i nadszedł czas na powrót do ciężkiej pracy, ćwiczeń i masy teorii. Chyba już następnego dnia wezwano mnie do gabinetu dowódcy, wszedłem zamykając za sobą drzwi, stanąłem na baczność salutując a Hawkins powiedział patrząc niezwykle miłym jak na niego wzrokiem
- Spocznij Windsor! Dostałem dziś rano list od Królowej, wydała rozporządzenie zgodnie z którym twoje szkolenie zakończy się w kwietniu. Z treści wynika, że królowa życzy sobie by książę zakończył szkolenie po 4 miesiącach. -

Cóż, podobało mi się w wojsku. Nie licząc teorii. Była nudna ale niezbędna. Zostałem odesłany na zajęcia, później był obiad i przerwa. Postanowiłem zadzwonić do mamy, zapytać jak się czuje, co u niej.
- W porządku a ty synku? Na pewno nikt nie robi ci krzywdy? Wysypiasz się? Nie chodzisz głodny? - pytała a w jej głosie wyraźnie słychać było, że się martwi
- Spokojnie mamo, wszystko jest w jak najlepszym porządku, Nikt nie robi mi krzywdy z wszystkimi się dogaduję, karmią mnie bardzo dobrze nie narzekam na głód. A jeżeli chodzi o sen.. ciężko wyspać się mając pobudkę o 5 rano i 10 godzin zajęć w ciągu dnia ale nie jest najgorzej- po tych słowach nieco się uspokoiła. Porozmawialiśmy jeszcze chwilę i kiedy nadeszła pora pożegnaliśmy się a ja udałem się na kolejne zajęcia.

APRIL 2020

Dziś moje szkolenie dobiegało końca. Mieliśmy odprawić skromne pożegnanie.

Później, gdy dotrzemy do Londynu cały oddział miał przystąpić do przysięgi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Później, gdy dotrzemy do Londynu cały oddział miał przystąpić do przysięgi. W tym celu 8 wozów było już gotowych do drogi. Przysięga oczywiście miała odbyć się z honorowym udziałem królowej i reszty rodziny.
Nie stresowałem się, byłem raczej zafascynowany ale jednocześnie nie chciałem opuszczać tych okalanych drutem kolczastym murów. Taki jednak był los o którym decyduje monarcha i musiałem się dostosować. Moją jedyną obawą było to że wrócę do dawnego stylu życia i kolejny raz zawiodę rodzinę.

W drodze do Londynu wielu z nas spało
niektórzy grali w karty a niektórzy powtarzali słowa przysięgi. Ja byłem w tej pierwszej grupie - śpiących.
Obudziłem się dopiero gdy byliśmy na miejscu. W miejscowej jednostce zrobiliśmy imprezę pożegnalną i zaczęliśmy się przygotować. Mieliśmy około dwóch godzin łącznie z próbą generalną.
Wziąłem prysznic ubrałem się i poszedłem na próbę.
Później zaczęła się parada urodzinowa królowej, po honorach nadszedł czas przysięgi.

"Ja żołnierz Brytyjskiej Armii Królewskiej
przysięgam
służyć wiernie Królestwu Wielkiej Brytanii
bronić jej niepodległości i granic.
Stać na straży Konstytucji,
strzec honoru żołnierza brytyjskiego, korony i monarchii
sztandaru wojskowego bronić.
Za sprawę mojej Ojczyzny,
w potrzebie krwi własnej ani życia nie szczędzić.
Tak mi dopomóż Bóg"


Po tych słowach każdy z nas stał się żołnierzem a tłumy zaczęły wiwatować. Widziałem uśmiechy całej rodziny, widziałem że mama była dumna. Po ceremonii udałem się z nimi do domu. Do Kensington, razem z Williamem, Kate i mamą.

------------------------------
Tak więc Harry powrócił z wojska. Okaże się czy to były tylko puste słowa rzucane na wiatr czy jednak imprezowicz którego drugie imię to skandal, czegoś się nauczył

Changes || Prince Harry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz