💚0.4 - İlk Mesaj 💜

218 26 10
                                    

Çilek dre

~~

Beklettiysem özür dilerim

Neyse dewam

~~~

Dream vakit kaybetmeden odasına doğru gitti. Evet. Adal'a mesaj atıcaktı. Discord'unu açtı. Nedense kalbi biraz fazla hızlı atıyordu. Galiba heyecanlanıyordu. Peki neden?

*Dream'in gözünden*

D'Neden heyecanlanıyordum? Neden o aklıma gelince kalp atışlarım hızlanıyor? Yoksa... Hayır hayır. Bi erkekten hoşlanamam. Düzüm ben ( Aynen cnm düzsündür). Kendimi daha fazla kaybetmeden şu mesajı yazmalıyım. En fazla ne kaybederdim ki ( Bakireli- öhhm ööhm her neyse🙂 )'

~~

D:Hey
Do u remember me?(Beni hatırladın mı?)
uh
How r u? (Nasılsın?)

~~

D'Sanırım fazla hızlı bi başlangıç yaptım. Zaten onun bana yazıp yazmayacağı da belli değildi. Boşver. Mutfağa gideyim kendime kahve yapayım. En azından mesajı beklerken bi uğraşım olur da zaman hızlı geçer'

Kalkıp mutfağa doğru yol aldım. Aslında kahve yapmakta bok gibiyim. Hazır olanını bile yapamıyorum.

D'Acaba Snapchat'a sorsam bana bir iyilik karşılığında yapar mı? Denemekten zarar gelmez'

Mutfağa varmadan U dönüşü yapıp Sapnap'in odasına gittim. Yatağına uzanmış Karl ile sohbet ediyorlardı. Sohbetleri bitmiş olacak ki telefonu kapatıp bana doğru baktı.

D"Pışt Snapchat, senden bişi isteşem yapar mısın?"

S"Yaparım ama karşılığında da bişi isterim."

D"Tamam yaparım. Sen şimdi kalk bana kahve yap. Ne yapacağımı kahveyi getirince söylersin. Ben odamdayım."

Bana cevap vermesini beklemeden yine kapıyı çarparak odaya gittim.

S:Bir gün kapımı kıracaksın ama ne zaman çok merak ediyorum.

*Sapnap'in götünden* (Eh- burda bir yazım yanlışı vardır ama çoksel o yüzden değiştirmiçem)

'Hehhehe şimdi sıçtım ağzına. Sana neler yaptırcam neler'

~~~
Burda kesmak zorunda kaldım üzgünüm

Lütfen bana sövmeyin

İlham gelmiyo

247 kelime

Yeni bölümde görüşürüz inş

İmkansız Aşk || Dreadal:) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin