ölüyorm
help
Beynim duruyo yazacak bişi bulamadım geç attım~~~
*Adal Haşmetlimizin gözlerinden*
Nerden baksan en az 1 buçuk saat hediye almak için dolaşmıştım Avmde. En sonunda küçük bi kar küresi aldım. Evet. Sade bi hediyeydi ama bulabildiğim en normal hediye buydu.
~Zaman atlaması UnU~
Eve vardığımda saate baktım. 16.54'tü. Yayına çok az bi süre vardı. Ayarlamalarımı yapıp saatin 5 olmasını bekledim. Aslında yayında önce oyun oynayıp yayının bitimine yakın söyliyecektim Amerika'ya gideceğimi.
Saat 5 olunca başlattım yayını. Bi adet korku oyunu oynuyordum ve her zamaki gibi meşhur çığlıklarımdan atıyordum.
~
Oynadığım korku oyunu kısa olduğundan çabuk bitmişti. Bende zevk alamadığımdan bi tane daha oynamak istiyordum ama ne oynayacağımı bulamadığımdan izleyicilere sordum. Aralarında en çok önerilen bi oyun bulup oynamaya başladım.
~
Yayının sonuna doğru yaklaşıyorduk. Bende oynadığım oyunu kapattım. İzleyicilere bişi söylemem lazım dedim. Chat 'abi ne söyliceksin' falan gibi laflarla doluylu. Daha fazla meraklandırmak istemedim.
A" Evet çet. Ben bi kaç haftalığına Amerika'da olucağım. Bu yüzden video falan atamayacağım."
Çet:
Adal_simp758: Abi beni de yanına al
ismisiktiret31: Abi vlog çek izliyek
Dreadal_forever: Abi Dream'in yanına mi gidiyon
A "Çet yayın bitiş saatimiz yaklaşıyor. Dönünce haber veririm. Devam ederiz yayınlara. Hadi bb"
diyerek bitirdim yayını. Saate baktım 21.37'ydi. Sabah erkenden gitmeyeceğim için uyumak için zamanım da vardı.
Bavulumu aldım. İçine bi kaç tane alt ve üst kıyafet koydum. Şarz aletini aldım. (Şarj olduğunu biliyorum ama şarz yazdım inadına) Sonrasında Dream'e aldığım hediyeyi kırılmasın diye bi kat yumuşak bi bezle sardım. Onu da bavula yerleştirdim. Başka koymam gereken ne varsa koyduktan sonra bavulun ağzını kapatıp dış kapının oraya koydum. Saate tekrar baktım 22.13'tü. Artık uyumalıydım. Odama doğru gittim. Yattağa yatmadan önce ne olur ne olmaz diye 12.00'a alarm kurdum ve yattım.
~Sabah Olur~
Sabah yüzüme güneşim hücum etmesine uyandım. Sanırım dün akşam perdeyi kapatmamıştım. Saate baktım. 11.56'ydı. Az sonra alarm çalacaktı. Ama erken uyanmıştım. Alarmı kapattım. Kalkıp mutfağa doğru yol aldım. Kahvaltı için çok uğraşasım yoktu. O yüzden tost yapmaya karar verdim.
Kahvaltımı ettikten sonra bi daha saate baktım. (Bu da sürekli saate bakıyo) 14.03'tü.
A 'Oha amk zaman ne kadar hızlı geçiyo.'
dedim kendi kendime. Havaalanına varmam için 3 saatim vardı. 4'te çıksam varırdım 5'e. Uzaktı çünkü. O zaman 4 kadar yapacak bişiler bulayım ki sıkılmıyım. Bilgisayarın karşısına geçtim. Telefonumla öğlen 3 buşuğa alarm kurdum. Minecraft'ı açıp oynamaya başladım.
Bi süre sonra alarm çaldı. Alarmı kapatıp hazırlanmaya başladım. Üstümü giyindikten sonra elime bavulumu alıp arabama doğru gittim. Bavulu bagaja koyduktan sonra bende arabaya bindim. Havaalanına doğru sürmeye başladım.
~Çok üşendiğimden zaman atlaması~
~ve havaalanında napılır bilmiyom~
~o yüzden uçağa bindiği zamana ışınlanıyoruz~Uçak birazdan kalkacaktı. Ben ise uçağa binmiş oturacağım yeri arıyordım. Bulduğum an direk oturdum. Ve anons yapıldı. Uçağın kalkmak üzere olduğunu söyledi.
Uçak havalanmaya başladı. Hosteslerden birini çağırıp kaç saatlik bi yol olduğunu sordum. Hostes bana 17 saat olduğunu söyledi. Bende teşekkür ettim hostes de yanımdan ayrıldı. Uykum gelmişti. Arkama yaslandım ve uykuma yenik düşüp uyumaya başladım.
~~~
Seleme ceneme
yazacak bişi bulamadığımdan geç attım
neyse amk diyecek bişi bulamadım
501 kelime
oy vermeyi unutmayın
bye~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk || Dreadal:)
FanficAdal, yayınında manhunt oynarken karşısına Dream çıkar. Ve olaylar bu şekilde başlar