HEY GAYS
ENDER APLANIZ GELDİİ
NABİYİNİZ
..
.Dream Adal'ı yanına çağırmıştı. Adal ne diyeceğini cidden merak etmişti. Ayağa kalkıp Dream'in yanına oturdu. Dream aşağı doğru bakıp diyeceklerini toparlamaya çalışıyordu. Beklettiğini anlayınca hemen Adal'a döndü.
Konuşmadan önce derin bir nefes aldı. Bu sefer hazırdı. Yani... gabila. Umarım batırmazdı.
D "Adal... seni seviyorum. Seni cidden çok seviyorum. İlk başta hislerimden emin değildim. Saçma geliyordu bir erkeğe aşık olmak ilk başta. Ama seninle tanışınca değişti her şey. Sen farklıydın. Sesin, gülüşün, yüzün ve özellikle (götün diyormuş jssjsjsjjs tamam sustum) gözlerin. Çok güzeller. Ve son olarak sana şunu demek istiyorum. Erkek arkadaşım olur musun? (bok gibi olduysa kusura bakmayın fazla odunum. Odunluğum kitaba da yansıyor😭😭)
Adal donup kalmıştı. kesinlikle böyle bişi beklemiyordu. Kabul etmeli miydi? Ona kalsa evet ama... emin değildi. (Çünkü o Adal Pahhah- tamam sustum) Hemen kabul etse biraz tuhaf olurdu sanki. Bence biraz naz yapmalıydı.
Dream de o sıra Adal'ın gözlerine bakıyordu. Bi yandan keşke sormasaydım diye kendine kızıyordu. Bir yandan da kabul etmesi için yalvarıyordu sanki. Bakışları çok şey anlatıyordu. Adal anlamıştı bunu.
A " Bilemiyorum... Üzgünüm şu aralar kafam çok karışık. Düşünmem lazım... B-biraz hava almaya çıkıcam."
Dedi ve Dream'e bakmadan yedek anahtarı alıp çıktı dışarıya. Dream konuşamadı. Gitme bile diyememişti arkasından. Ağzını açamamıştı. Şimdi ise korkuyordu. Ya onu reddederse...Ya ondan nefret ederse... Ne yapacaktı. Böyle düşündükçe daha fazla üzmeye başladı kendini. Ağlama derecesine geliyordu. Fazla büyütüyordu olayı. Ama sevdiği adamın onu bırakmasını istemiyordu.
~Neyse biz Adal'a dönelim. 💃🏃♀️🏃♀️
Adal, dışarı çıktıktan sonra etraftaki rastgele bulduğu bi banka oturmuştu. Rahatlamak, kafa dinlemek istiyordu burada. Ve bu konuyu düşünmek. Keşke biri yanında olsaydı da rahatça tartışabilseydi bu konuyu.
Düşünceli düşünceli orada otururken ileriden Sapnap ve Karl'ın geldiğini gördü. İyi insan lafın üstüne gelirmiş diye düşündü Adal. Ama onlar daha onu farketmemişlerdi. Kendi aralarında bişi tartışıyorlardı. Sapnap de nedense biraz heyecanlı görünüyordu. Acaba niye?
Adal, onlara el salladı gelmeleri için. Sapnap Adal'ı fark etti. İlk başta dışarıda olduğuna şaşırdı çünkü Dream'le beraber olmasını bekliyordu. Galiba sorun yaşamıştı ve mükemmel bir çöpçatan😘😩🤙🥱🤭 olarak bu sorunu çözmesi gerektiğini hissetti😎. Sapnap Karl'ı çekiştirip Adal'ın yanına doğru yürümeye başladılar.
S "La noldu enişte yüzün düşmüş? Yoksa Dream'le sorun mu yaşadın? "
A "Evet... de nasıl anladın? O kadar belli oluyor mu?"
S "He yok be. Sadece aklını okudum."
Bunu denesiyle Adal şaşırmıştı. Karl da "ne diyon amk" der gibi bakmıştı Sapnap'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk || Dreadal:)
FanficAdal, yayınında manhunt oynarken karşısına Dream çıkar. Ve olaylar bu şekilde başlar