Bismillah cekip baslayalim, hadi bismillah.
Fikir verdigi icin @roselytiiy 'e tesekkurler resmen canli ornek gosterdi 👌 Sadece canli ornek biraz evrim gecirdi"Hadi ama Chaeyoung! Yorgun olman hicbir seyi degistirmeyecek. Istersen aksama kadar uyu ama lutfen bana gel."
Yine bugun de Jennie'nin israrlarina katlanmak zorundaydim. Her gun son teneffuste bana gel diye tutturuyordu. Sıkılıyormus sozde. Sen de yat uyu iste ya, sabahin korunde uyaniyorsun zaten ne bu enerji?
- Aksama kadar uyuyacaksam ne isine yaricam Jen?
- Bilmem, belki de isime yaraman icin zaten uyuman gerekiyordur :)
Pis pis siritiyor ama bi bok anladiysam afgan kacagi olayim ki anlamadim.
...
AA ANLADIM SU AN- Ne yapiyorsun lan bana? Ben yillardir neden hep sende kaldigimda sabah her yerim agriyo diye sorguluyorum!
- Oha Chae, saka yapmistim bisey yapmiyorum ben sana.
Ciddi olsa da suphelenmistim. Sirf ben uyurken o ne yapiyor merak ettigim icin evine gitmeyi kabul edecek ve ne olacagina bakacaktim. Yani boyle biseyi nasil ciddiye aldin Chae demeyin, Jennie'den herseyi beklerim. Kiz oyle bir yoklukta ki.
"Neyse tamam geliyorum bugun sana."
Hemen ellerini cirpip oturdugu yerde ziplamaya basladi. Niye bu kadar seviniyosa.
"Tesekkur ederim Chae'mmmm" deyip boynuma sarildi. O bana sarilirken yuzu sinifin kapisina donuk oluyordu. Bir sey gormus olacakti ki durtmeye basladi beni. Sonra hemen boynumdan ayrildi ve gozlerini kapidan ayirmadan "Chaeeee seninki geliyorr!" dedi siritarak. Hemen arkami dondum ve evet, o dunyalar guzeli kiz iceri girmisti tek basina.
Kim Jisoo.Yuzumun kizardigina emindim, bu yuzden Jennie'ye dondum. Jen bir sey beklermis gibi kaslarini kaldirdi. Bir sey yapmayinca da "Hadiii gitsene yanina." deyip durttu beni.
- Jen, neden her gun onunla konusuyormusum gibi davraniyorsun?
- Dogru soyluyorsun ama...
Birden gulmeye basladi. "Ilk defa onunla konustugun gunu hatirlasana Chae, cok iyiydii!" Hatirladigim seyle yuzum kizardi.
- Flasback -
"Hadi gitsenee!" deyip beni iten Jennie'ye side eye atip Jisoo'nun sirasina ilerledim.
Jennie bizi duyabilecegi bir siraya oturmustu ve bizi izleyecekti. Yaklastigimda geri donmeye karar vermistim ama beni fark etmisti, bu yuzden geri donusu yoktu.
- Sey.. Merhaba.
- Merhaba. Park Chaeyoung degil mi?
Yakinda Kim Chaeyoung olacak insallah.
- Yakinda Kim Chaeyoung olacak insallah.
...
sictik.Jisoo gulmeye basladi. "Jennie'yle sevgili oldugunuzu bilmiyordum." dedi gulerken.
ne
Donup arkamda bir yerlerde oturan Jennie'ye sictik bakisi attim. Jennie bana kas gozle onune don isareti yaptiginda durumu toparlamam gerektigini anlamistim. Jisoo'ya dondum.
- Hayir hayir, sey... Jennie'yle aramizda bir espri sadece. Sevgili falan degiliz.
- Ah, desene yavsayabilirsin diye.
Bursa domatesine dondugumu hissediyordum. Jisoo da pis pis siritmaya baslamisti. Kiz benden de hizli cikti.
- Bunu bir saka varsayiyorum. Ironi. Neyse Jisoo, oylesine sinifa alisabildin mi diye sormak istemistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fics
FanfictionChaeyoung, surekli fic okuyan arkadasi Jennie'nin tavsiyesi uzerine fake hesap acip sevdigi kiza yazar, ama isler ficlerdeki gibi yurumez. · chaesoo ·