two

105 14 32
                                    

Jen'in evine gitme amacimi bile unutmustum. Zaten Jen yanimda bana anama bacima kadar sarilmis sekilde uyuyordu, uyanik bile degildi. Ben de yarin ne bok yiyecegimi dusunuyordum. Bosver Chae, onu yarin olunca dusunursun dedim ve uyudum.

...

Sabah Jen'in yuzume biraktigi opucuklerle uyanmistim. Bazen sevgili miyiz acaba diye sorguluyorum cidden.

Sonunda gozlerimi actigimda "Gunaydiiin" deyip burnuma da son bir opucuk kondurdu. Tabii ustumde oldugunu yeni fark etmistim.

"Bir de bisey yapmiyorum ben sana demistin. Umarim sadece opmussundur, ve umarim sadece yuzumdendir." deyince ustumden indi.

- Yokluktayiz da o kadar da degil.

- Insallah.

- Kahvalti hazirladim, gel hadi.

Birak Jisoo'yu falan, ben bu kiza asigim. Kahvalti hazirlamis iki gozumun cicegi yaaa

Tam mutlu mutlu mutfaga gidip masaya oturmustuk ki aklima dun gece olanlar geldi. "Sence ben oldugumu anladi mi?"

Jennie yemek yemenin verdigi mutlulukla agzina domates tikmaya devam etti. "Sanmiyorum, belli etmedin bence." dedi agzi dolu sekilde. Agzindakini yutunca devam etti.

- Belki de interneti falan gitmistir, ya da baska bir sebepten engellemistir.

- 2. dedigin daha kotu iste.

Ikimiz de sessiz sessiz devam ettik yemegimize.

...

Sonunda cikacaktik evden. Daha kapida olmamiza ragmen kalbim cok hizli atiyordu. Normalde Jisoo'yu gorecegim icin hep olurdu bu, ama bugun farkli bir durum vardi soncuta.

Ikimiz de ayakkabimizi giydik ve cikip okula dogru yurumeye basladik. Ama evet, hayat bugun de anamizi aglatmakta kararliydi.

Cunku onumuzde Jisoo ve bir kiz yuruyordu.

"Onumuzdeki esmer olan kiz Jisoo degil mi?" dedi Jennie onlari gostererek. "Evet. Ama yanindaki kim..." diye yanitladim.

"O degil de kiz cok guzel lan."  diyen Jennie'ye side eye attim. "Sirasi mi simdi Jennie? Sevgililerse ya? O zaman-"

Lafimi bolen Jisoo'nun kolunu kizin beline atmasiydi.

Ben bu kizi doverim.

- Cok takma Chae, biz de arkadasiz ama daha beterlerini yapiyoruz.

- Ben sadece arkadas oldugumuzdan supheliyim yalniz.

Bir sure kiza dik dik baktiktan sonra "Dovim mi?" dedim Jennie'ye.

- Ya Chae sacmalama. Hem Jisoo'nun bunu tebrik etmeyecegini, aksine senden soguyacagini biliyorsun. Hem de sevgililerse bu ikisinin de sucu degil. Oyleyse Jisoo da onu seviyordur sonucta.

- Dogru... Ikimiz de kaybettik su anda.

- Of, ben ne kaybediyorum tam olarak? Ayrica sevgili olduklarini nerden cikardin? Ficlerde genelde kardes cikiyorlar.

- Ay insallah!

Sonuncuyu biraz fazla sesli soyledigim icin ikisi de donup bize bakti. Ben de firsat bilip gulumsedim ve el salladim. Jisoo ayni sekilde karsilik verdi, yanindaki kiz ise bana bakiyor gibi gorunmuyordu. Jisoo onune donse de kiz hala Jennie'yi izliyordu.

- Jennie, kiz sana bakiyor.

- Kor degilim, goruyorum. Ama ne yapacagim?

- Gulumse, her zaman ise yarar.

- Bu yavsamaya giriyor!

- Amac o degil mi zaten?

- Hayir, sadece neden boyle bakiyor anlamadim.

Biz konusurken kiz Jennie'ye mukemmel bir gulumseme sunmustu. Jennie de gulumseyerek karsilik verdiginde kiz geri onune dondu. Of cok fena shipledim su an.

- Jen, o kiz bizim siniftan degil. Seve seve ayarlarim ama once sinifini bulmamiz lazim.

- Ayarlama falan nerden cikardin? Ayarla demedim, sadece guzel kiz dedim. Hem, bir de sinifini aramaya ugrasamam.

Simdilik yuz vermiyor ama yaparim ben bunlari. Naz yapiyor naz.

...

Sinifa girip cantalarimizi siramiza koyduk. Jennie de benim yanima geldi. Jisoo ve o kiz Jisoo'nun sirasinda oturuyorlardi.

- Hadi, Jisoo'nun neden senin kendi hesabini engelledigini ogrenmen lazim.

- Ne yapayim, gidip niye beni engelledin mi diyeyim?

- Hayir, caktirmadan onlari dinle. Belki seninle alakali bir seyler konusurlar.

- Tamam. Sinifi supuruyor gibi yapacagim. Hem belki en temiz sinif seysini aliriz.

- Zekana hayranim Chae.

Kalkip copun yanindaki supurgeyi aldim ve yerleri supurerek o tarafa gittim. Konustuklarini duyabiliyordum artik.

- Kim oldugunu biliyor musun peki?

- Hayir.

- Kullanici adina baktin mi?

- Gercek bir isim yazmiyordu. Sour cherry miydi neydi. Ama manga okumayi sevdigimi bile biliyor! Bundan neredeyse kimseye bahsetmedim bile.

Onlar konusurken zil calmisti.

- Hadi sen sinifina git Lisa, gec kalma.

- Peki, gorusuruz.

Kalkip kapiya yonelen kiza el salladi Jisoo. Adi Lisa'ymis demek.

Yerdeki birkac parca kagidi daha supurup cope doktum ve supurgeyi copun yanina birakip Jennie'in yanina gittim.

- Hayirli olsun, yengemizin adi Lisa.

- Ne yengesi ya.

- Of, niye yuz vermiyorsun? Guzel kiz diyen sendin hem.

- Her guzele asik olsaydim senle evlenmistim.

Bu niye hep bana yavsiyor?

- Jen, sen bana asik olmadigina emin misin?

- Asik degilim demedim ki.

Bunu dedikten sonra siritmaya basladi. Baskasi gorse cidden bana asik sanar, umarim Jisoo gormuyordur.

- Neyse, fake hesap hakkinda konusuyorlardi sansima. Jisoo adi sour cherry gibi bir seydi, manga sevdigimi bile biliyor falan dedi Lisa'ya. Sanirim biraz korkuttum onu.

- Bence de.

O sirada hocanin iceri girmesiyle ayaga kalktim. Jennie de sirasina gitti. Herkes yerlestikten sonra hoca bir proje verilecegini soyledi.

"Proje icin 2 haftaniz var. Tek basina yapmanizi istemiyorum, grup olusturun. Gruplariniz da en fazla 3 kisi olsun. Herkes simdi gruplari kursun, sirayla grup olanlarin adini alacagim."

Tam Jennie'nin sirasina gitmek icin kalkacaktim ki Jennie coktan benim yanima gelmisti buyuk bir heyecanla. "Biz olacagiz degil mi?" diye sordum. "Hayir Chae! Bunun senin icin ne kadar buyuk bir sans oldugunu biliyor musun?" diye yanitladi. Bir yandan da genisce gulumsuyordu. Cheshire 처럼 its alrighttt
Neyse.

Anlamamistim, o yuzden "Nasil bir sansmis?" diye sordum.

- Hadi amaaa! Jisoo'yla grup olacaksin! Sonucta pek yakin olmasaniz da onun sinifta tek arkadasi sensin. Ficlerde normalde hoca zorla eslestirir ama bu hoca insafli cikti.

- Ama o zaman sen kimle olacaksin? Sen, ben ve Jisoo olalim.

- O zaman asil amacimiza... Peki... Olalim. Cabuk partneri olmayan baska birisi Jisoo'ya grup olmayi teklif etmeden sen git!

Beni aceleyle ittiriyordu, ben de hizlica Jisoo'nun yanina gittim. Anlik cesaretle "Jennie ve benimle grup olmak ister misin Jisoo?" diye sordum. O da bunu bekliyormus gibi yanitladi. "Tesekkur ederim Chae, grup olacagim baska biri yoktu. Tabii ki olur." Iyi ki Lisa denen kiz bizim sinifta degildi. "O zaman nerede yapacagimizi falan konusuruz sonra." dedim. Basiyla onaylamasi uzerine Jennie'nin yanina geri dondum.

- Ee, ne dedi?

- Kabul etti. Teneffuste yanina gidip nerede yapacagimizi falan konusalim.

Gulumsedi. "Tamam."

...

ficsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin